eli siis meillä tilanne se et jos vain saatais niin otettas hoitaja kotiin...mutta se on vielä suuri?et miten se palkkaus menee....ja paljonko muut maksavat hoitajille palkkaa...saako kelasta mitään/kunnasta...kertokaa kaikea..ja seki et jos saan hoitajan ja hän haluaa hoitaa lapsian kotonaan...miten siinä!!!