Miten se abortti muka jää kaduttamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3 aborttia tehnyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmm";27578570]vähän tylsä provo mutta... mitenkä se kondoomin käyttö niin monimutkaista on että kolmeen aborttiin päätyisi? :)[/QUOTE]

Ei ole provo,olen tehnyt 3 aborttia.

Abortti näyttää kaduttavan aina kaikkia niitä, jotka vastustavat sitä ankarasti.

Itse en ole aborttia tehnyt, joten en osaa sanoa, olisiko se minua kaduttanut. Toisten ihmisten katumuksista osaan sanoa vielä vähemmän. Varmaan riippuu ihmisestä ja elämäntilanteesta.

Joitakuita voi kaduttaa lapsikin.

en ole aborttia koskaan tehnyt enkä tule tekemään, mutta sen tiedän, että katuisin sitä joka päivä ja katkerasti. Luultavasti en pystyisi edes elämään asian kanssa!

En ole abortin vastustaja, mutta minulle se ei ole mikään vaihtoehto.

Hyi,mitä elukoita kun abotin (saati 3 !!) pystyy tekemään!! :x "Ei nyt vaan sopinu elämäntilanteeseen" Just,ei vissiin ehkäisyn käyttökään sovi elämäntilanteeseen koskaa kun pienen ihmisen pystyy omien hölmöilyjen takia tappamaan. Oikeen kehutaan täällä "Mä olen tehny 3 aborttia eikä kaduta" Pistää niin vihaksi tommoset ääliöt! Toivottavasti alkaa kaduttamaan!

Hyi,mitä elukoita kun abotin (saati 3 !!) pystyy tekemään!! :x "Ei nyt vaan sopinu elämäntilanteeseen" Just,ei vissiin ehkäisyn käyttökään sovi elämäntilanteeseen koskaa kun pienen ihmisen pystyy omien hölmöilyjen takia tappamaan. Oikeen kehutaan täällä "Mä olen tehny 3 aborttia eikä kaduta" Pistää niin vihaksi tommoset ääliöt! Toivottavasti alkaa kaduttamaan!

En usko että alkaa kaduttamaan.

Niin, ihminen on eläin, nisäkäs tarkemmin sanottuna.

Siinä voi joskus aikanaan tulla fiilis että olisiko sittenkin voinut lapsen pitää.
Tai kun aikanaan tietää mitä menetti ja ihan omien toimien seurauksena. Abortti on hankala asia, helppoa sen ei pidäkään olla ja ihmisen on annettava itselleen / toiselle sitä tilaa myös katua.

Käännetään asia toistepäi. Olen vain kerran kuullut että äiti on katunut lapsensa pitämistä ja se taisi pölähtää tuossa teiniäitisarjassa. Sen sijaan olen ihan livenäkin kuullut monet kerrat että aborttia kadutaan, mutta kukaan ei ole ilmaissut katuvansa sitä että onkin pitänyt yllätysvauvan.

Ja sä kärsit selkeesti lapsettomuudesta! :x

Käännetään asia toistepäi. Olen vain kerran kuullut että äiti on katunut lapsensa pitämistä ja se taisi pölähtää tuossa teiniäitisarjassa. Sen sijaan olen ihan livenäkin kuullut monet kerrat että aborttia kadutaan, mutta kukaan ei ole ilmaissut katuvansa sitä että onkin pitänyt yllätysvauvan.

Mitä luulet, kumpi on sosiaalisesti hyväksyttävämpi asia lausua ääneen?

Ei silti, kyllä minäkin uskon, että harvempi katuu lastaan. Mutta jos ihminen tietää, ettei hänestä ole vanhemmuuteen, pitää hänen mielipidettään mielestäni kunnioittaa. Toinen ihminen ei voi tulla sanomaan, että "kyllä susta muuten myöhemmin tuntuu tältä".

Siinä voi joskus aikanaan tulla fiilis että olisiko sittenkin voinut lapsen pitää.
Tai kun aikanaan tietää mitä menetti ja ihan omien toimien seurauksena. Abortti on hankala asia, helppoa sen ei pidäkään olla ja ihmisen on annettava itselleen / toiselle sitä tilaa myös katua.

Mä koen asiat eri lailla tässä asiassa ettei muka kukaan katuisi yllätysvauvaa.

Mä luulen että kovinkaan moni ei kehtaa/uskalla sanoa äänee että katuu ´kun teki lapsen..ihmiset tuomitsee niin helpolla tälläset! ja sit jos sanot että et kada aborttia,niin sekin kuuluu niihin mitkä "kuuluu" tuomita..ainakin jos ei muuten ni täällä mammapalstoilla

En tiedä. En usko että mua missään vaiheessa jäisi kaduttamaan, jos kerran siihen aborttiin asti olisi päätynyt. Mutta mä nyt olen muutenkin joutunut tekemään töitä ettei voi jäädä roikkumaan johonkin mitä ei ole vaan sen pitää antaa mennä menneisyyteen.

Ehkä sitten jos ei olisi huolella miettinyt asiaa. Mutta kukaan ei toivottavasti tee aborttia ilman varmaa päätöstä...?

Mä en ymmärrä ihmisiä jotka arvostelevat noin törkeästi toisten ihmisten tekemiä täysin laillisia päätöksiä.

Kyllä meikäläistä ainakin on teininä tehty abortti jäänyt harmittamaan. En ollut varma mitä pitäisi tehdä (toisaalta toivoin vauvaa mutta pelkäsin jääväni yksin sen kanssa ja epäilin pärjäämistäni) ja annoin poikaystävän painostaa aborttiin. No, yllättäen aika pian tuli sitten erokin, kun en pystynyt enää tyyppiä katselemaan. Abortin seurauksena tuli myös masennus, joka on vuosien mittaan uusinut useamman kerran. Ja nyt kolmekymppisenä muuten kärsin lapsettomuudesta.

Kaikkein fiksuintahan olisi se ehkäisyn käyttäminen... enpä olisi itsekään tuohon valintatilanteeseen joutunut, jos olisi tullut haettua katumuspillerit. Sitä en kyllä tajua, miten joku voi olla niin tyhmä ettei yhdestä virheestä opi, vaan tulee kolme kertaa vahingossa raskaaksi. Tosin kuulinpa kerran eräästä naisesta jolle oli tehty 6 aborttia.... siinä taisi kyseinen naikkonen jo käyttää sitä ehkäisykeinona.

Yhteistyössä