Abortti on alkanut pyörimään mielessä nyt 10 vuotta teon jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
aina olen ajatellut, että se oli paras päätös siinä tilanteessa. Ja niin takuulla olikin, se oli ennen kaikkea järkevä päätös eikä asia ole vaivannut pätkääkään aiemmin. Nyt 2 lasta ja vasta nyt on alkanut teko pyörimään mielessä. Haluaisin kolmannen, mies ei joten onkohan tämä abortti nyt tullut mieleen sen taki. Kun tuntuu että perheestämme puuttuu joku, se kolmas.
Ja ei, ei edelleenkään kaduta.

Vaikka en aborttia puolustakaan, et voi muuttaa enää mennyttä. Ehkä sun pitää käydä jostain syystä tuota asiaa kuitenkin läpi että pääset jälleen sen yli. Ehkä et ole antanut asiaa täysin anteeksi itsellesi ja varmasti se vaikuttaa että kaipaisit sitä kolmatta. Voimia ajatusten selvittelyyn :hug:

Mun abortista on kohta 20 vuotta eikä oo pyörinyt mielessä missään vaiheessa. Oli niin paras päätös siinä elämäntilanteessa, ettei ole ollut tarvetta jossitella. Mitään hyötyähän entisten vatvomisesta ei tietty oliskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja provohan tämä:
Vedit tämän nyt mielikuvituksestasi tuon toisen ketjun takia.

Totta kyllä että juuri siitä ketjusta tämä tulikin taas mieleeni. Mutta mikä ihme tästä tekisi provon?

Tarkoittaa että aborttia ei saa katua. Kun yksi katuu niin ne muutkin abortin teettäneet voivat ajatella ja alkaa katumaan ja se ei ole kivaa. Siksi aborttia pitää hehkuttaa naisen oikeutena.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Alkuperäinen kirjoittaja provohan tämä:
Vedit tämän nyt mielikuvituksestasi tuon toisen ketjun takia.

Totta kyllä että juuri siitä ketjusta tämä tulikin taas mieleeni. Mutta mikä ihme tästä tekisi provon?

Tarkoittaa että aborttia ei saa katua. Kun yksi katuu niin ne muutkin abortin teettäneet voivat ajatella ja alkaa katumaan ja se ei ole kivaa. Siksi aborttia pitää hehkuttaa naisen oikeutena.

Minä EN edelleenkään kadu.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Se on nii ihana kertoo kummilapsesta jota ei abortoitu ja omasta 'muka'abortista mitä katuu kun joku kysyy aborttiasiasta.Pitäähän se syyllistää.

Mulla meni kyllä ihan ohi tämä. Selventäisitkö?

Mä taidan tajuta. Tarkoitat toista ketjua, eikö?

Sama täällä. Mielessä on pyörinyt 15v. sitten tehty abortti. Mietin ajoittain, että nyt "se" olisi 15v. ihana teini. Toisin kuin sua, mua on kuitenkin kaduttanut. Tämä liittyy varmaan siihen, että mulla on vain yksi lapsi, ja toisen olisin halunnut. Se ei vain miehen takia onnistu :( Tekemättömäksi asiaa ei saa, mutta vaivaa se silti. En ole nykyiselle miehelle edes pystynyt kertomaan tästä!

Yhteistyössä