Miten se abortti muka jää kaduttamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3 aborttia tehnyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen jonossa sterilisaatioon,joten aika selviö etten enää lasta halua.
Mulle ei sovi hormonaalinen ehkäsy,joten kortsua käytetään.
Jos tulisin raskaaksi olisi päätös erittäin vaikea molempiin suuntiin.
Mutta,jos meinaisin vauvan pitää,en varmasti sitä katuisi,mutta aborttia kyllä.

Oikeissa piireissä ja keskusteluissa on "hyväksyttävää" olla rehellinen ja kertoa syvimpiä tuntojaan, vaikka ne olisivatkin sellaisia mitä vastapuoli ei odottaisi kuulevansa.
Mutta ei siitä sen enempää, kerroin jo oman pohdintoni eikä ajatukseni tuosta kummemmaksi muutu.

Olkaa hyvät ja jatkakaa.

No löytyyhän noita arvomaailmaltaan köyhiä jo pilvin pimein , joita ei kaduta mikään. Kun ei mietitä kuin omaa napaa, niin totta kai sisällä kasvava elämä voidaan lopettaa jos sitä on haittaa omasta mielestä. Viis siitä, olisiko voinut miettiä missä ja kenen kanssa muhinoi ja ei-toivottu raskaus on alkanut.

Luulette tosiaan, ettei ole olemassa ihmisiä, jille on tehty useampi? Minulle on (myös 3kpl), mutta en niistä huutele, kun ihmisten asenne on juuri tuo..Vaikka asia ei sinällään kenellekään muulle kuuluisikaan..

Olen tehnyt yhden abortin varhaisilla viikoilla. Lapsi olisi nyt 6-vuotias ja minun ja mieheni yhteinen. Tulin heti raskaaksi ja emme tunteneet kunnolla toisiamme, molemmat olimme eläneet liiankin railakasta elämää ja aborttiin päädyttiin. Abortti on TOISAALTA alkanut kaduttaa nyt kun meillä on suunnitellut lapset. Koska näin hyvin on mennyt niin olisi kai se mennyt se ekakin?
Mutta TOISAALTA lapsi olisi ollut vahinko, emme olisi ehtineet elää kaksistaan lainkaan, emme tuolloin olleet varmoja että tulemme yhdessä olemaan pidempään kuin hetken... Minä olen aina pitänyt periaatteena etten ala lasta tekemään epävarmaan tilanteeseen ja tuolloin se tilanne oli se että abrotti tuli tehtyä, tosin hyvin varhaisilla viikoilla.
En sanoisi että varsinaisesti katuisin mutta kyllä se mietityttää. Miestä ei edes mietitytä, ei ollut hänelle ehkä niin henkilökohtainen asia tuolloin eikä osaa murehtia jälkikäteenkään.

Emme halua enää lisää lapsia, ja jos tulisin kierukasta huolimatta raskaaksi, en todellakaan tiedä mitä tekisin. Pystyisinkö lopettamaan raskauden josta olisi syntymässä sisarus lapsillemme? Mutta haluaisinko lapsen jota ehkä tietyllä tavalla ajattelisin kuitenkin katkeruudella?

ei kellekkään ole tehty 3 aborttia,satun itse oleen lääkäri,ni tiedän tämän faktaksi.se on max2 ja sit ei enää,ellei kyseessä oo teini tai esim että ois raiskattu,tosin siitäkin tarvis olla näyttöä.paitsi joo,en tiiä voisiko sit 3 abortti onnistuu jossain hämyises yksityises lekuris.mene ja tiedä..

Katoin yks päivä dokumentti e-pillerin tulosta suomaan ja siinä kerrottiin, että joskus 60-luvulla oli abortin ehtoihin (jos sen edes sai) saatettu laittaa vaatimus samalla tehtävästä strerilisaatiosta. Ahdingossaan olivat nuoretkin naiset joutuneet tähän suostumaan. Onneksi noin kovista toimista on jo päästy pitkälle, mutta kyllä ei voi kun ihmetellä, että miten nykyaikana voi tulla kolmea kertaa tahattomasti raskaaksi. Jos sua ei kaduta, niin häpeäisit edes sitä, että ihan suotta kuormitat terveydenhuoltoa kun et vaan jaksa välittää ehkäisystä.

Alkuperäinen kirjoittaja sairasta sakki:
ei kellekkään ole tehty 3 aborttia,satun itse oleen lääkäri,ni tiedän tämän faktaksi.se on max2 ja sit ei enää,ellei kyseessä oo teini tai esim että ois raiskattu,tosin siitäkin tarvis olla näyttöä.paitsi joo,en tiiä voisiko sit 3 abortti onnistuu jossain hämyises yksityises lekuris.mene ja tiedä..

Juu, ihan selkeä lääkäri, lähes tulkoon yhtä sekavaa ja virheellistä tekstiä kuin resepteissä näkee ;) Miten pääsit lääkiksestä läpi tuolla ulosannilla?

Ei kaduta ollenkaan vuosi sitten tehty abortti. Tulin raskaaksi kondomin hajottua ja jälkiehkäisystä huolimatta. Miehen kanssa oli tapailtu vasta pari kuukautta, joten todettiin yhdessä abortin olevan oikea ratkaisu.

Juu, ihan selkeä lääkäri, lähes tulkoon yhtä sekavaa ja virheellistä tekstiä kuin resepteissä näkee ;) Miten pääsit lääkiksestä läpi tuolla ulosannilla?

siis kirjoituksen perusteella et usko mua lääkäriks,no hyvää päivää vaan sullekkin,en voi kirjoitusvirheille mitää,kiireisen ihmisen täytyy kirjoittaa nopeesti ja toiseks viime yö meni valvoessa töissä..päivystysvuoro,sori vaa

[QUOTE="mhm";27578826]Mun ystävä on tehnyt 4 aborttia, joten puhe kahdesta abortista yhdelle ihmiselle on täyttä potaskaa.

Sille EI ole rajaa Suomessa.[/QUOTE]

miten edes kehtasit kirjottaa tuollasta tänne,mikäli sit on edes totta..4 aborttii..asiahan ei mulle kuulu,mutta voiko se sun ystäväs muuten henkisesti mitenkin huonosti..eikö saanut jo vähemmästä opiksi että EHKÄSY KANNATTAA,JOS EI HALUA LAPSIA!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mhm ystävä;27578850:
miten edes kehtasit kirjottaa tuollasta tänne,mikäli sit on edes totta..4 aborttii..asiahan ei mulle kuulu,mutta voiko se sun ystäväs muuten henkisesti mitenkin huonosti..eikö saanut jo vähemmästä opiksi että EHKÄSY KANNATTAA,JOS EI HALUA LAPSIA!!!!!!

Niinno, asia ei kuulu sinulle mitenkään päin.
Ehkäpä ystävä voi raiskauksesta ja väkivaltaisesta parisuhteesta hieman henkisesti huonosti kylä.

Katsos kun joskus asioihin liittyy muutakin kuin pelkkä piitaamattomuus.

Alkuperäinen kirjoittaja mhm ystävä;27578850:

No sehän on tietysti nimimerkin mhm syy jos joku hänen tuttunsa on tehnyt 4 aborttia. Hänellehän sitä ehkäisyvalistusta kannattaakin antaa. :laugh:

[QUOTE="vieras";27579174]Vanhempana se voi iskeä tooodella rajusti kun tajuaa surmanneensa kolme lastaan.[/QUOTE]

Se ei todellakaan ole vielä mikään lapsi abortti-viikoilla. Ja kaukana surmaamisesta.

Yhteistyössä