neulatesti/sormustesti ja abortti

alk.per.
laitatte siis ( naiset) langan neulansilmään ja laskette neulan kämmenelle, sitten nostatte n.1-2cm korkeudelle kämmenestänne ja katsotte mitä tekee..

Jos pyörii yli 20 kertaa --> saat elämäsi aikana tytön
jos heiluu kuin heiluri --> saat elämäsi aikana pojan

jos tekee liikettä alle 20 kertaa niin keskenmeno

jos ei liiku ollenkaan niin ei lasta


Kun testin toistaa niin saa selville koko elämän aikana saatavat lapset, sitten kun lapsiluku on täyttä neula ei enään liiku..

Nyt halusin tietää et miten reagoi aborttiin?

Itse ajattelen että testi perustuu ihmisen ympärillä oleviin energiavirtauksiin/auroihin ja ihminen on vielä tietämätön että kaikki tieto tästä maailmasta ei voi olla meillä tässä ja nyt ymmärrettävissä ja tiedossa.

Olen tehnyt testiä kymmenille naisille ja miehille, kertaakaan ei ole vielä väärin mennyt. Nyt sain laspettomalle ystävälleni tuloksen tyytö ja poika, mutta hän on tehnyt kaksi aborttia nuorempana ja aloin miettiä että olivatkohan neulan näyttämät laspet juuri nuo abortoidut. :(

Älkää ottako liian vakavasti, itse uskon tähän ja thats it, ei tarvitse muiden uskoa. :)
 
"Mai"
Minäkin olen tehnyt nuorempana tuon sormustestin (tosin sormus +oma hius) ja niin et jos pyörii niin on tyttö, viiva poika ja sit kun lapsiluku on täynnä niiin sormus pysähtyy itsestään eli ei pysäytellä välillä sormusta vaan pysähtyy itsestään.

En tiedä näkyykö abortit mitenkään, itse olen tehnyt abortin ja ainakaan se ei minulla sormustestissä näkynyt. Nyt minulla on yksi lapsi, samaa sukupuolta kuin sormustestin ensimmäinen lapsi näytti.
 
"..."
Hämmästyttävää :D

Ensin siis heilui kuin heiluri. 20 heilahduksen jälkeen kun laitoin kämmenelle ja nostin uudestaan, niin teki ihan selvää ympyrää. Tämän jälkeen laitoin taas kämmenelle ja nostin, niin jälleen selvää heiluriliikettä. Sitten kun taas toistin, niin neula ei enää liikkunut.
 
"Mai"
Olen nyt 26 ja näytti et viisi lasta tulis. Yks lapsi on. Mä oon kuullu et se järjestys menis just niinkuin sormus sanoo? Ken uskoo, ken ei..

Rupesin miettiin, et oliko se kuule just toisin päin et poikaa meinais se ympyrä ja tyttöä se viiva? *kaivaa sormuksen ja tekee testin uudelleen, onhan edellisestä aikaa reilu kymmenen vuotta*
 
alk.per.
"..."
Eli sulle tulis sit sen mukaan poika, tyttö, poika.. Mutta tosiaan ei nyt saada tietää vielä et oliko se ensimmäinen se abortoitu lapsi ja sit saisit vielä ne kaksi. hmm..

"Mai"
Sen on yleensä niin et pyöriminen on tyttö ja heiluri on poika. Mutta sen voi testata viel oman pään päällä, eli NAISET jos laitatte neulan oman pään päälle niin jos pyörii niin liike vastaa tyttöä.

Jos taas naisen pään päällä heiluu, tälle naiselle heiluri liike on naisen liike. :)
 
"Mai"
[QUOTE="Mai";28458519]Olen nyt 26 ja näytti et viisi lasta tulis. Yks lapsi on. Mä oon kuullu et se järjestys menis just niinkuin sormus sanoo? Ken uskoo, ken ei..

Rupesin miettiin, et oliko se kuule just toisin päin et poikaa meinais se ympyrä ja tyttöä se viiva? *kaivaa sormuksen ja tekee testin uudelleen, onhan edellisestä aikaa reilu kymmenen vuotta*[/QUOTE]

No niin, nyt on testi uusittu samalla vanhalla sormuksella ja omalla hiuksella. Tulos selkeä. Ja järjestys sama (tosin niin et ympyrä meinais poikaa ja viiva tyttöä). Ootko ap ihan varma et se on niinkuin tuolla aiemmin laitoit et ympyrä meinais tyttöä ja viiva poikaa? Toki itsekin sen järkeilisin niin päin.
 
"Mai"
"Mai"
Sen on yleensä niin et pyöriminen on tyttö ja heiluri on poika. Mutta sen voi testata viel oman pään päällä, eli NAISET jos laitatte neulan oman pään päälle niin jos pyörii niin liike vastaa tyttöä.

Jos taas naisen pään päällä heiluu, tälle naiselle heiluri liike on naisen liike. :)[/QUOTE]


Pystyykö ton pään päällä heilumisen testaan itse vai pitääkö siinä jonkun muun pitää kiinni hiuksesta?
 
"Mai"
Mä yritin ap tuota mitä ehotit et pään päällä kokeilee, niin viivaahan se ekana heitti ja sit ihan valtavasti alkoi pyörimään... ja sama järjestys tuli pään päältä myös kuin mitä kädestä.
 

Yhteistyössä