V
"vieras"
Vieras
Äiti jyväskylästä! Joko viitsit kertoa, mikä oli sen sun omituisen ja poistamasi kommentin idea, mitä tarkoitit? Jäi oiklein vaivaamaan..
HUHUU??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äiti jyväskylästä! Joko viitsit kertoa, mikä oli sen sun omituisen ja poistamasi kommentin idea, mitä tarkoitit? Jäi oiklein vaivaamaan..
Niin se on että kun antaa tilanteen levitä käsiin voivottelemalla ja hyssyttelemällä ei ole enään paluuta siihen että lapsi arvostaisi pätkän vertaa vanhemman kieltoa tai tootelisi käskyä tehdä jotakin, meillä tuo homma alkoi jo pienenä että lapsella oli riittävän kova kuri ja painostus tarpeen vaatiessa tukkapöllyä sitä ei tarvinnut kuin pari kertaa ja lapset on totellut sen jälkeen aina.
Mä tein just yks päivä niin että lähettiin vaan kylmästi kotiin kun lapsi ei totellut.
Oltiin kavereitten ja niitten lapsien kanssa syömässä ja meno ylty ihan naurettavaksi ja uhkailin sitten että lähdetään kotiin..Mutta oon tehnyt tätä aina niin lapsi aatteli ettei me mihinkään lähdetä.
No nyt lähdettiin ja voin sanoa että ketutti itseänikin lähteä mut ennemmin mä teen ton pari kertaa ja syön sitten rauhassa (?) ne kaikki tulevat kerrat.