Miten saan vaimoni takaisin kotiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sami"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sami"

Vieras
Olen ollut kauan poissa kotoa töiden takia. Matkustelen usein, joten olen ulkomaillakin. Pari päivää sitten palasin kotiin niin vaimo oli pakannut laukut ja aikoi lähteä. Ei sanonut minne, mutta aikoo yöpyä hotellissa. Kysyin mikä hätänä, niin vastauksena oli että tarvitsee aikaa irrottautumiseen ja miettimiseen. Sanoin vaimolleni ilkeästi, että uuden miehen luoko menossa ja etten aio erota. Koko yönä en saanut unta, koska mietin kuinka rakas hän on minulle. Soitin monta kertaa mutta puhelin oli suljettu. Aamulla tuli viesti että tulee hakemaan tavaroita. Olin kotona kun hän tuli ja aloimme jutella. Vaimo sanoi että teen liikaa töitä enkä vietä aikaa hänen kanssaan. Lisäsi vielä ettei aio enää raskautua (sai keskenmenon kun olin ulkomailla). Yritimme monta vuotta saada lasta, mutta mitään ei tapahtunut. Olen yrittänyt pitää kaiken koossa ja tukea häntä, mutta työni vuoksi se on ollut hankalaa. Lisäksi minulla on ollut oma suruaika. Mitä voisin tehdä, jotta suhteemme olisi parempi?

pariterapia vois olla ihan paikallaan.. mut jos vaimo päättäny lähtee niin mitään et alitettavasti voi tehdä. toisen päätä ei saa kääntymään. keskenmeno kyl on sen verran rankka juttu et sevoi kolhia suhdetta

Onko hän aiemmin ottanut puheeksi liiallista poissaoloa vai tuliko ihan yllätyksenä? Anna hänen mennä. Tulee hän takaisin, jos niin on tarkoitettu. Jaksamista!

[QUOTE="eee";28182846]No ihan ekaksi tuli mieleen, että voisitko vähentää työntekoa ja työmatkailua. Miten pystyit tukemaan vaimoasi keskenmenon tullen, kun olit poissa maasta?[/QUOTE]

Pystyn vähentämään sitä, mutta töistä en voi kokonaan luopua. Sen tietää vaimokin. Kotona olin harvoin, mutta lähettelin sähköposteja, puhuimme puhelimessa ja viestittelimme mutta tiedän ettei se korvaa toisen läsnäoloa.

Joko vähennät työmatkoja tai vaihdat naista. Päätä, mikä on sinulle tärkeämpää. Eikä se lisääntyminen ole kovin helppoa, jos toinen on paljon poissa...

Onko hän aiemmin ottanut puheeksi liiallista poissaoloa vai tuliko ihan yllätyksenä? Anna hänen mennä. Tulee hän takaisin, jos niin on tarkoitettu. Jaksamista!

On ottanut ja olemme keskustelleet asiasta. Lupasin viime vuoden lopulla vähentää työntekoa ja nyt kun niin teen, vaimo lähtee. Toivon kovasti että hän tulee takaisin, sillä muuten en jaksa. Rakastan häntä todella paljon.

Mulla oli tuollainen Sami aikoinaan, esitti hyvää mistä, mutta lopulta kun raskaus onnistui hän alkoi pahoinpitelemään minua.
Juokse vaimo ja lujaa! Älä tee lasta tuollaisen kanssa.

no sinuna lähtisin miettimään mikä on elämäsi tärkeysjärjestys. Se nimittäin on sitten se asia joka määrittää ajan käyttöä. Jos sinä todella rakastat vaimoasi ja haluat, että hän voi olla tyytyväinen teidän parisuhteeseen ja elämään yhdessä, niin sinun täytyy tehdä totaalimuutos tuossa poissaoloasiassa. Onko työpaikka ja nykyinen työtehtävä tärkeämpi kuin vaimosi?? Mikset voisi jopa tehdä niin radikaalia asiaa, että vaihtaisit työpaikkasi sellaiseen jossa sinun ei tarvitse jatkuvasti matkustaa tai olla pois kotoa, ylitöissä jne.??

luulempa että kun vaimosi on yksin joutunut suremaan keskenmenonkin...niin hän on tajunnut että mikäli saisi lapsia kanssasi olisi hän kuitenkin edelleen yksin. Hän vaan jäisi yksin lapsen/lasten kanssa kun sinä kuvittelisit että riittää kun voi olla puhelimitse ja sähköpostilla yhteydessä...

nooo mä onneksi pääsin eroon työnarkomaani miehestä...ja sain ihanan perusduunari miehen, joka ei ole koskaan ylitöissä ja jolle se muu elämä eli meidän perhe on tärkeämpää kuin yksikään työ.

no sinuna lähtisin miettimään mikä on elämäsi tärkeysjärjestys. Se nimittäin on sitten se asia joka määrittää ajan käyttöä. Jos sinä todella rakastat vaimoasi ja haluat, että hän voi olla tyytyväinen teidän parisuhteeseen ja elämään yhdessä, niin sinun täytyy tehdä totaalimuutos tuossa poissaoloasiassa. Onko työpaikka ja nykyinen työtehtävä tärkeämpi kuin vaimosi?? Mikset voisi jopa tehdä niin radikaalia asiaa, että vaihtaisit työpaikkasi sellaiseen jossa sinun ei tarvitse jatkuvasti matkustaa tai olla pois kotoa, ylitöissä jne.??

luulempa että kun vaimosi on yksin joutunut suremaan keskenmenonkin...niin hän on tajunnut että mikäli saisi lapsia kanssasi olisi hän kuitenkin edelleen yksin. Hän vaan jäisi yksin lapsen/lasten kanssa kun sinä kuvittelisit että riittää kun voi olla puhelimitse ja sähköpostilla yhteydessä...

Tätä minä hain. Sami (ap) saattaa hyvinkin olla minä-minä-mies. Vaimo on vain palvelija hänelle, vain häntä varten. Vaimon puolesta ei tarvitse tehdä mitään, mutta vaimon pitää aina olla valmiina hänelle. Vaimo odottaa kiltisti kotona kun mies elää vain itselleen ja kerää maailmalla sulkia hattuunsa. Ehkä tuo menetys jonka vaimo joutui kantamaan yksin avasi lopulta silmät.

?????? ??????, ???????? ? ????????????

????????????? ? ??????? ??????????? I

????? ????? ????????. ???? ????? ????

???????? ?? ??????????? ??????. ???????? ???

??? ??????? ??, ??? ? ?????? ????? ?????? ?

??????? ?? ??? ???? ???????????. ? ? ??? ??? ????

???? ?????? ? ??????? ??????? ???, ? ? ??? ????

????? ?????????, ?? ??? ????? ??

????????? ?????????? ? ?????????? ?? ????

? ? ??????? ?? ????, ??? ??????????, ? ?????????

???????? ???, ?? ?? ????????? ??????? ???, ???

???????? ? ???, ? ????? ??? ??

?????? ???????. ? ??? ??????????? ?

??????, ? ? ?????? ??? ?????????, ??? ?????????, ?????

???????? ??? ???????, ?? ??? ??? ???? ????????, ? ?

?????, ??? ??? ??????? ???, ? ?? ????? ?????

?????? ?????, ? ??? ????, ???????

??? ???????? ???????? ????????? ??? ? ???????

??????????? ?????????? ??????????????????? olumolumo

??????? ????? ??? ?????? ??? ????????. ?

??????? ?? ??????????? ?????? ? ?????????? ? ????

??? ?????, ?????? ??? ? ??????? ?? ?????, ??? ??? ?????

????????, ?? ? ????????? ???? ????? ???????? ????

?, ? ????? ??????????? ?????????, ?? ?????? ???

???????? ? ???? ????????????? ????????? ? ?

??? ? ????????? ???????? ??? ??? ????????. ???? ?????

??????????? ?????? ???? ??????, ? ?????????,

??? ??? ??? ???? ????????? ??????? ?

??? ? ??????? ?? ??????????. ??? ???????????? ?????????? ??

??????????? ??????, ?? ?? ?????? ?????, ?????

??????, ??? ?????? ? ????? ? ????? ???, ? ??????

? ?????????? ??????? ????? ? ?? ????,

??? ????? ??????? ??? ???? ??????? ??????????? ?????????? ?

??????? ? ????????? ??? ???????????, ????? ??????????

????? ???????, ??????? ???????? ????????, ????? ???????? ???

?? drolumolumo@gmail.com ?????? ??????? ??? ? ?????

???????? ? ?? ??????? ???, ?????? ??? ??

??? ??????? ? ??????. ??? ??? ???????

?????? olumolumo ? ????? ???? ????

?????? ??????????? ??? ?? ???? ?????? ????.

?????? ??????, ???????? ? ????????????

????????????? ? ??????? ??????????? I

????? ????? ????????. ???? ????? ????

???????? ?? ??????????? ??????. ???????? ???

??? ??????? ??, ??? ? ?????? ????? ?????? ?

??????? ?? ??? ???? ???????????. ? ? ??? ??? ????

???? ?????? ? ??????? ??????? ???, ? ? ??? ????

????? ?????????, ?? ??? ????? ??

????????? ?????????? ? ?????????? ?? ????

? ? ??????? ?? ????, ??? ??????????, ? ?????????

???????? ???, ?? ?? ????????? ??????? ???, ???

???????? ? ???, ? ????? ??? ??

?????? ???????. ? ??? ??????????? ?

??????, ? ? ?????? ??? ?????????, ??? ?????????, ?????

???????? ??? ???????, ?? ??? ??? ???? ????????, ? ?

?????, ??? ??? ??????? ???, ? ?? ????? ?????

?????? ?????, ? ??? ????, ???????

??? ???????? ???????? ????????? ??? ? ???????

??????????? ?????????? ??????????????????? olumolumo

??????? ????? ??? ?????? ??? ????????. ?

??????? ?? ??????????? ?????? ? ?????????? ? ????

??? ?????, ?????? ??? ? ??????? ?? ?????, ??? ??? ?????

????????, ?? ? ????????? ???? ????? ???????? ????

?, ? ????? ??????????? ?????????, ?? ?????? ???

???????? ? ???? ????????????? ????????? ? ?

??? ? ????????? ???????? ??? ??? ????????. ???? ?????

??????????? ?????? ???? ??????, ? ?????????,

??? ??? ??? ???? ????????? ??????? ?

??? ? ??????? ?? ??????????. ??? ???????????? ?????????? ??

??????????? ??????, ?? ?? ?????? ?????, ?????

??????, ??? ?????? ? ????? ? ????? ???, ? ??????

? ?????????? ??????? ????? ? ?? ????,

??? ????? ??????? ??? ???? ??????? ??????????? ?????????? ?

??????? ? ????????? ??? ???????????, ????? ??????????

????? ???????, ??????? ???????? ????????, ????? ???????? ???

?? drolumolumo@gmail.com ?????? ??????? ??? ? ?????

???????? ? ?? ??????? ???, ?????? ??? ??

??? ??????? ? ??????. ??? ??? ???????

?????? olumolumo ? ????? ???? ????

?????? ??????????? ??? ?? ???? ?????? ????.

Yhteistyössä