Pyydän että kuuntelette ja autatte (vakava asia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aviomies"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aviomies"

Vieras
Olin kaksi viikkoa työmatkalla ulkomailla ja tänään tulin kotiin.
Järkytyin pahasti, sillä löysin vaimoni makaamasta keittiön lattialta. Hän oli viillellyt ranteitaan ja alavatsaansa, mutta verta ei ollut onneksi vuotanut paljoa. En tiennyt että meillä on ongelma. Uskon hänen juoneen, sillä viinipullo oli kaatunut ja hän puhui sekavia. Minun on vietävä hänet hoitoon, mutta minne? Nyt hän lepää tuossa lähellä enkä aio päästää häntä valvovien silmieni alta. Olen todellakin shokissa, sillä vaimoni ei ole koskaan tehnyt itselleen mitään eikä hän vaikuta masentuneelta jne. Pyydän, että auttaisitte ja kaikki mitä kirjoitan on valitettavasti totta. :( Olen jo valmiiksi aivan sekaisin tästä kaikesta, joten älkää syytelkö mistään.

Ensiavun kautta mielisairaalaan jos tilanne oikeasti tuo.. (enkä tarkoita että sinne mielisairaalaan tarttis vuosiksi jäädä, pieni tarkkailujakso voisi kyllä olla paikallaan ja terapeutin kanssa keskustelu..)

Heti viet hänet terveysasemalle tai päivystykseen klo 16 jälkeen. HETIHETIHETIHETI!!!
Missä asutte? NYT HETI LÄHET,et voi tietää onko ottanut jotain lääkkeitä esim.. Onko mitään sisäisiä verenvuotoja , et voi tietää. lähe heti viemään häntä hoitoon ihan mihin vaan sairaala, tervysasema jne tai soita AMBULANSSI TAI 10023

sinuna kaivaisin alueenne mielenterveyspalveluiden numeron ja soittaisin sinne, tuossa tilanteessa saattaisin mennä myös päivystykseen. Numerot on varmaankin asuinpaikkakuntanne nettisivuilla terveyspalveluiden kohdalla.

Lääkkeitä ei ainakaan näkynyt missään kun ympärille katselin. Pakkohan minun on asialle tehtävä jotain ja vietävä vaimo hoitoon. Tuntuu vaan niin pahalta katsoa kun oma rakas on yhtäkkiä niin sekavassa tilassa. Otan välittömästi yhteyttä päivystykseen ja asumme Etelä-Suomessa.

Yhteistyössä