Miten saada yksiä jos ei ole luottotietoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Exäni ei pääse muuttamaan asunnostamme pois koska hän ei saa mitään kämppää kun sillä ei ole luottotietoja? Kai niitä on muitankin luottotiedottomia tässä maassa jotka eivät sillan alla elele??

Ei se mitenkään ole sinun vastuullasi. Kassit pihalle ja hyvästi. Asunnon saanti voi kyllä olla vaikeaa, mutta ei se ole mahdotonta. Sitten on esim. yömajoja, joissa voi majailla. Vain majoitatko sitä seuraavat 50 vuotta?

jos näin on ni yleensä pyytävät kahesta kolmeen kuukauden takuuvuokran.. että onnistuu kyllä... ja tuo summahan on vara kyllä laittaa jos on töissä käyvä...

[QUOTE="vieras";22177903]Ei se mitenkään ole sinun vastuullasi. Kassit pihalle ja hyvästi. Asunnon saanti voi kyllä olla vaikeaa, mutta ei se ole mahdotonta. Sitten on esim. yömajoja, joissa voi majailla. Vain majoitatko sitä seuraavat 50 vuotta?[/QUOTE]

Hei jotai rajaa! Yömajoja! Kuule, olen tehnyt sosiaalityötä pääkaupukiseudulla viimeiset 14 vuotta ja tiedän tasan tarkkaan nuo "yömajat" Käyppä itsekkin yhdessä, ja tule jatkamaan ehdotuksiasi täällä uudelleen.

Tiedoksi, jos et mene käväsemään: Nuo yömajat eli asuntolat ovat 100%:sesti täynä narkkeja ja alkoholisteja, edes edellämainitut eivät suostu ottamaan kunnan maksusitoumusta niihin, koska vat niin rauhattomia ja asumiskelvottomia. Ja lopuksi, en ole koskaan kuullut kenestäkään, joka olisi käynyt iistä käsin töissä.

Stadin kämppiä saa... hahahahahha. Aika läppä. Itse olin 4 vuotta aikoinani jonossa.
Kaverini jonotti ja jonotti lapsen kanssa, kun jäi oikeasti asunnottomaksi vuokraisännän takia. Sossullekin kertoi tilanteesta. Sossu vain ilmoitti, että lapsi huostaanotetaan jos hän ei löydä virallista osoitetta. Sai onneksi Satolta kämpän (oli siis luottotiedot kunnossa)

Yhteistyössä