Joskus vuokrasin ja siitä ei seurannut TODELLAKAAN mitään hyvää, joten enää EN vuokraa. EN ikinä!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonna_Äiti;25564232:Joku voi menettää tietonsa myös esim siksi, että on taannut toisen lainan ja se on jäänyt maksettavaksi. Muitakin syitä on, ihan inhimillisiä sellaisia.
Ei saa yleistää.
Kukaan ei pakota kenenkään lainoja takaamaan.
Kyllä se luottotietojen menetys ihan omaa tyhmyyttä on, poislukien tapaukset joissa vanhemmat on pilanneet alaikäisen tiedot (mikä ei nykyään enää taida olla mahdollista).
Ja itse kysymykseen, jos olis luottokelpoisiakin tulijoita niin en todellakaan luottotiedottomalle vuokraisi, ja jos vuokraisin niin vaatisin mahdollisimman isot takuut.
En ikimaailmassa.
Ei sillä, että mulla mitään vuokrattavaa asuntoa edes olisi.
Kukaan ei pakota kenenkään lainoja takaamaan.
Kyllä se luottotietojen menetys ihan omaa tyhmyyttä on, poislukien tapaukset joissa vanhemmat on pilanneet alaikäisen tiedot (mikä ei nykyään enää taida olla mahdollista).
Ja itse kysymykseen, jos olis luottokelpoisiakin tulijoita niin en todellakaan luottotiedottomalle vuokraisi, ja jos vuokraisin niin vaatisin mahdollisimman isot takuut.
Hankala kysymys. Mun parilla kaverilla oli aikanaan luottotiedot menneet, toisella nuoruuden hölmöilyä ja toiselle pätkähti takausvelka maksettavaksi edellisen laman seurauksena eikä hän opiskelijana pystynyt sellaisia summia maksamaan. Kummallakaan ei koskaan ole vuokra ollut myöhässä eikä muutkaan peruslaskut. Mutta mistäs sen päälle päin tietää kuka on kunnollinen ja kuka ei?