hmm!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nm

Vieras
kun näitä kirjotuksia lukee niin miehestäni tulee koko ajan kamalampi... enkö ole itse edes tajunnut kuinka paha meidän tilanne on...

-ei auta kotitöissä, paitsi joskus laittaa ruokaa ja saattaa tyhjätä tiskarin
-on hakenut seuraa netistä ja pettänyt
-on "pakottanut" seksiin, sitaateissa koska itse olen antanut periksi
-ei vietä aikaa kotona kun pari tuntia päivässä, on siis koko ajan kavereiden kanssa tai harrastuksissa
-meillä ei ole samat oikeudet, mies saa tuhlata ja viettää aikaa kavereiden kanssa, saattaa lähteä viikonlopuksi pois kotoa, minä en todellakaan
-mies pimittää rahaa
-mies ei katso päin tai vastaa jos puhun tälle, ei reagoi mitenkään ennen kun suutun ja silloin hän suuttuu ja minä olen nalkuttava ämmä
-ei luottotietoja
-pyytää koko ajan mutta ei mielellään mahdollista mulle mitään
-täytyy kädestä pitäen kaikki näyttää, ja silloinkin suuttuu, että kai hän on tyhmä...
-ei kuuntele tai lohduta jos minun on paha olla

on hyvääkin:
-käy töissä ja maksaa osan laskuista
-leikkii lasten kanssa
-on hauska
-tekee hyvää ruokaa (sillon kun jaksaa jotain tehdä, yleensä teen hänen eväsleivätkin töihin...)
-korjaa mun autoa
-saan käyttää myös hänen autoa(joka on mun nimissä koska hällä ei ole luottotietoja)
-hänellä on ihana äiti!! (tosin ei hänen ansiotaan :D)
-jonakin päivinä hän on ihana

eipä tässä kaikki plussat ja miinukset varmaan edes ollu. olisko aika herätä...

onko muilla tämmöstä..?

ootte varmaan oikeassa... en vaan jotenkin pääse pois kun haluaisin edelleen että HÄN heräisi tähän maailmaan ja tajuais ettei sillä ole varaa menettää meitä, ja että HÄN HALUAISI vapaasta tahdostaan olla parempi.
Olen uhannut erolla ja asiat parani hetkeksi sitten taas tätä.... en haluais että hän käyttäytyy noin mutten halua erotakkaan ehkä... olen seurannut vierestä parhaan ystäväni eroa, en ole kateellinen, suorastaan kauhistuttaa ja huolestuttaa se koko tilanne.
haluan että täpahtuu joku ihmeparantuminen ja koko maailma olisi täynnä sateenkaaria..... terveisiä satulandiasta....

joo siis jotenkin tiedostan miten tyhmää koko kuvitelmani täydellisestä perheestä on mutta en haluaisi luovuttaa. eikö tuo perkeleen rutku ymmärrä mitä hällä tässä on!? en pidä yh ihmisiä huonompina tai onnettomampina, vaan uskon että olisin itse onneton ja huono ja yksinäinen yhna.. ja kaiken lisäksi, ei meillä aina ole kamalaa... pettämisistäkin on jo vuosi aikaa...

No ei kyllä auta, jos on joskus hauska ja joskus tekee ruokaa....hei tommoset jutut saa hyviltä ystäviltäkin ;-)
Maailmalla on sulle parempaa tarjottavaa, takuulla. Yksi vaihtoehto on ottaa etäisyyttä joksikin aikaa. Voisitko mennä lasten kanssa vanhemmillesi/ ystävien luo joksikin aikaa. Jos heppu ei pahemmin kaipaile/ kysele/ ymmärrä muuttua, anti heittää.

Miks olet sen ottanut ylipäänsä??

Kerrot kuinka hankala miehen kanssa on elää, toisaalta itse selittelet hänen tekosiaan (pettämisestäkin vuosi aikaa). Kukaan ei ole luvannut että elämä olisi helppoa, ei se ole kellään. Mutta todennäköisesti olisit onnellisempi ilman miestäsi, kunhan ensin uskallat katkaista kahleesi. Olen pahoillani puolestasi.

en tiedä enään... jos lähtisin niin hällä olis parin päivän sisällä uus nainen jolloin kaikki minkä eteen olen raatanut, menettäis merkityksen.. ja tiedän ettei ole mun arvonen, eihän tollanen käytös ole koskaan ok. mutmut, haluaisin niin kovasti uskoa et kaikki muuttuu, OIKEESTI sen käytös on nyt jo muuttunut paljon fiksummaks siitä mitä oli kun aloimme seurustelemaan 5v sitten, se peitteli kaikki jälkensä ennen, siks en tajunnu mihin rupesin.

Yhteistyössä