Miten saa otsatukan äkkiä pitkäksi tai piloon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vinkkejä? (n) Kun olen aivan kamala sen kanssa.
images

Näyttää tosiaan ihan peruukilta jossa ei ole edes käytetty aitoa hiusta. Yksi tapa piilottaa otsatukka on kammata päälaelta pitkiä hiuksia otsatukan päälle, ja laittaa ne ja otsatukka pinneillä kiinni niin, että ne kääntyvät otsalta sivulle. Silloin näyttää vain siltä, että kaikki hiukset olisivat pitkiä, ja ne on vain käännetty otsalta sivuun.

Mulla on ollut samaa vaivaa ja olen vaan käyttänyt lakkeja. Erilaisia hattuja ja pipoja, kunnes etuhiukset ovat kasvaneet järkevään mittaan. Nyt mulla on kasvatusprojekti meneillään pahimmillaan, niin nyt pipo on ihan ehdoton ja sisällä laitan ne pinneillä sivuun.

Vedä se hiuspannalla pois naamalta.

Hanki jo se kunnon hiusstylisti ja anna muotoilla täysin uudenlainen kampaus. Anna myös vapaat kädet värin suhteen, jos sille enää voi mitään turvallisesti tehdä niiden kaikien kotitekoisten värinpoistojen jälkeen. Roikut kokoajan yhdessä ja samassa pottakampauksessa ja vingut siitä täällä vuodesta toiseen. Voit yllättyä positiivisesti.

Se on vaan tukkaa ja se kasvaa uudelleen, jos tulos ei jostain syystä olisi mieluinen.

Ei taida ap:lla pitkäjänteisyyttä riittää (tähänkään) projektiin... jo vuosia on kerrottu että toi pottatukka ei sovi mutta edelleen se on ja pysyy :ROFLMAO:

Käypä kuule vaikka kampaajalla hakemassa neuvoja. Hiukset kasvaa n 1 cm /kk eli laske siitä mikä on pituus noin 10 kk kuluttua...

Vedä se hiuspannalla pois naamalta.

Hanki jo se kunnon hiusstylisti ja anna muotoilla täysin uudenlainen kampaus. Anna myös vapaat kädet värin suhteen, jos sille enää voi mitään turvallisesti tehdä niiden kaikien kotitekoisten värinpoistojen jälkeen. Roikut kokoajan yhdessä ja samassa pottakampauksessa ja vingut siitä täällä vuodesta toiseen. Voit yllättyä positiivisesti.

Se on vaan tukkaa ja se kasvaa uudelleen, jos tulos ei jostain syystä olisi mieluinen.

Juuri näin. Ap:lla on tosin tiukasti päässä se venäläinen käsitys että vain pitkä tukka (lisäkkeillä) on kaunis ja seksikäs.

mul itellä suora otsis pikkaisen kutittaa silmiä mut aina sen saa puhallettua pois silmilt ja ain välil täytyy käydä sitä trimmaamassa tuos oli puol vuotta etten tehnyt asialle tukalle mitään niin ei ollut kiva syödä otsis sopassa t otsatukka

Ei taida ap:lla pitkäjänteisyyttä riittää (tähänkään) projektiin... jo vuosia on kerrottu että toi pottatukka ei sovi mutta edelleen se on ja pysyy :ROFLMAO:

Käypä kuule vaikka kampaajalla hakemassa neuvoja. Hiukset kasvaa n 1 cm /kk eli laske siitä mikä on pituus noin 10 kk kuluttua...
Mulla kasvaa 3cm/kk

Mille ap näyttää ilman otsista? Onko alla jotain salattavaa? Voisiko sen vetää ylös pinneillä? Niin kasvatin oman pois, mutta se otsan täysin paljastava malli ei tosiaan kaikkia pue. Kun vähän kasvaa niin ala pitää sivulle kammattuna.

miten ihmiset voi olla noin lapsellisia että haukkuu kun joku kysyy neuvoja. Tuokin on ihan hauska. Mut kasvata ekaks sivulle vedettävä otsis ja siitä helpompi kasvattaa pois loputkin.

Juu hankkia nyt joku hiusstylisti...kuinhan monella sellainenkin on...

Yhteistyössä