A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olemme naimisissa ja meillä on avioehto. Olen ollut kotona lasten ollessa pieniä. Nyt olen töihin mennyt takaisin ja palkkani on samaa tasoa mieheni kanssa,tosin ei mikään suuren suuri. Jos uutta tavaraa ostaisin ei palkkani riittäisi ostoksiin ja sen verran tuloja että tuskin soskusta saan. Kirppiksille sit vaan,mutta sekin on tosi hankalaa: autokaan ei jää minulle KOSKA miehen nimissä ja olen töissä klo.8-16 ja lasten hoidosta haku venyy jo muutenkin lähelle viittä.
Miheni ei kuulemma jatkossa aijo osallistualasteb hoitoon vientiin ja hakuun koska muuttaa kauemmaksi ja "siitä tulee hänelle liikaa matkakuluja."
Olen niin raivoissani tilanteesta...sitähän tuo ukko tietysti haluaakin...hankaloittaa elämääni kaikin mahdollisin tavoin. Saa nähdä miten saadaan lasten tapaamiset sovittua,KUN hän aloitaa nyt UUDEN ELÄMÄN niin kiireistä tuntuu olevan.
Siis onko teillä sellainen avioehto, että mies vie kaiken ostamansa?
Sinuna ottaisin yhteyttä oikeusaputoimistoon.
Totta! Tämä eroaminen on niin helvetillistä siitäkin syystä,että joka helavatun toimistossa(kela,sosku,lastenvalvoja,oikeusaputoimisto,päivähoitomaksujen muutokset jne. mitä kaikkea sitä onkaan??????????????) pitäisi käydä päiväs aikaan ja mähän OLEN TÖISSÄ juuri toimistojen aukiolon aikaan. MITEN se teiltä muilta on onnistunut?