Miten pystyn käymään työssä,jossa ns.pelkään sosiaalisia tilanteita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ujo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ujo

Vieras
Mulla on todella inhottava työ,koska kohtaan päivän mittaan paljon ihmisiä,olen siivooja koululla.Teen työtä yksin ja olen niin ahdistunut.Ja kahvitauot on kanssa kauheita joissa muitten siivoojien kanssa ollaan,tuntuu että olen niin paniikissa etten tiedä minne katsoa.En osaa olla rennosti.
Mun on vain pakko olla tässä työssä kun en ole päässyt minne olen hakenut.Tämä työ on työkkarin työhön osoitustyö.Hitsi että osaa olla hankalaa..

Alkuperäinen kirjoittaja mitäs:
työtä sitten olet hakenut? Onko semmoista työtä jossa ei kohtaa yhtään ihmistä??

Siis ahistaa olla työssä koululla jossa on kapeita käytäviä ja ahtaita tiloja,esim,taukotila.Olen hakenut rappusiivoushommiin,siellä on rennompaa.Ja kotisiivoushommiin.Ja tietenkin on kiva että on ihmisiä,mutta kun niitä on ihan hirveesti,niin mun on vaikea olla.

No tuo kotisiivous ei varmaan ole paras mahdollinen työ jos on sosiaalisissa tilanteissa ahdistunut. Itse olen sitä tehnyt ja monessa paikasa oli asukkaat kotona selän takana vahtimassa miten siivoat. Ja jos asukkaat on kotona niin pitää kyllä olla tosi hienovarainen ja pakkohan niille asiakkaille on jotain jutellakin.

Sanoitko tuosta työkkärissä? Onko sulla lääkkeet? Totuttelu hankaliin tilanteisiin voi auttaa eli yhdenlainen siedätyshoito, jota itse teen. Sama vaiva kuin sulla, mutta helpottanut vuosien myötä rajusti ja nykyisin käyn paikoissa joihin en olisi koskaan kuvitellut meneväni (tapahtumat joissa kymmeniätuhansia ihmisiä). Söin vain hetken lääkettä ja loput hoisin tuolla siedätyksellä. Voimia sinulle.

Yhteistyössä