Miten pitäisi menetellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apua"

Vieras
Asun vuokra-asunnossa 4.kerros. Kakkoskerroksessa asuu perhe jolla 2 lasta, 3v.+2 v. Tää nainen on ulospäin tosi fiksu mutta kotona huutaa ja raivoo näille lapsille. Kaikki rapussa tietää tän naisen käytöksen. Kaksi ihmistä on tehnyt ilmotuksen sosiaaliin tästä käytöksestä. Nyt tän naisen mies todella tuijottaa minua kun menen hänen ohi. Luulee varmaan, että minä olen se ilmoituksen tekijä vaikka en ole. Mitä pitäisi tehdä. Jos menen ohi heidän parkkeen ja tää mies istuu siellä ja polttaa tupakkaa niin hän nousee ylös kaiteelle mua tuijottaan. Jos nään hänet rappukäytävässä niin hän todella kääntyy ja tuijottaa. Ei kutenkaan sano mitään. Iso mies. Olen itse ollut hiljaa ja niin etten olisi huomaavinaankaan häntä. Mitä siis tehdä?

Ite oisin niinkuin en huomaiskaan, kattelisin muualle ja toivoisin et jossain vaiheessa kyllästyy. Tai tyypistä riippuen kävisin kysymässä ihan suoraan et mitä tuijottelee. Eipä tossa paljoa muuta voi tehdä.

Mä luulen että se tarkoituksella tuijottaa. Ja todellakin luulee, että minä olen tehnyt ilmoituksen. No kait se on paras olla hiljaa ja niin ettei olisi huomaavinaankaan. En ole edes viitsinyt tätä katsoa silmiin, spitäsikös?

[QUOTE="apua";26761704]Mä luulen että se tarkoituksella tuijottaa. Ja todellakin luulee, että minä olen tehnyt ilmoituksen. No kait se on paras olla hiljaa ja niin ettei olisi huomaavinaankaan. En ole edes viitsinyt tätä katsoa silmiin, spitäsikös?[/QUOTE]
Välttely, poispäin katsominen ja se ettei ole huomaavinaankaan on mun mielestä outoa. Siis kun naapuri tulee rappukäytävässä vastaan, ja toinen teeskentelee ettei huomaa häntä ollenkaan. Tulisi suurensuuri kiusaus tuijottaa tuollaista naapuria... :ashamed:

Lisäksi se ainakin mulle antaisi tuossa tapauksessa juurikin sen mielikuvan, että tämä välttelijä on soittanut sossuille, kun ei kehtaa enää edes päin katsoa.

Kyllä mä katsoisin kuten ketä tahansa naapuria, ja sanoisin hei kuten kenelle tahansa naapurille.

Yhteistyössä