Miehellä on naispuolinen "ystävä"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rikko

Vieras
Elikkä katsottiin eilen miehen kännykkää yhdessä ja näyttöön pamahti viesti joltain naiselta, viestin sisältö oli vastaus johonkin kysymykseen, että miten menee tms.

Kysyin sit mieheltä heti et kuka tää on ja pyyhkäs vaan pois, mutta avas kuitenkin kohta ja sano, et ei tiiä miks tää muija laittaa viestiä. Käskin miehen sit laittaa viestiä et miks lähettelee hänelle viestiä ja laittokin sen, mut tän naisen vastaus oli selvästi hämmentynyt, mies vanno, ettei oo tekstaillu sen kanssa viime kesän jälkeen. ( Selvis et mies on viime kesänä kun oltiin erossa (miehen alote), tapaillut tätä muijaa pari kertaa? ja kerto hänest sillon ja sano et naisen exä on joku hullu ni ei juttu jatkunu ja halus tietenkin mua vaan takas.)

Sanoin miehelle sit, että laita sille sit viestiä, että sulla on avopuoliso (3v oltu yhdessä ja meillä yhteinen kämppä),ettei laittais enää viestiä, mut mies ei suostunut tähän!

Mies ei suostunut laittaa sitä viestiä, koska kerto et hänellä oli kesällä ollut todella todella syviä tunteita tätä naista kohtaan ja että hänellä on tietynlainen kynnys laittaa se viesti???!!!!! Myös mainitsi, et tää on eräänlainen "tilien tasaus" mulle.

(Sillon siis kun tavattiin miehen kanssa, niin olin aika vähän aikaa sit eronnut 5v parisuhteesta, mut kerroin sen rehellisesti miehelle ja kerroin myös, ettei meijän juttu oo ollu ku pelkkää helvettiä viimiset 2v, joten oon käyny eroprosessia läpi jo jonkun aikaa ja exän kanssa en ollut enää asunut yhdessäkään yli puol vuoteen ja mun puolesta tää oli selvä juttu, mut exä laitteli sillon tällön mitä kuuluu viestejä, mihin hädin tuskin vastasin, olin exälle kertonut uudesta miehestä, mut nykynen sit halus vielä et laitan viestiä hälle et jättää mut rauhaan, minkä tein siis meidän tapailuvaiheessa jo)

Joten miehen mielestä hänellä on oikeus 3vuoden jälkeen tehdä " sama" temppu mulle ns. tilien tasauksena.

Mä sanoin miehelle, etten rupee kattelee tällästä paskaa, et mä oon sitä saanu edellisissäkin suhteissa tarpeeks masennukseen asti, että sanoo sille naiselle nyt ettei laita viestejä tai meidän juttu on ohi ja mies päätti olla laittamatta, mutta kuitenkin samaan syssyyn sanoo, et välittää musta, eikä halua todellakaan erota mun kanssa, että ero on sit mun päätös.

Laitoin itse tälle naiselle viestiä ja selvis et ovat jutelleet silloin tällöin ja ovat vain kavereita, mut mua satuttaa eniten tässä se, että mies on valmis siis uhraamaan meidän suhteen tän "kaverin" takia, joka vielä kaiken lisäks on itse suhteessa.

Kaipaan vertaistukea ja piristystä todella paskaan ystävänpäivään, mitä ite tekisitte? Mitä ajattelette, lyönkö vaan päätä seinään, jos juttelen miehen kanssa vielä asiasta?

Joo siis mies teki alussa selväks, ettei hyväksy miespuolisia kavereita, (on mustasukkainen jopa mun kavereiden miehistä), joten mä vaadin samaa häneltä, en siis ole hänelle valittanut kavereidensa naisista, vaikka heidän kans sillon tällön saattaakin puhua, mut jos hän vaatii multa puhumattomuutta myös kavereiden miehiin(mihin en ole kyllä suostunut, koska typerää) , niin en mäkään kattele kyllä näitä "ystäviä" , jotka ei edes tiedä mun olemassaolosta ja joiden viestit on poistettava ennen ku saan selville

Sanoisinpa että oletpas kyllä sairaaloisen mustasukkainen ja omistushaluinen. Ja ompas äijäs sairaaloisen kostonhaluinen.

Empä usko että tuosta kaikkineensakaan seuraa mitään hyvää. Eroatte jokatapauksessa jossain vaiheessa. Eikö olisi parempi nyt jo tässä vaiheessa ennen kuin tuhlaatte toistenne aikaa yhtään enempää...

Tuossa mietityttää vaan se että miehellä on ollu syviä tunteita sitä naista kohtaan, ja se miksi heidän jutustaan ei tullut mitään oli vain naisen kamala exä.

Mä pyytäisin nähdä viestiketjut ihan näiden viimeisten kuukausien ajalta. Ne kertoo totuuden, eli onko tunteita vai ei.

Sanoisinpa että oletpas kyllä sairaaloisen mustasukkainen ja omistushaluinen. Ja ompas äijäs sairaaloisen kostonhaluinen.

Empä usko että tuosta kaikkineensakaan seuraa mitään hyvää. Eroatte jokatapauksessa jossain vaiheessa. Eikö olisi parempi nyt jo tässä vaiheessa ennen kuin tuhlaatte toistenne aikaa yhtään enempää...

Mikä minusta tekee sairaalloisen mustasukkaisen? Minusta on normaalia parisuhteessa olla mustasukkainen miehestä, jos tunteet astuvat peliin ja tässä numenomaisessa tapauksessa miehellä on tunteita, jotka myönsi itse. Niinkuin edellä jo mainitsin, en ole mustasukkainen oikeasti kavereista, jota miehellä on, mutta tämä nainen ei edes tiedä minun olemassa olosta ja muut kuitenkin tietävät, tämän naisen viestit on poistettu ja salattu kokonaan minulta, vaikka muut ovat nähtävillä.

Kirjallisesta ilmaisusta, rivien välistä ja "Elikkä"-aloituksesta voi päätellä todella paljon sosioekonomisesta kontekstista.

Ei maksa vaivaa edes trollata tällaista sontadraamaa.

Se että mies salaa viestit, ei ole hyvä juttu.
On mulla ollu miespuolisia tuttuja joiden kans oon viestitelly. Mut mun mies sais ne viestit lukea milloin tahansa jos haluaisi.

Niin ja siis eilen takaisin kotiin päästyäni kysyin mieheltä, että vieläkö ovat viestitelleet vastasi, et eivät oo, mut oli niin epämääränen vastaus ja sanoin sitten, et voiko näyttää sit sen keskustelun, mut ei voinut, sanoi sit loppuviimeks, ettei ole mun silmille, kuitenkin juttu tuokion jälkeen hän ne mulle näytti ja olivat siis keskustelleet ihan niitä näitä ja mies siis aktiivisempi osapuoli, nainen laittanut sydämen joka lauseen perään ja mies kerran, keskustelu oli jäänyt kesken, kun tulin sisälle asuntoon, joten siitä ei sen kummempaa irronnut, viimieset jutut olivat et mies halusi keskustella ja naisella ei kauheasti aikaa ollut

Niin ja siis eilen takaisin kotiin päästyäni kysyin mieheltä, että vieläkö ovat viestitelleet vastasi, et eivät oo, mut oli niin epämääränen vastaus ja sanoin sitten, et voiko näyttää sit sen keskustelun, mut ei voinut, sanoi sit loppuviimeks, ettei ole mun silmille, kuitenkin juttu tuokion jälkeen hän ne mulle näytti ja olivat siis keskustelleet ihan niitä näitä ja mies siis aktiivisempi osapuoli, nainen laittanut sydämen joka lauseen perään ja mies kerran, keskustelu oli jäänyt kesken, kun tulin sisälle asuntoon, joten siitä ei sen kummempaa irronnut, viimieset jutut olivat et mies halusi keskustella ja naisella ei kauheasti aikaa ollut

Eli mies käy tsekkaa mitkä on tän hetken tsäänssit tän toisen suhteen.

Emmää käsitä sua. Miksi jatkat?? Suhdetta jolla ei ole tulevaisuutta

Ei tuo ole esseen arvoinen asia. Luottamus on suhteessa joko ok tai ei. Teillä ilmiselvästi ei ole kunnossa.

Jo se että pitää rajata toiselle ettei "miespuolisiin saa pitää yhteyttä", kertoo että jotain pielessä. Valitan, mutta usean päättyneen suhteen kokeneena sanon että 100 %:n varmuudella teidän juttu ei tule kestämään.

Toimivassa suhteessa luottamus tulee kuin "itsestään" ja se vapauttaa voimavaroja. Pelailu, vakoilu, rajoittaminen ja mustasukkaisen heiluminen ei kuulu toimivaan parisuhteeseen.

Yhteistyössä