mies lähtee laivalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
naispuolisen työkaverinsa kanssa.me ollaan asumuserossa miehen kans mut ei periaatteessa erottu vielä.tää ahdistaa mua vaikkei ehkä kuulukaan enää mulle mitä mies tekee. tää nainen on vähän "helppo" ja on laittanut miehelle viestiä sinkkuristelystä ja haluaa löytää kunnollisen miehen jne..
mä toivon miehelle onnea ja toivon et löytää kivan naisen,kunhan se ei oo tuo.
teenkö väärin jos sanon asiasta miehelle??

Mä ymmärrän kyllä että se harmittaa, mut jos te eroamassa olette niin eihän se ole sun asias ilmottaa. Mä kyllä ilmottaisin jos se mua haittais. tuli vaan mieleen et mistä sä tiedät sen sanoneen noin?

Ei taitas kukaan nainen tuntua tuossa tilanteessa "oikealta"... Hankaloitat vain teidän välejä jos menet kommentoimaan, ymmärrän kyllä et kaivelee. Kestää aikansa et pääsee yli erosta ja jos toinen tekee sen näennäisesti edes nopeammin, tuntuu pahalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä ymmärrän kyllä että se harmittaa, mut jos te eroamassa olette niin eihän se ole sun asias ilmottaa. Mä kyllä ilmottaisin jos se mua haittais. tuli vaan mieleen et mistä sä tiedät sen sanoneen noin?

niin eihän se mulle kuulu mut jos lankee siihen eukkoon ei se pääty hyvin,oon kolme vuotta vierestä katsonu sen naisen ihmissuhteita ja reittäpitkin kiipeämistä. mies on meidän yhdessä olon aikaan myös puhunut aika ilkeään sävyyn naisesta mut... niin ja tiedän kun olen nähnyt ne viestit.

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Ei taitas kukaan nainen tuntua tuossa tilanteessa "oikealta"... Hankaloitat vain teidän välejä jos menet kommentoimaan, ymmärrän kyllä et kaivelee. Kestää aikansa et pääsee yli erosta ja jos toinen tekee sen näennäisesti edes nopeammin, tuntuu pahalta.

itse asiassa mulle on ihan sama kenen muun tahansa kanssa mies olisi kunhan se ei ole tuo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:

niin eihän se mulle kuulu mut jos lankee siihen eukkoon ei se pääty hyvin,oon kolme vuotta vierestä katsonu sen naisen ihmissuhteita ja reittäpitkin kiipeämistä. mies on meidän yhdessä olon aikaan myös puhunut aika ilkeään sävyyn naisesta mut... niin ja tiedän kun olen nähnyt ne viestit.

Jospa se sinun exäsi käy vain laivalla kuorimassa kermat päältä? No enivei niin tai näin, niin eipähän ole sinun asiasi.

Et voi puuttua tulevan exäsi tekemisiin ja menemisiin.Joten ihan hissuksin vaan.Teet itsesi naurettavaksi ja mustasukkaiseksi jos kerrot.Omanne on nyt tekemisenne.Hän voi mennä kenen henkilön kanssa haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Et voi puuttua tulevan exäsi tekemisiin ja menemisiin.Joten ihan hissuksin vaan.Teet itsesi naurettavaksi ja mustasukkaiseksi jos kerrot.Omanne on nyt tekemisenne.Hän voi mennä kenen henkilön kanssa haluaa.

niin. ei mua haittaa se meno,se oli sovittu jo meidän yhdessä olon aikaan. se vaan et nainen nyt alkoi ton sinkkuristely/en löydä ketään kunnollista miestä jutun nyt...
pitää vaan pitää mölyt mahassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:

itse asiassa mulle on ihan sama kenen muun tahansa kanssa mies olisi kunhan se ei ole tuo.

Ja jostain toisesta naisesta löytyy taas joku toinen vika... :whistle:

Minuakaan ei miehen ex kauheasti imarrellut... Mutta ollaan yhä kuudetta vuotta yhdessä ja yhteinen lapsikin siunaantunut. Nyttemmin välit kaikkien kesken hyvät. Ei sitä kukaan muu voi sanella muiden ihmissuhteita ennakkoon!