Miehen käytös...en tiedä miten suhtautua... Kommentteja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmökö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmökö

Vieras
Olen tapaillut erästä miestä, alkuun aika tiheästi, mutta nyt on mennyt jo 6 viikkoa siitä, kun hän viimeksi oli luonani yötä. Monta kertaa hän on sanonut tulevansa esim. seuraavana päivänä, mutta ei ole sitten ilmoittanut mitään, tai kaveri on lainannut auton tms. niin, ettei mies olekaan päässyt tulemaan. Pari kertaa taas on käynyt niin, että itse en ole enää kuullut puhelinta, kun mies olisi ollut tulossa.

Ok - ymmärtäisin muuten, että juttu on ohi, mutta mies soittelee minulle (itse en soita enkä tekstaile hänelle) ja nyt viime viikolla se lähti yhtäkkiä kesken päivän töistä ja vei minut lentokentälle, kun olin lähdössä reissuun! Lentokentällä vietettiin vähän aikaa yhdessä, juotiin kahvit ja pussailtiin. :)

Kuitenkaan emme siis ole varsinaisesti tavanneet kuuteen viikoon, mikä omasta mielestäni on jo tosi pitkä aika. Meillä molemmilla on lapsia, joten se selittää jotain, mutta tokihan tässä olisi ollut mahdollisuuksia tavata.

Mies väittää, ettei ole tavannut muita naisia tällä välillä. Itseni on sitä tosi vaikea uskoa... Sanokaa mitä mun pitäisi tehdä? Mies pitää yhteyttä kanssani netissä melkeinpä päivittäin, ja itseänivälillä jo harmittaa tuo yhteydenpito ja kommentit tyyliin "olet ihana ja suloinen". Kun en kerran kuitenkaan niin ihana miehen mielestä ole, että viitsisi tänne tulla. :( Mutta toisaalta taas, jos en olisi hänelle minkään arvoinen, niin miksi olisi lähtenyt kesken päivän töistä vain viedäkseen mut kentälle?

Muuten olisin varmaan jo ilmoittanut aikoja sitten, että suksi kuuseen, mutta toisaalta mies osaa olla myös todella mukava, jutut meillä menee tosi hyvin yksiin jne.

JOs mies oikeesti olisi ihastunut niin haluaisi nähdä sinua useammin. Uskon että sillä on muitakin hoitoja tai muu hoito ja sinä olet kanssa yksi sellainen, potentiaalinen.

Jos sulle kelpaa tuollainen niin mikäs siinä.

Jospa te olette käsittäneet suhteenne laadun eri tavalla? Onko teillä ollut koskaan puhetta siitä, että mikä on suhteenne laatu? Jos mies ei ole ottanut asiakseen järkätä tapaamista (siis muutakin kun jotain nettitreffejä tai pikapussailua lentokentällä) niin ei hän kovin vakavassa suhteessa sitten ole. Ehkä enemmänkin kaveruudelta kuulostaa...

Joo... täytyy huomenna sanoa sille, että lopettaa yhteydenpidon :( Ihan turhaa höpöttää jossain netissä joutavia, en tosiaan kaipaa mitään "nettisuhdetta", kun tiedän että kelpaan jollekin ihan oikeasti ja irl.

Inhottaa just tuo ajatus, että mies roikuttaa mua vain "varalla", ja se on jo käynyt tässä mielessä useampaan kertaan...

Ja en viitti tyrkyttää itseäni sinne kun ei ole kutsuttu. Joskus olen miestä kutsunut tänne, mutta lopetin sen kun ei tullut (vaikka ei ollut muutakaan ohjelmaa). Eli mies on sen jälkeen aina itse itsensä tänne kutsunut, en ole ehdottanut, että tulis.

Niin, en itsekään pidä suhdettamme vakavana tai edes etsi vakavaa suhdetta. Mutta mies on ilmaissut, etten saa tapailla muita. Mikä on mielestäni aika väärin... Jos miestä ei kiinnosta nähdä minua, ja jotakuta toista kiinnostaisi, niin ei luulisi miestä haittaavan jos tapaan tätä toista. Olen yrittänyt tästä jo puhuakin, mutta mies kääntää sen niin päin, että "etkö todellakaan enää halua minua tavata" jne.

Mulla on ihan samanlainen kaveri ollu mukana! Nyt ollaan muutama viikko nähty oikeastaan päivittäin, mutta sitä ennen meni melkein 2kk ettei nähty ollenkaan mutta muuten pidettiin yhteyttä :/ Toivotaan että ei oo sama kaveri =)

Yhteistyössä