M
marie
Vieras
Meillä on exän kanssa yhteishuoltajuus. Elatussopimuksessa ollaan sovittu että elareita hän maksaa 100?, minimisummaa pienennettiin koska tapaamissopimuksessa ollaan sovittu että tyttö on hänellä joka toinen vkl ja sitten pari iltaa viikossa. Ilmeisesti on yleistä että elarit pitäisi maksaa niin että ne ovat lähivanhemman tilillä 1.päivä (tai vaihtoehtoisesti aina silloinkun on erikseen sovittu). Ex maksaa elarit ihan niinkuin hänelle sopii. Tapaamissopimuksessa lukee tarkkaan että hänen olisi joka maanantai ilmoitettava koska hän haluaisi tytön illaksi, mutta hän ei ilmoita vaan saattaa soittaa että voiko ottaa tytön tänään. Ja jos hän ilmoittaa hakevansa tytön klo 17.00 hän on paikalla aikaisintaan 18.30. Ja voi olla että hän haluaa pitää tytön yökylässä (vaikka siitä ei ole sovittu) eikä ilmoita mitään mulle. Jos ollaan sovittu että tyttö tuodaan 20.00 kotiin niin yleensä hän soittaa vasta 21.00 (tai paljon myöhemmin) että ovat nyt tekemässä lähtöä.
Alan olee niin kyllästynyt tähän, olisin kiitollinen jos joku voisi neuvoa että mitä mun pitäisi tehdä... Olen aika rikki tän tilanteen kanssa, koska ex kostaa mulle ja tytölle sitä että olen naimisissa toisen miehen kanssa (jolle olen myös raskaana). Tänään kun sanoin exälle että nyt tän tilanteen täytyy muuttua, hän vaan huusi ja kiroili. Kaiken lisäksi hän lähti kävelemään mitään sanomatta ja tyttö jäi itkemään että miksi isä ei antanut halia lähtiessään eikä edes hei hei sanonut.
Teenkö väärin jos...
Vaadin elarit tilille joka kuukausi 1. päivänä?
En anna lasta hoitoon jollei siitä ole maanantaina sovittu?
Mies ei ole paikalla viim. puoli tuntia sen jälkeen kun on sovittu, en anna tyttöä hänelle?
Alan olee niin kyllästynyt tähän, olisin kiitollinen jos joku voisi neuvoa että mitä mun pitäisi tehdä... Olen aika rikki tän tilanteen kanssa, koska ex kostaa mulle ja tytölle sitä että olen naimisissa toisen miehen kanssa (jolle olen myös raskaana). Tänään kun sanoin exälle että nyt tän tilanteen täytyy muuttua, hän vaan huusi ja kiroili. Kaiken lisäksi hän lähti kävelemään mitään sanomatta ja tyttö jäi itkemään että miksi isä ei antanut halia lähtiessään eikä edes hei hei sanonut.
Teenkö väärin jos...
Vaadin elarit tilille joka kuukausi 1. päivänä?
En anna lasta hoitoon jollei siitä ole maanantaina sovittu?
Mies ei ole paikalla viim. puoli tuntia sen jälkeen kun on sovittu, en anna tyttöä hänelle?