Miten pian vauvan syntymän jälkeen olet lähtenyt itse viihteelle?

  • Viestiketjun aloittaja Outolintu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Dinah:
Esikon syntymän jälkeen meni reilu 2 vkoa kun kävin viihteellä, mut arvata saattaa et ei sitä osannu oikein rentoutua ja koko ajan vaan mietti et miten sillä menee.. Et ihan hukkareissu..

D
Sama juttu! Mulla oli synttärit 2vkoa synnytyksestä ja kävästiin mieheni kans yhdellä. Ja vaikee oli rentoutua. Mutta onneksi anoppi hoiti homman hyvin =)
 
non.1
Odotan esikoistani..
Anoppini luulee/kuvittelee että kun vauva syntyy, emme käy enään viihteellä..
Kaverini kävi viihteellä kun vauva oli reilun viikon..
Ja minä olen sen sanonut että kyllä minulla on muutakin elämää vauvan syntymän jälkeen.. Enkä ala miksikään absolutistiksi.. KOSKAAN..!
Saahan vanhemmillakin olla omaa aikaa ja pitääkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, vauva syntyi 3vuotta sitten ja en ole vielä viihteelle lähtenyt....ja tuskinpa lähden ihan lähivuosina.

Meillä syntyi yli 11 v. sitten, eikä tod. kiinnosta kännisten örvellys saati, että itse joisin itseni humalaan ja tekisin arvostelukyvyn pettäessä ties mitä todella lapsellista. Juhlat ensin ja sitten lapsi.
 
5kk ikäinen jäi isin hoiviin kun lähdin Sonisphereen. Olin kyllä selvinpäin ja vartin kävelymatkan päässä kotoa (tai no, vartin kävelin menessä, mutta kun keikka loppui ja ne 59 999 muutakin ihmistä valuivat samaan aikaan Kirjurista kohti kaupunkia niin aikaa meni tunti). Kivaa oli muuten, mutta tissit meinasivat poksahtaa, kun en tajunnut ottaa rintapumppua mukaan. Hienosti oli mies pärjännyt tytön kanssa.
 
Esikoinen oli 3,5kk kun kävin baarissa ensimmäisen kerran. Olin poissa n. 6h ja pienessä huppelissa ;) hyvin oli mennyt isillä ja pikkuisella sillä aikaa :) Viinapää oli niin huono, että join ehkä 2-3 juomaa ja silti olin "tipsy" :saint:
 
Meillä tyttö oli 2kk ikänen kun kävin ekaa kertaa viihteellä ja sen jälkeen n 1kertaa/kk oon käyny, paitsi nyt raskaus aikana en niin usein. Mun viihteellä käynti kun on sitä et meen lähinnä vaan tanssimaan,enkä vedä mitään övereitä. Esikoista en imettäny ollenkaan ja nyt raskaus aikana en ole juonu tietenkään mitään alkoholipitoista. En vaan ole nähny mitään syytä siihen miks ois pitäny jättää työpaikan pikkujoulut yms väliin kun olo on hyvä ja masukin pieni. Nykyään kun baareissa ei ees poltetakkaan enään.

Nyt on jo mahaa senverta et enään en tän raskauden aikana viitsi mennä mihkään bile paikkaan kun ei voi niin hyvin tanssia, mutta sitten taas synnytyksen jälkeen niin pian kun mahdollista. :)
 
vieras
vaavi oli 8,5 kuukautta kun kävin kääntämässä erittäin hyvän kaverin synttäreillä. Eipä ole paljoa tullut käytyä missään kun ei ole kiinnostustakaan. Ennen lasta mentiin ja tultiin ja nykyään halutaan tehdä perheen voimin kaikkee yhteistä kivaa. Kaikkea aikansa.
 

Yhteistyössä