Miten pian vauvan syntymän jälkeen olet lähtenyt itse viihteelle?

  • Viestiketjun aloittaja Outolintu
  • Ensimmäinen viesti
Minä en käsitä mikä keskustelupalsta tämä on, kun täällä ei kuitenkaan voi sen enempää keskustella kuin olla eri mieltäkään. Mielipiteitä ei saa mistään esittää, vaan pitää "antaa kaikkien kukkien kukkia". Minäkin koitan maailmaa avarakatseisesti katsella, mutten silti ymmärrä että joku jättää 2 VIIKKOA vanhan vauvan ja lähtee baariin..onkohan sitten kuitenkaan ollut vielä sen vauvan aika
:whistle:
 
Esikoinen tais olla 1v2kk kun oltiin laivalla mutta itse en silloin ottanut mitään koska olin raskaana.

Toinen oli 1v4kk kun kävin baarissa.

Kolmas on nyt 1v5kk enkä ole vielä käynyt missään eikä ole aikomusta mennä hetkeen mihinkään.
 
Vauva on nyt 3,5kk, enkä oo käynyt viihteellä, eikä ole mitään tarvetta vielä lähteä.
Ihan jo siitäkin syystä, että eihän sitä sitten ainakaan jaksais vauvaa hoitaa seuraavana päivänä.. :/
Toki vauva on ollut päivällä muutamaan otteeseen hoidossa, kun on käyty miehen kanssa esim. syömässä yhdessä ravintolassa :)
 
Esikoinen oli 1 v 7 kk kun menin "viihteelle", eli ystäväni polttareihin maha pystyssä (kuopus teki tuloaan) koska olin kaaso.
Ihan oikeasti menin viihteelle kun esikoinen oli 2 v 7 kk ja kuopus 7 kk, olivat tuolloin mamman ja ukin luona yökylässä, kun äiti meni baariin 3½ v tauon jälkeen :xmas:
 
annu
Alkuperäinen kirjoittaja Bullet:
Minä en käsitä mikä keskustelupalsta tämä on, kun täällä ei kuitenkaan voi sen enempää keskustella kuin olla eri mieltäkään. Mielipiteitä ei saa mistään esittää, vaan pitää "antaa kaikkien kukkien kukkia". Minäkin koitan maailmaa avarakatseisesti katsella, mutten silti ymmärrä että joku jättää 2 VIIKKOA vanhan vauvan ja lähtee baariin..onkohan sitten kuitenkaan ollut vielä sen vauvan aika
:whistle:
Voi keskustella ja pitääkin. Minä taas avarakatseisena ihmisenä olen sitä mieltä, että jos kysytään jotakin, niin siihen vastataan ja muiden ihmisten mielipiteitä tai tapoja ei saa teilata. Heillä on oikeus tehdä niinkuin haluavat. Enpä usko että oikeassa elämässäkään menisit tuntemattomalle äidille sanomaan, että menehän kotiin vauvasi luo. Tai aika hävytön olisit jos niin tekisit. Mielestäni näillä palstoilla pitää päteä samat säännöt kuin IRL.
 
Lapsi on 6kk ja en ole käynyt viihteellä. Pari kolme kertaa olemme käyneet kaupassa ja kahvilla miehen kanssa kahdestaan ja ihan tarpeeksi on ollut siinäkin ns. omaa aikaa. Viihteelle suunnittelen lähteväni kesällä 2009 :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
Lapsi on 6kk ja en ole käynyt viihteellä. Pari kolme kertaa olemme käyneet kaupassa ja kahvilla miehen kanssa kahdestaan ja ihan tarpeeksi on ollut siinäkin ns. omaa aikaa. Viihteelle suunnittelen lähteväni kesällä 2009 :D
olen lohdutettu. vauva on 8 kk, ja viihde ei ole käyn mielessä. toki käyn teatterissa, konserteissa yms. mutta vauva on aina mukana ja juomana on kivennäisvesi.

vappuna aion käydä laulamassa työväenlaulut ja ehkä yksi pieni lasi kuoharia...

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bullet:
Minä en käsitä mikä keskustelupalsta tämä on, kun täällä ei kuitenkaan voi sen enempää keskustella kuin olla eri mieltäkään. Mielipiteitä ei saa mistään esittää, vaan pitää "antaa kaikkien kukkien kukkia". Minäkin koitan maailmaa avarakatseisesti katsella, mutten silti ymmärrä että joku jättää 2 VIIKKOA vanhan vauvan ja lähtee baariin..onkohan sitten kuitenkaan ollut vielä sen vauvan aika
:whistle:
Tosi hyvin sanottu!
 
darkstarmama
En olekäynyt ns.viihteellä kertaakaan kun olen entinen puliakka. :D :LOL:
Esikoinen oli 9kk kun käytiin miehen kanssakaksin 2pvn reissussa Savonlinnassa ja Valamossa suomen puolella, siinä oli meille viihdettä. :D Nyt kuopus on 1kk ja 5pv ja ei olla käyty kahdestaan vielä missään.
edit:Oon mie käyny kirpparilla yksin,siinämeikäläiselle viihdettä. :)
 
Kuopus oli 8 kk kun oli eka kerran yötä mun vanhemmillani =) Sillon oltiin laivalla plikkojen kanssa :D

Tytöt on ollu n 2-3 kk kun ekan kerran hoidossa sen takia kun ollaan oltu viihteellä =) Eikä se viihteellä olo tarkota sitä että olis räkäkännissä baarin takana sammuneena, jotkut kun osaa ottaa ihan kohtuudellakin :whistle:
 
Onko sillä sitten jotain väliä, *tyhmänä kysyy hän* että onko vauva 2vk vai 3kk kun viihteelle lähtee? Molemmat tapaukset luultavasti imetyksessä mutta jos tuttipullostakin kelpaa + hyvä hoitaja niin sou not?!?
Ja onko sillä merkitystä että ottaako viihteellä alkoholia vai ei kun vauva kuitenkin on hoidossa? Täällä kun aina vaaditaan varmuuden vuoksi se erityismaininta, että join vain YHDEN lasillisen viiniä tms.
 
Et ole ollenkaan outolinto. Meillä neiti nyt 9kk ja poika 2v10kk ja olin toissa viikonloppuna ensimmäistä kertaa 4 vuoteen parhaan ystäväni kanssa viihteellä. Mukavaa oli pitkästä aikaa päästä, mutta aikamoinen kotihiiri on minustakin tullut, on nimittäin mukavaa olla ihan vaan kotonakin :)
 
meillä poika rapeen 6kk nyt, vielä en missään ole käynyt. Kesäkuussa olis tarkotus piipahtaa konsertissa, mutta selvinpäin. Ja silloinkin tullaan yöksi kotiin, joku on sen aikaa pojan kanssa meillä kotona.
Tuskin ihan heti tulee viihteelle lähdettyä.
 
vieras
n. 3kk oli laps ku ekan kerran baariin lähdin, ja sen jälkeen oon käynyt joka viikonloppu. Mun mielest siin ei ole mitään ongelmaa, kun lähen ku laps nukkuu ja oon kotona jo ennen ku hän herää. ( Nukkuu yöt tosi hyvin! ) Seuraavana päivänä tosin ei sit aina olekaan niin kivaa...
 

Yhteistyössä