mie
Jos mies kysyy minulta, että paljonko hänellä on omalla tai firmansa tililla rahaa, niin.....
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Ihan kaiken tiedän, kuten hänkin minun. Rahat on yhteiset vaikka tilit onkin molemmilla. Tiedetään nettitunnukset jne., ja rahoja puljataan puolin ja toisin.
Ei mekään mitään kyttäillä. Kyllä pystyisin säästämään toiselle tilille vaikka, ja ostamaan matkan. Mitä sitten, vaikka hän tietäisi säästämisestä, pääasiahan olisi että matka tulee yllärinä.Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Ihan kaiken tiedän, kuten hänkin minun. Rahat on yhteiset vaikka tilit onkin molemmilla. Tiedetään nettitunnukset jne., ja rahoja puljataan puolin ja toisin.
Mieheni tietää mun rahatilanteen vielä huonommin kuin mänä hänen. Mä sainkin taanoin säästettyä 4000e mieheltä salaa ja ostettua joululahjaksi matkan koko perheelle. Jos mieheni ei luottaisi mun rahankäyttöön tai muuten kyttäisi sitä, niin se ei olisi onnistunut.
Toki kertoo, jos kysyn. Avoimuus on puolin ja toisin.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mietiskelen vaan..
Kertooko miehenne teille esim.paljonko rahaa tilillä tai mitä on ostellut tms.?
Kerrotteko itte omista menoistanne?
Niin minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Yllätyin, miten monella nainen hoitaa koko rahaliikenteen Meillä nuo laskut jaetaan silleen sopivasti, esim.mies kun on ainut joka käy töissä niin hän maksaa vastikkeet ja lainanlyhennykset ja mie sit ruuat ja nettilaskun jne.
En nyt sentilleen tarkottanutkaan, vaan suurinpiirtein.Alkuperäinen kirjoittaja Emilia:En tiedä tarkkaan. Omat tilit molemmilla, ei mitään yhteistiliä. En halua luopuakaan omasta tilistä, ajatus yhteisestä tilistä jos molemmat ostelevat kuulostaa kauhistuttavalta mulle. Ja miksi se pitäisikään sentilleen tietää, paljonko toisella on rahaa.
Ei me päästä toistemme tileille, ei ole vielä ollut tarvetta =).Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Toki kertoo, jos kysyn. Avoimuus on puolin ja toisin.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mietiskelen vaan..
Kertooko miehenne teille esim.paljonko rahaa tilillä tai mitä on ostellut tms.?
Kerrotteko itte omista menoistanne?
Tosi monenlaisia käytöntöjän on ihmisillä . Niin ei tuo "sentilleen" ollut mitenkään sulle "piikiksi", vaan ihan yleisesti vain sanoin.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:En nyt sentilleen tarkottanutkaan, vaan suurinpiirtein.Alkuperäinen kirjoittaja Emilia:En tiedä tarkkaan. Omat tilit molemmilla, ei mitään yhteistiliä. En halua luopuakaan omasta tilistä, ajatus yhteisestä tilistä jos molemmat ostelevat kuulostaa kauhistuttavalta mulle. Ja miksi se pitäisikään sentilleen tietää, paljonko toisella on rahaa.
Ja miustakin tuo yhteistili tuntuis oudolta ajatuksenakin, oon tottunut että on omat tilit. Tuo koko aloitusajatus tuli kun maksoin tässä laskuja ja kun olin maksanut niin "automaattisesti" huikkasin miehelle paljonko jäi. Ja se ei tee niin kun omia laskujaan maksaa, pitää kysyä jos tahon tietää.