H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ::Alkuperäinen kirjoittaja vm:Alkuperäinen kirjoittaja mamma vaan:Alkuperäinen kirjoittaja vm:Alkuperäinen kirjoittaja vippis::hug: Lämmin halaus, hirveästi voimia. Sen julmempaa kohtaloa ei ole, kuin joutua hautaamaan oma lapsensa.
Veljeni esikoinen menehtyi 40+1 kohtuun marraskuussa.
Minä kanssa sanoisin, että kannattaa miettiä vielä sitä, että haluaako vauvan kuitenkin nähdä.
Ja kovasti voimia sinulle, ja vaimollesi.
Tuo on "julma" kohtalo mutta ei mielestäni sittenkään pahin.
Vielä pahempi olisi nähdä oman lapsensa kärsivän esimerkiksi kipujen kourissa jos häntä ei voitaisi auttaa.
Ja kaikkein kauhein kohtalo on minusta se kun lapsi katoaa, siepataan. Kuten vaikka Madeleine McCann. Sitä kamalampaa en voi kuvitella ja maailmassa on kadonnut miljoonia lapsia Madeleinenkin jälkeen eikä vanhemmat tiedä missä he ovat ja kuinka paljon kärsivät!
Pahin ja julmin on se mikä omalle kohdalle osuu, ei näitä voi laittaa mihinkään "arvojärjestykseen".
Facebookissa on ryhmä jossa toivotaan liputuspäivää kuolleille lapsille, luepa muutama tarina sieltä ja kerro sitten mikä on julmaa ja mikä ei!
Esikoiseni syntyi kuolleena rv:lla 39, olisin ollut ikionnellinen ja kiitollinen jos olisin saanut pitää hänet edes hetken..
Ei ole myöskään tarpeen kehuskella omilla vastoinkäymisillään ja nostaa itseään muiden sellaisten ihmisten yläpuolelle, jotka eivät ole lastaan menettäneet. Erittäin lapsellista käytöstä enkä noin epäkypsien kommenttejen jälkeen edes usko että sinulla on omakohtaista kokemusta. Jos olisi, älyäisit varmasti ettei tämä asia ole mitään "kättä pidempää", jolla lyödään kanssakeskustelijoita.
Kun minä äitinä sanon, että lapseni katoaminen olisi pahinta mitä voin kuvitella tapahtuvaksi itselleni, niin se on varmasti totta. Ei minun tarvitse sinulta lupaa kysyä, saanko minä olla tätä mieltä.
Olen ollut töissä myöskin yliopistosairaalan lasten syöpäosastolla ja nähnyt siellä erilaisia ihmiskohtaloita, mutta silti minusta olisi pahinta jos pedofiililiiga tms. varastaisi minulta lapseni. Vähätteletkö sinä noiden ihmiskaupan uhreiksi joutuneiden lasten kohtaloa?
Ap ei varmastikaan kirjoittanut tänne sen takia että pääset haastamaan riitaa. Suuressa surussa EI VARMASTI auta että joku dorka tulee sanomaan että ei tuo vielä mitään.. Tilannetajua!!! Joskus on vaan parempi olla kirjottamatta kun suoltaa täyttä sontaa.
Ap, olen todella pahoillani!
Syyn selvittäminen olisi tärkeää.Ap ei varmastikaan kirjoittanut tänne sen takia että pääset haastamaan riitaa. Suuressa surussa EI VARMASTI auta että joku dorka tulee sanomaan että ei tuo vielä mitään.. Tilannetajua!!! Joskus on vaan parempi olla kirjottamatta kun suoltaa täyttä sontaa.
Ap, olen todella pahoillani!