Miten löydän aidon naisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Varakasmies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
""En ole tavannut koskaan ikäistäni tai vähän nuorempaa naista, jolla olisi rahallista menestystä. Isin pikkukultatyttöjä kyllä löytyy""

Siis mitä h....ttiä? Näin filosofoi kaveri, joka on sikarikas ilman mitään duunia.

taitaakin olla ""varakkaanmiehen"" ongelma: itse ei tee mitään ja on ""täydellinen"" ja löytää kuitenkin muista ihmisistä koko joukon ""epäaitoutta, huijariutta, valheellisuutta ..."" voi voi - luottamus on tainnut matkanvarrella ihmisiin kadota. Et tule löytämään ketään tuolla asenteella, jos epäilet jokaisen naisihmisen sanaa ja tekoja vilpillisiksi alusta lähtien.

Joo muut isipapan rahoilla elelevät on kyllä ""isin pikkukultatyttöjä"", kun taas tämä sankari on olevinaan nuorena menestystä niittänyt talousnero, joka pitää itseään vielä tosi aitona ihmisenä. Juup...vaatipa todella kovia ponnisteluja elellä suvun korkotuloilla. Ei siitä kyllä kuka tahansa selviäsikään...:)

Olen kolmekymmenta vuotias sinkkunainen, tienaan 7000,- euroa kuussa. Omistan kaksion Helsingin keskustassa ja toisen taalla ulkomailla missa nyt asun. Lisaksi olen suunnitellut kesamokin rakentamista perintomaalleni. Rahaa ja varallisuutta on omiksi ja vahan muidenkin tarpeiksi. Kayn Suomessa talla hetkella noin kerran kolmessa kuussa, mutta voisin kayda useamminkin, jos olisi joku hyva syy.

Ongelmana minulla onkin loytaa partneri, jota ei vaimon menestys ja varakkuus hairitsisi.

Ai niin lisaksi omaan ammatin josta varmasti on hyotya firmallesi, nimittain osaisin antaa sinullekin sijoitusvinkkeja.

Kiinnostaako?

Miten sattuikaan, että etsit juuri minua!
Olen köyhä, kouluttamaton ja äärettömän syvällinen.
Olen ulkoisesti ja sisäisesti kaunis.
Olen myös tyhmä, kuin saapas.
Luovun paskaduunistani heti, kun vain tahdot.
Pidän myös hyvännäköisistä kolleista, joita ei kovin suurilla älynlahjoilla ole pilattu.
Kuulostat ihannemieheltäni!
Kiva, että sulla on myös fyrkkaa. Vapautan sinut mielelläni tuostakin paineesta.
Lähdetään yhdessä shoppailemaan ja sen jälkeen bilettämään.

""Kayn Suomessa talla hetkella noin kerran kolmessa kuussa, mutta voisin kayda useamminkin, jos olisi joku hyva syy.""

Ai voisit käydä neljä kertaa kuussa jos löytyisi joku sopiva mies. Ei kiitos, mutta haluan sellaisen ihmissuhteen jossa ollaan useimmin tekemisissä. Kuten aikaisemmin sanoin en tarvitse rikasta naista ja enemmin otan sellaisen jonka elämää ei häiritse uraputki ja työtressi. Sinun kannattaa ottaa työtön mies, jonka hoitaa kotia ja elää sinun rahoillasi...

Niin ei pelkästää osaketuloja, vaan kiinteistö jne. Ei hirveästi, mutta kuitenkin tienaan koroilla ja muilla sivutuloilla jo tuollaisen normaalin palkan verran kuussa. Sen lisäksi tulee epäsäännöllisemmin suurempia tuottoja ja osinkoja. Vuosituloni ovat kuusinumeroiset, mutta omaisuus paljon suurempi...

Siinä on se ongelma, että he ovat urakeskeisiä ja kiireisiä. Missä välissä tehdään lapset ja hoidetaan suhdetta? Ei missään, joten ei kiitos minulle. Haluan enemmin sellaisen kotirouva-tyylisen kaunottaren ilahduttamaan kartanoelämääni.

Yleensä en tänne kirjoittele, mutta aihe liippaa sen verran läheltä.

Olen 35v. nainen ja omaisuutta on n. 7 miljoonan euron verran ja vuositulot n. 150 000 EUR.
Kun tapasin mieheni hän ei tiennyt materiasta mitään ensimmäisten kuukausien aikana.
Todellinen kuva avautui hänelle ehkä parin vuoden sisään... Pidän hyvin matalaa profiilia.

Satuin tapaamaan miehen, jolla on vahva itsetunto ja häntä materia ei vaivaa ollenkaan.
Hankimme nykyään yhdessä sijoitusasuntoja ja haluamme pitää molemmat matalaa profiilia, edes hänen vanhemmat eivät tiedä.

No tällaisia miehia kulkee harvassa. Ja jos sattuisit näkemään meidät kadulla, et varmasti ajattelisi että olemme varakkaita. Välillä minua jopa naurattaa tämä koska ihmiset arvostelevat ulkonäön perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain;10891322:
No tällaisia miehia kulkee harvassa. Ja jos sattuisit näkemään meidät kadulla, et varmasti ajattelisi että olemme varakkaita. Välillä minua jopa naurattaa tämä koska ihmiset arvostelevat ulkonäön perusteella.

Jos näkisit mummon, joka napsii euron eineksiä tarjoushyllystä, niin et uskoisi, että sillä mummolla on pari miltsiä sijoituksissa. Ei ihmiset ulkonäön perusteella arvostele, edes automyyjät, kyllä niillä vaisto pelaa. Mutta tämän tietäisit jos oikeasti olisit se mitä väität.

Siinä on se ongelma, että he ovat urakeskeisiä ja kiireisiä. Missä välissä tehdään lapset ja hoidetaan suhdetta? Ei missään, joten ei kiitos minulle. Haluan enemmin sellaisen kotirouva-tyylisen kaunottaren ilahduttamaan kartanoelämääni.

Eli ulkonäkö onkin tärkein asia, mitä haet naiselta? Ongelma on siinä, että itse haet pinnallisin syin kumppania. Sellainen nainen, joka välittäisi sinusta oman itsesi vuoksi, haluaisi varmasti myös, että sinä välittäisit hänestä myös oman itsensä takia - etkä ulkonäön. Kun saat nämä omat odotuksesi kohdalleen, niin varmasti saatatkin löytää sellaisen naisen, joka miellyttää kaikin tavoin.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain;10891322:
Yleensä en tänne kirjoittele, mutta aihe liippaa sen verran läheltä.

Olen 35v. nainen ja omaisuutta on n. 7 miljoonan euron verran ja vuositulot n. 150 000 EUR.
Kun tapasin mieheni hän ei tiennyt materiasta mitään ensimmäisten kuukausien aikana.
Todellinen kuva avautui hänelle ehkä parin vuoden sisään... Pidän hyvin matalaa profiilia.

Satuin tapaamaan miehen, jolla on vahva itsetunto ja häntä materia ei vaivaa ollenkaan.
Hankimme nykyään yhdessä sijoitusasuntoja ja haluamme pitää molemmat matalaa profiilia, edes hänen vanhemmat eivät tiedä.

En usko sanaakaan tarinastasi... Antamiesi tietojen mukaan 7 miljoonan euron varallisuutesi tuottaa vain 150 000 euroa vuodessa eli vaivaiset 2,14 % vuosituoton. Pitäisikö teidän lopettaa se asuntosijoittajan leikkiminen kun tuotto on noin huono?

Oman vaivaisen 100 000 euron osakesalkkuni vuosituotto noin 24 %.

Millaista on elämä, kun sen viettää keräämällä rahaa. Kun saa työnsä päätökseen, niin on aika luopua.

Kun kulkee kadulla, niin ajatteleeko sitä silloinkin rahojaan? "Ette usko, miten paljon minulla on rahaa", "Ette usko, miten paljon minulla on rahaa"

Saako rahaa pois mielestään? Lisääkö raha omanarvontuntoa ja miten se on mahdollista? Voiko raha syrjäyttää muita ajatuksia? Hakeutuuko rikkaat toistensa seuraan?

Saako rikas oikeita ystäviä? Ollaanko rikkaalle kateellisia? Tuleeko rahalla ratkaistua ongelmia, eli ei ratkaista.Pitäisikö olla jostakin kateellinen varakkaalle?

Voisinko siirtyä palvelemaan jotakin varakasta, että saisin osani hänen "sydämellisyydestään" Ei kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-Setä;10895865:
En usko sanaakaan tarinastasi... Antamiesi tietojen mukaan 7 miljoonan euron varallisuutesi tuottaa vain 150 000 euroa vuodessa eli vaivaiset 2,14 % vuosituoton. Pitäisikö teidän lopettaa se asuntosijoittajan leikkiminen kun tuotto on noin huono?

Oman vaivaisen 100 000 euron osakesalkkuni vuosituotto noin 24 %.

Puhumattakaan siitä että kauanko mahtaa 150k€ vuosituloilla mennä että saa 7M€ säästettyä. Oletetaan että veroprosentti on vaivaiset 30% ja kiinteät vuosimenot vain 20k€.

7000k€ / (150k€ * 0.7 - 20k€) = 82 vuotta

eli jos säästämisen aloittaa 18 vuotiaana on summa kasassa jo 100 vuoden iässä. Eli taidat juksata tuon ikäsi?

Puhumattakaan siitä että kauanko mahtaa 150k€ vuosituloilla mennä että saa 7M€ säästettyä. Oletetaan että veroprosentti on vaivaiset 30% ja kiinteät vuosimenot vain 20k€.

7000k€ / (150k€ * 0.7 - 20k€) = 82 vuotta

eli jos säästämisen aloittaa 18 vuotiaana on summa kasassa jo 100 vuoden iässä. Eli taidat juksata tuon ikäsi?

Varallisuuden voi myös periä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä