V
vaarakas
Vieras
Ilmeisen turvaavasti olet omaisuutesi sijoittanut, kun salkkusi tuotot ovat vain keskiasteen koulutusta vastaavan liksan verran, kuten totesit.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain;10891322:No tällaisia miehia kulkee harvassa. Ja jos sattuisit näkemään meidät kadulla, et varmasti ajattelisi että olemme varakkaita. Välillä minua jopa naurattaa tämä koska ihmiset arvostelevat ulkonäön perusteella.
Siinä on se ongelma, että he ovat urakeskeisiä ja kiireisiä. Missä välissä tehdään lapset ja hoidetaan suhdetta? Ei missään, joten ei kiitos minulle. Haluan enemmin sellaisen kotirouva-tyylisen kaunottaren ilahduttamaan kartanoelämääni.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain;10891322:Yleensä en tänne kirjoittele, mutta aihe liippaa sen verran läheltä.
Olen 35v. nainen ja omaisuutta on n. 7 miljoonan euron verran ja vuositulot n. 150 000 EUR.
Kun tapasin mieheni hän ei tiennyt materiasta mitään ensimmäisten kuukausien aikana.
Todellinen kuva avautui hänelle ehkä parin vuoden sisään... Pidän hyvin matalaa profiilia.
Satuin tapaamaan miehen, jolla on vahva itsetunto ja häntä materia ei vaivaa ollenkaan.
Hankimme nykyään yhdessä sijoitusasuntoja ja haluamme pitää molemmat matalaa profiilia, edes hänen vanhemmat eivät tiedä.
No tällaisia miehia kulkee harvassa. Ja jos sattuisit näkemään meidät kadulla, et varmasti ajattelisi että olemme varakkaita. Välillä minua jopa naurattaa tämä koska ihmiset arvostelevat ulkonäön perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-Setä;10895865:En usko sanaakaan tarinastasi... Antamiesi tietojen mukaan 7 miljoonan euron varallisuutesi tuottaa vain 150 000 euroa vuodessa eli vaivaiset 2,14 % vuosituoton. Pitäisikö teidän lopettaa se asuntosijoittajan leikkiminen kun tuotto on noin huono?
Oman vaivaisen 100 000 euron osakesalkkuni vuosituotto noin 24 %.
Puhumattakaan siitä että kauanko mahtaa 150k vuosituloilla mennä että saa 7M säästettyä. Oletetaan että veroprosentti on vaivaiset 30% ja kiinteät vuosimenot vain 20k.
7000k / (150k * 0.7 - 20k) = 82 vuotta
eli jos säästämisen aloittaa 18 vuotiaana on summa kasassa jo 100 vuoden iässä. Eli taidat juksata tuon ikäsi?