miten laihdutat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva laihduttaja

Vieras
Eli siis miten laihdutat?

Paljon on tavoitteena saada laihdutettua? Miten syöt? Liikutko paljon päivässä/ viikossa?

Itselläni olisi pudotettavaa 13kg. Olen huono laihduttaja. :ashamed: Haluan sen tapahtuvan nopeasti ja yritänkin muuttaa asennettani laihdutuksen suhteen. Joten antakaa neuvoja, jotta jaksan tämän rupeaman. :D

mulla tavoitteena 10-15kg.....yritän nyt proteiinidieettiä, mutta mulla huono itsekuri, joten pelkään että sorrun syömään muuta mitä on sallittua...tässä siis pyritään olla syömättä hiilareita ja sen sijaan tankataan proteiinia. Eilen aloitin ja nyt saldo -900g!
Ruokavalion lisäksi pyrin liikkumaan, ajattelin lähinnä pyöräilyä töihin ja sitten uintia kun kerkee...bodypump korttikin on jos vaan jaksais raahautua tunneille...

Mulla on tavoitteena 8 kg ja Painonvartijoissa olen nyt ollut kaksi viikkoa.

Ruokavalio on mennyt täysin uusiksi. Tiesin kyllä aikaisemmin, että söin ihan väärin ja vaakakinhan sen kertoi. Liikuntaa, lähinnä kävelylenkkejä olen lisännyt.

Minua laihduttaisi varmaan jo sekin, kun en syö karkkia, suklaata ja leivoksia ja syön sen puoli kiloa kasviksia päivässä. Tuohon puoleen kiloon saan oikeesti tehdä paljon töitä, koko ajan pitää olla puputtamassa jotakin.

Kilon viikkovauhtia on painopudonnut ja nälkää en ole nähnyt. :)

No mun tavote on 18 kiloa.
Ja toteutan sen syömällä pari hedelmää per pvä ja lisäksi vähintään tunnin lenkki joka päivä.
Hieno tunne kun voi tuntea nälän muttei syö mitään, kokeilkaa :D
Tavoitteessa olenkin sitten 173/43, pittää nuo raskauskilot saada poies!!!

Ostin tässä vkl:na tuon Hanna Partasen Olet mitä syöt-kirjan ja niitä juttuja noudattanut nyt 3vrk, ja jo -2kg näyttää vaaka !! Ja mun lähtöpaino oli siis 78,8 ja pituus on 169cm.

Siis kysehän on VAAN elämäntapojen muutoksesta, tai ruokailutottumuksien ainakin. Mä ennen vaan söin, kun oli niin hyvää...ihan niin pitkää, että napa rutisi ja sit tuli kauhee olo, väsy jne. Nyt on tosi virtanen olo !! Syön ihan normaalisti, vain annoksia seuraten, ettei paisu kohtuuttomuuksiin. Sekä hedelmiä ja vihanneksia päivittäin. Rasvattomia ja sokerittomia mulla nuo ruuat jo ennen tätäkin oli, mutta eipä sekään auta, jos määrät on hurjat. Aina jos ruoka-aikojen välillä iskee nälkä, niin hedelmällähän se on korjattu. Ja jos tekee mieli vaan "jotain", niin light-limsat on mulla siihen oiva apu. =)

Suosittelen siis todella lämpimästi muillekin tuon kirjan lukemista !! :heart:

Niin...ja tonne 65kg noin ois pyrkimys päästä. ;) <br><br>

Yhteistyössä