meillä ei ole mitään turvalaitteita ollut. kaasuliesi,joten lapset ei sitä päälle saa kun kaasukin tarvitsee erikseen avata niin korkealta että hyvä kun itse yletän. rappusissa lapset oppivAt nopeasti itse kulkemaan ja pistokkeet on sopivasti huonekalujen taKana piilossa. muutamaan kaappiin olen laittanut kuminauhan tai narun, ettei lapsi sitä auki saa. tosin niissäkään kaapeissa ei vaarallisia aineita ole, ainoastaan sellaista särkyvää tavaraa mitä haluan suojella. siivouskaappi meillä on lukollinen, mutta sielläkin pidän vaaralliset aineet ylimmällä hyllyllä, ja vessaan meillä on haka, ihan siitä syystä ettei pönttöön laiteta ylimääräistä tavaraa, esikoinen onkin jo sen verran iso että osaa tulla kertomaan kun ovi tarvitsee avata.