Miten ilmoitatte kun olette yötä poissa kotoa?

"vieras"
Hei milla magia vielä, Tuli sellainen tuntuma, että kyse ei välttämättä ole toisesta suhteesta kuten tuossa muutkin kommentoivat. Ykkösongelma taitaa olla että ei tunne läheisyyden kaipuuta lapsiinsa. Aikuisten välit voivat tulehtua aika ajoin vaikka parisuhde olisi elinikäinen. Mutta ei lapsia. En lukenut vielä välissä olevia kommentteja kovin tarkkaan. Saatoit jo kommentoida isä-lapsi -suhdetta.
 
"vieras"
[QUOTE="jeps";28805017]Anteeksi, miten on mahdollista? Olla siis yhdessä seitsemän vuotta ja vanhimmat lapset jo koululaisia.[/QUOTE]

niin tosiaan... tämä haiskahtaa muutenkin koko juttu :)
 
"huoh"
[QUOTE="jeps";28805017]Anteeksi, miten on mahdollista? Olla siis yhdessä seitsemän vuotta ja vanhimmat lapset jo koululaisia.[/QUOTE]

No jos ne on ekaluokkalaisia. Jos ap kirjoitti väärin yhdessäoloaikansa. Jos ap muuttaa pieniä yksityiskohtia kirjoituksistaan ettei tunnisteta.
Mitä väliä, miksi alkaa etsimällä etsimään jotain mikä paljastaisi provoksi... Tällainen aloitus kun ei ketään satuta vaikka olisikin provo.
 
  • Tykkää
Reactions: milla magia
[QUOTE="jeps";28805017]Anteeksi, miten on mahdollista? Olla siis yhdessä seitsemän vuotta ja vanhimmat lapset jo koululaisia.[/QUOTE]

Se on mahdollista siten, että kaksi vanhinta lasta ovat edellisestä liitostani. Pidän meitä silti perheenä, vaikka kaksi vanhinta eivät miehen biologisia lapsia olekaan. Nämä ongelmat ovat alkaneet kerääntymään nuorimmaisen synnyttyä, ja etenkin miehen vaihdettua työpaikkaa.
 
noooo
En haluaisi uskoa, että mies pettää. Mutta kyllähän tuokin on käynyt mielessä. Kotona ollessaan on aina joko koneella, tai jossain, missä saa olla yksin ja "rauhassa", niin multa kuin lapsiltakin. Hermostuu jos joku menee häntä häiritsemään, ja siirtyy toiseen paikkaan mulkoillen:(

Joku ehdotti, että tutkisin puhelimen, mutta siihen en ehkä rupeaisi, siksikään kun puhelin on koodin alla, samoin kuin miehen läppäri. Ja niihin en luonnollisestikaan salasanoja tiedä.

Eli jos mies pettää, eihän mulla ole mitään faktoja sellaista todistaa, enkä haluaisi sellaista edes uskoa.
Mä en hyväksyis alkuunkaan että kaikki on salasanojen takana -vaimoltakin. Esim. jos sanoisin miehelleni että käyn hänen facessaan lukemassa viestit, niin mieheni sanoisi että käy. Mua ei hittookaan kiinnosta sen viestit, kun vasta siinä vaiheessa, kun en saisi niitä lukea.
 
"..."
Nyt sun kannattaa alkaa miettimään sinun ja lapsien tulevaisuutta! Ei ole oikein että joudut perumaan miehen takia omia menojasi.
Mieti haluatko oikeasti elää suhteessa, jossa sinusta ja lapsista ei välitetä. Kirjoitustesi perusteella olet ihan ilmaa miehellesi. Voithan hankkia itsellesi ja lapsellesi asunnon ja muuttaa siihen kun mies on jossain reissullaan...kato miten äijä reagoi..mutta sinua kohdellaan todella huonosti!!!!!
 
eioo ookoo
Juu ei onnistuisi meillä. Yhdessä neuvotellaan mahdolliset yöpoissaolot, pelkkä ilmoitus ei puolin tai toisin ole ok, vaan niistä sovitaan YHDESSÄ. Kuulostaa muutenkin oudolta, että kaikki on salasanojen takana ja tehdään jotain epämääräisiä tilisiirtoja. Meillä on yhteinen tili, yhteinen pöytäkone, kannettava ja tabletti molempien vapaassa käytössä. Teillä on vakava keskutelunpaikka. En haluaisi olla parisuhteessa miehen kanssa joka kohtelee perhettään tuolla tavoin. :(
 
"vieras"
Ap, tuli suru kun luin miten huonosti sua kohdellaan. :(
Missä on kiitos ja arvostus, kun töiden ohessa hoidat kodin ja lapset?

Valitettavasti moni uraohjus tajuaa virheensä vasta kun vaimo pakkaa lapset ja tavarat autoon ja muuttaa pois.

Älä suostu tuohon kohteluun, voitko rehellisesti sanoa ettei tuo tapa jolla miehesi sinua kohtelee ole saanut sua tuntemaan itseäsi kelvottomaksi?
 
fsufs
Vaikuttaisi kyllä suhteelta kun pitää salailla viestintävälineitään ja kaikki muu päälle :/ Mutta aivan sama onko pettämistä vai ei, miehen käytös on joka tapauksessa niin törkeää että pihalle joutaisi.
 
"vieras"
Mun mies oli reissutöissä 10 vuotta ja kyllä se aina ilmotti mihin on lähdössä ja paluunkin jos tiesi lähtiessään. Esim. näin mä lähen maanantaina saksaan ja tuun sieltä takasin keskiviikkona, ens viikon tiistaina menen sitten käymään jenkeissä ja tuun takasin lauantaiyöllä. Ja töitä teki, ei sen sitä tarvinnut ilmotella, tiesin kysymättäkin.
 
Sanon miehelle yleensä etukäteen, että olen yön poissa ja keskustellaan. Yleensä jos olen yötä pois, niin silloin jomman kumman vanhempani luona. Asuvat sen verran kauempana, että olen perjantaista, sunnuntaihin. On aina ollu ok. Mies ei ole koko suhteen aikana ollu öitä pois kotoa. Korkeintaan ollu kalastamassa, baarissa (jossa hyvin harvoin käy, baareilu jääny vähälle, kun kalastus vieny mennessään). Eipä juuri muun takia ole ollu öitä pois. Kavereilleen ei suostu jäämään sanoo, että kotoo on hyvä herätä. Mun mies ei oikein ymmärrä, miks vieraita nurkkia pitää kyörätä yötä myöten :D.
 
"vieras"
Mies ei pyynnöistäni huolimatta ilmoittele, mikäli töissä menee myöhään. Tulee kotiin milloin sattuu. Omat harrastukseni olen joutunut juurikin tuon vuoksi lopettamaan, kun aina jouduin perumaan menoni, kun ei miestä kuulunut kotiin, eikä tietoa milloin tulee. Todella ärsyttävä tapa!
Ei se ole mikään tapa vaan mies ei arvosta sua yhtään. Miksi olet jäänyt huonoon suhteeseen. Veikkaan, että jos et älyä lähteä mies lähtee kohta jokatapauksessa.
 
"vieras"
Mies on tuotepäällikko yhdessä isossa firmassa. Vaihtoi työpaikkaa reilu vuosi sitten, ja sen jälkeen onkin kaikki alkanut mennä päin peetä. On koko ajan ylitöissä, tulee kotiin milloin sattuu, ja sitten ilmoittelee tekstiviestillä noita yöpoissaolojansa.
Pistää oikeasti miettimään minkä alan töissä tuotepäällikkökin tekee yövuoroa...?
 
[QUOTE="...";28810866]Ap..mikä tilanne ?[/QUOTE]

Tilanne on sellainen, että mulla alkaa tulla mitta täyteen. Oltiin yhdessä kesätapahtumassa eilen miehen ja lasten kanssa. Mies kuljeskeli jonkin aikaa meidän kanssa yhdessä. Sitten sanoi menevänsä käymään yhtä juttua katsomassa? Ei kuulunut miestä tuntiin, ei kahteen... aloin ihmettelemään, minne oli jäänyt. Sattumalta kävelimme lasten kanssa yhden kaljateltan ohitse, ja kas, siellähän mies kaljoitteli täyttä häkää tuttujensa kanssa perimmäisessä nurkassa.

Menin kysäisemään mieheltä, että mitenkäs kotiinmeno tapahtuu? Kaverit naureskelivat vähän nolon näköisinä, ettei ainakaan mies autoa aja, kun on jo muutaman tuopillisen juonut. Otin avaimet mieheltä ja sanoin, että lähden nyt lasten kanssa kotiin, tulkoon sitten millä tulee. Että osaakin ketuttaa miehen käytös. Tuli sitten myöhään aika tuiterissa kotiin. Suututti niin, etten mitään sille viitsinyt edes sanoa.
 
"vieraana"
Meillä menee yleensä niin, että mies ilmoittaa olevansa ma-ti Kuusamossa, ke kotona, to-pe Imatralla jne. Eli mainitsee paikan, muttei välttämättä tilaisuutta. Yleensä kysyn, että mitä siellä tapahtuu, jolloin kertoo miksi on menossa jonnekin. Välillä kyllä oma-aloitteisestikin.

Välillä ärsyttää, että homma menee vaan ilmoitusluonteisesti, koska mullakin on omat velvoitteeni ja menoni perheen lisäksi, mutta toisaalta miehen työ on sellainen että ei se yleensä niitä päiviä itse valikoi. Mulla yömenoja on paljon vähemmän, niin eri tyyppinen homma. Ollaan myös sovittu, että se joka on pois kotoa varmistaa tarvittavat lastenvahdit.
 
Voisitko sinä ap ja lapset lähteä miehen mukaan työmatkalle?

Meillä mies jonkun verran käy työmatkoilla ja aina on ollut mahdollisuus lähteä mukaan ja mies on jopa toivonut, että edes kerta vuodessa olisi perhe mukana, kun hän ei oikein tykkää matkustaa yksin. Viimeksi oltiin Tampereella ja yhdistettiin siihen Särkänniemen reissu. Myös Portugalissa, Italiassa, Tallinnassa ja Ruotsissa ollaan yhdessä oltu.
 

Yhteistyössä