Miten ilmoitatte kun olette yötä poissa kotoa?

Mies tuossa juuri ilmoitti tekstiviestillä ( jälleen kerran ), että "olen yötä poissa kotoa ylihuomenna, seuraavalla viikolla keskiviikosta seuraavan viikon tiistaihin" yöksi tulen to-pe väliseksi yöksi ( siis ensi viikolla ) laittoi siis vain päivämäärät, milloin ei ole kotona.

Mitenkä teillä muilla? Minua ainakin kyrsii tuollainen ilmoittelu. Kun kysyin, että aika paljon menoja, että minne on menossa, vastaukseksi tuli, että "kuule, mä teen töitä". Argh. Meillä on lapsia, ihan pieniäkin, itse olen töissä ja saan muutenkin hoitaa huushollia yksinäni. Musta olisi ihan reilua ilmoittaa, että minne on menossa, varsinkin kun tiedän, ettei miehellä ole viikonlopputöitä.

No, tätä on jo jatkunut vähän aikaa, ja vaikka olen miehelle yrittänyt rautalangasta vääntää, että musta olisi kiva tietää, missä päin se liikkuu, niin ei. Vastaus on nykyään aina sama, että töissä
 
"melli"
helpostikumpikaa ei harrasta mitään lapsellisia yökyliä pitkin poikin..

yleensä sukulaisilla vain yövytään ja silloinkin 90%kerroista koko perheen voimin ja yleensä ainaki yksi lapsi mukana :)
 
Noh, Miehet On ..
Mitä ihmettä?

En tietenkään tunne teita, mutta noin pikaisen kuuleman perusteella tulisi mieleen, ettete ole olleet vielä kovinkaan pitkään ainakaan yhdessä?
Tai kuulostaa vaan musta niin etäiseltä.

Tuo miehesi käytääytyminen, sua kohtaan siis. Kyllä mä haluaisin kuulla vähän "paremman vastauksen". Enkä mitään tuommoista töksäytystä, niinku ois vihainen, että "no mää teen kuule töitä, hei haloo!! mitäs kyselet tyhmiä". Tuli melkein paha mieli jo sunki puolesta.. ;(
 
Enpä muista yhtään kertaa, jolloin olisin ollut pois kotoa tietämättä sitä etukäteen. En siis laita jostain baarista viestiä "meen Mirkulle yöksi", vaan kerron jo hyvissä ajoin etukäteen että menen Mirkulle saunomaan, mennään baariin ja tulen sitten seuraavana päivänä.

Toki tuo on ihan ymmärrettävää, jos miehelläsi on kovin liikkuva työ eikä aina välttämättä ole paikassa josta pääsee/kannattaa lähteä kotiin. Kertoohan hän kuitenkin hyvissä ajoin?
 
"vieras"
Teidän suhteenne vetelee viimeisiään. Mies ei jaksa edes keksiä uskottavia valheita eikä ole mitään kunnioitusta jäljellä. Ei viitsi edes ajatella jaksamistasi. Alkaisin odotella eroilmoitusta piakkoin.
 
"melli"
5vuoden sisään mies on ollu yhden alle viikon sukulaisilla puolet lapsista mukana, 1yön yksin.
ite oon ollut 4yötä tyttökaverilla lapsi mukana,yksin en oo ollut yötä pois kotoolta 6vuoteen.

kaikki muut yöt ollaan nukuttu minä miehen kainalossa!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28804341]Teidän suhteenne vetelee viimeisiään. Mies ei jaksa edes keksiä uskottavia valheita eikä ole mitään kunnioitusta jäljellä. Ei viitsi edes ajatella jaksamistasi. Alkaisin odotella eroilmoitusta piakkoin.[/QUOTE]
Tosin huono provohan tämä on, milla magia viesti nro 1.
 
Blue
Ilmottaa hyvissä ajoin yön yli poissaolot. Tietää hyvin itsekin että yleensä kovin äkilliset poissaolot eivät onnistu. Ja ihan face-to-face jutellaan ja katsotaan yhdessä almanakka uusiksi.
 
"vieras"
Ei onnistuisi meillä tuollainen kyllä! Kaikki menot sovitaan ja sumplitaan yhdessä, ei varsinaisesti lupaa tarvi toiselta ruinata menemisiin, mutta todella keskustellaan ja sovitaan yhdessä. Meillä on 3 pientä lasta ja kumpikaan ei mielellään yksin ole vetovastuussa tästä poppoosta edes yhtä päivää. Ollaankin sovittu, että nyt kun lapset pieniä, niin mahdollisimman vähän mitään yön yli reissuja tai työmatkoja (jos vaan voi välttää).
 
Professional Griefer
No just joo :D Vähän sama ku ei töihinkään ilmoteta tekstiviestillä aamuneljältä "köh, oob tosi kipre yskö ja sille42iin". Odottaisin itse vähintään puhelua ja ihan mielelläni kuulisin myös, että missä päin ja miksi. Hyvin ylimielisen vittumainen tuo "kuule, mä teen töitä". Oon oikein vihanen sun puolesta..

Ulkopuoliselle kuulostaa, että tossa tosiaan on jotain mätää.
 
Ollaan siis ihan naimisissa, yhdessä oltu seitsemän vuotta, ja lapsiakin on. Tiedän, että miehellä on silloin tällöin on jotain koulutusmatkoja töiden puolesta, mutta harvoin. Eniten harmittaa tuo asenne, kun kysyn, minne on menossa, niin vastaus on että töissä, mitä utelet.
Talvella katselin tiliotteita, niin tällaisella työreissulla oli mies humputellut baarissa reilun satasen edestä:( Kun kysyin asiasta, tekee nykyään tilisiirtoja toiseen pankkiin, jonne mulla ei ole tiliä...

Yritän siis luottaa mieheen, mutta...
 
"sasa"
Siis misä se on töissä?
Mun mies ilmoittaa yleensä samana hetkenä kun jää johonkin.
Ja usein se on baarista kaverille.
Tai joskus sovitaan ennakkoon, että menee yöksi johonkin. Usein tuleekin yöksi kotiin.
 
Blue
Ilmottaa hyvissä ajoin yön yli poissaolot. Tietää hyvin itsekin että yleensä kovin äkilliset poissaolot eivät onnistu. Ja ihan face-to-face jutellaan ja katsotaan yhdessä almanakka uusiksi.
Ja meillä ei siksi ettenkö pärjäisi lasten kanssa tms. vaan siksi että meillä on lapsilla ja meillä menoja niin paljon että yhden aikuisen poissaolo pistää aikataulut aivan uusiksi. Mutta kun ne on saatu selvitettyä niin anti mennä vaan!
 
Yö(kin) poissaolot sovitaan yhdessä etukäteen. Joistain muutaman tunnin menoista saatetaan ilmoittaa tekstiviestillä, että on muuten tänään harrastusmenoa. Mutta koska kumpikin on yhtälailla vastuussa lasten hoidosta, ei kumpikaan vaan ilmoita (ainakaan pitkiä) menoja tuollalailla.

Todella huonolta kuulostaa tuo miehesi kielenkäyttö muutenkin.
 
Wicca
Ollaan siis ihan naimisissa, yhdessä oltu seitsemän vuotta, ja lapsiakin on. Tiedän, että miehellä on silloin tällöin on jotain koulutusmatkoja töiden puolesta, mutta harvoin. Eniten harmittaa tuo asenne, kun kysyn, minne on menossa, niin vastaus on että töissä, mitä utelet.
Talvella katselin tiliotteita, niin tällaisella työreissulla oli mies humputellut baarissa reilun satasen edestä:( Kun kysyin asiasta, tekee nykyään tilisiirtoja toiseen pankkiin, jonne mulla ei ole tiliä...

Yritän siis luottaa mieheen, mutta...
Upeaa että yrität luottaa, se kannattaa aina:flower:
 
"vieras"
Ollaan siis ihan naimisissa, yhdessä oltu seitsemän vuotta, ja lapsiakin on. Tiedän, että miehellä on silloin tällöin on jotain koulutusmatkoja töiden puolesta, mutta harvoin. Eniten harmittaa tuo asenne, kun kysyn, minne on menossa, niin vastaus on että töissä, mitä utelet.
Talvella katselin tiliotteita, niin tällaisella työreissulla oli mies humputellut baarissa reilun satasen edestä:( Kun kysyin asiasta, tekee nykyään tilisiirtoja toiseen pankkiin, jonne mulla ei ole tiliä...

Yritän siis luottaa mieheen, mutta...
Olet sama provo, kun aloitti ylluottavainen nainen -ketjun tuossa äsken. Älä jaksa.
 
"silli"
No mä en ikävä kyllä uskaltais luottaa mieheen.
Tietenkin on niitä, jotka ovat työ matkoilla, mutta eiköhän ne ole aina tiedossa.
Ja siis mun isä on asfalttimies, ollu kesät aina pois kotoolta, mutta eipä ne missään baareissa humputtele.
Tekee töitä ympäri vuorokauden
 

Yhteistyössä