Miten ikinä tohon paskakasaan retkahdin!

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Höh, mä en saa tuota kolmossivua auki tästä pinosta, vaikka pystyn kyllä näin vastaamaan.
Tämä nelossivu kyllä näkyy taas, mutta kolmossivu edelleenkään ei. Teknisiä onkelmia vai palstan ominaisuus?
Ja minä kun kirjoitin sinulle pitkän viestin sinne sivulle ;)! Toivottavasti avautuu myöhemmin, koska en jaksa uudelleen kirjoitella.
 
tripod
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Höh, mä en saa tuota kolmossivua auki tästä pinosta, vaikka pystyn kyllä näin vastaamaan.
Tämä nelossivu kyllä näkyy taas, mutta kolmossivu edelleenkään ei. Teknisiä onkelmia vai palstan ominaisuus?
Tätä ketjua on vain moderoitu rikki, kiittäkää aamuvirkkua modea :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Höh, mä en saa tuota kolmossivua auki tästä pinosta, vaikka pystyn kyllä näin vastaamaan.
Tämä nelossivu kyllä näkyy taas, mutta kolmossivu edelleenkään ei. Teknisiä onkelmia vai palstan ominaisuus?
Tätä ketjua on vain moderoitu rikki, kiittäkää aamuvirkkua modea :)
Mää en tajua, miksi pitää aina moden tulla moderoimaan tekstejä. Pitäisi kerrankin alkuperäiset tekstit näkyvillä, jotta näkee muutkin mitä sammakoita jotkut on päästellyt suustaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Höh, mä en saa tuota kolmossivua auki tästä pinosta, vaikka pystyn kyllä näin vastaamaan.
Tämä nelossivu kyllä näkyy taas, mutta kolmossivu edelleenkään ei. Teknisiä onkelmia vai palstan ominaisuus?
Ja minä kun kirjoitin sinulle pitkän viestin sinne sivulle ;)! Toivottavasti avautuu myöhemmin, koska en jaksa uudelleen kirjoitella.
Sinä siis pääset tuolle maagiselle kolmossivulle. Voisitko vaikka copypastata viestisi tälle toimivalle nelossivulle?
 
noo
Isälle:

Kummatkin ovat kyllä osallisia ja vastuullisia omasta parisuhteestaan, mutta kyllä se osallisuus poistuu siinä petetyksi tulemisen kohdalla, siksipä sitä pettämiseksi sanotaankin. Kukaan ei voi olla, eikä pidäkään olla, vastuussa toisen teoista.

Pystyn kyllä joissain tilanteissa ymmärtämään pettäjää, pettämistä en! Enkä todella tajua, kuinka sinun ymmärrystäsi tässä tapauksessa lisäsi se, että ap sanoi luuskaksi kirjoittajaa, joka oli häntä samalla tavalla nimitellyt. Ei täällä päähän tarvitse paijailla, mutta ei myöskään laillasi nujertaa heti, ja syyllistää, edes tapausta sen kummemmin tuntematta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Höh, mä en saa tuota kolmossivua auki tästä pinosta, vaikka pystyn kyllä näin vastaamaan.
Tämä nelossivu kyllä näkyy taas, mutta kolmossivu edelleenkään ei. Teknisiä onkelmia vai palstan ominaisuus?
Ja minä kun kirjoitin sinulle pitkän viestin sinne sivulle ;)! Toivottavasti avautuu myöhemmin, koska en jaksa uudelleen kirjoitella.
Ja huom. Tekstini ei sisältänyt yhtäkään sopimatonta sanaa, edes hiukkaakaan pahantahtoista sanaa tms. eli sitä ei ainakaan mitenkään ole voitu poistaa? Vai?
 
eronnut
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja eipä haittaa mua:
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:
Onpahan taas fiksuja kommentteja.. Voimia ap:lle!
Mä en jaksa tajuta sitä, kun jollain on vaikeeta elämässään, niin AINA PRKLE joku / jotkut jaksaa vielä lisää laittaa vitutusta kehiin. Onko nastaa ?

Yritä ap jaksaa, tosi paska tilanne. Ethän ole täällä itseäsi ollut kehumassakaan vaikka nuo jotku idiootit on tollasia....älä mene niiden provoiluun mukaan.

Voimia sulle.

Mä en jaksa tajuta tota "Isä" nimimerkillä tyyppiä. Siltä ei juuri ystävällistä sanaa tule koskaan kenellekkään. Aina vittuilee ja kärjistää... keksii varmaan tähänkin nyt jonku jutun, kuinka vittumainen MÄ olen. Siitä vaan.

Oletpas ystävä hyvä tarkkaan seurannut kirjoitteluani, kun noin vakaa mielipide minusta tuntuu olevan. Kehottaisin kyllä seuraamaan vähän tarkemmin... mutta se voisi johtaa siihen, että muutat käsitystäsi ja se ei varmaan tule onnistumaan.

Enkä ymmärrä sitä, että tämän palstan pitäisi olla pai-pai-paijataan-paha-olo-pois -palsta, johon voi vapaasti tulla valittamaan että munmiesonihanpaska.
Samaa mieltä, hyvä katsoa sinne peiliin mistähän johtuis. Aina on jokin syy kun petetään jos ei nyt ihan kukastakukkaan lentelijä ole.
En kyllä ehkä itsekään antaisi anteeksi pett'mistä mutta olisi jo ennen sitä voinut puuttua vikoihin, ongelmiin.
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Höh, mä en saa tuota kolmossivua auki tästä pinosta, vaikka pystyn kyllä näin vastaamaan.
Tämä nelossivu kyllä näkyy taas, mutta kolmossivu edelleenkään ei. Teknisiä onkelmia vai palstan ominaisuus?
Ja minä kun kirjoitin sinulle pitkän viestin sinne sivulle ;)! Toivottavasti avautuu myöhemmin, koska en jaksa uudelleen kirjoitella.
Sinä siis pääset tuolle maagiselle kolmossivulle. Voisitko vaikka copypastata viestisi tälle toimivalle nelossivulle?

Ei kun en pääse minäkään, mutta tiedän, että viesti (kai) kuitenkin lähti liikkeelle. Sorry, en voi auttaa, olen yhtä pihalla kolmossivusta kuin muutkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja noo:
Isälle:

Kummatkin ovat kyllä osallisia ja vastuullisia omasta parisuhteestaan, mutta kyllä se osallisuus poistuu siinä petetyksi tulemisen kohdalla, siksipä sitä pettämiseksi sanotaankin. Kukaan ei voi olla, eikä pidäkään olla, vastuussa toisen teoista.
Miten se osallisuus omaan parisuhteeseen jotenkin maagisesti poistuu sillä hetkellä kun toinen törttöilee? :eek:

Kun ei se osallisuus tarkoita sitä, että olisi yksin syypää toisen törttöilyyn. Yhtälaillahan se pettäjä on osallinen omaan parisuhteeseensa, ja täysin yksin tietty syypää pettämiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eronnut:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja eipä haittaa mua:
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:
Onpahan taas fiksuja kommentteja.. Voimia ap:lle!
Mä en jaksa tajuta sitä, kun jollain on vaikeeta elämässään, niin AINA PRKLE joku / jotkut jaksaa vielä lisää laittaa vitutusta kehiin. Onko nastaa ?

Yritä ap jaksaa, tosi paska tilanne. Ethän ole täällä itseäsi ollut kehumassakaan vaikka nuo jotku idiootit on tollasia....älä mene niiden provoiluun mukaan.

Voimia sulle.

Mä en jaksa tajuta tota "Isä" nimimerkillä tyyppiä. Siltä ei juuri ystävällistä sanaa tule koskaan kenellekkään. Aina vittuilee ja kärjistää... keksii varmaan tähänkin nyt jonku jutun, kuinka vittumainen MÄ olen. Siitä vaan.

Oletpas ystävä hyvä tarkkaan seurannut kirjoitteluani, kun noin vakaa mielipide minusta tuntuu olevan. Kehottaisin kyllä seuraamaan vähän tarkemmin... mutta se voisi johtaa siihen, että muutat käsitystäsi ja se ei varmaan tule onnistumaan.

Enkä ymmärrä sitä, että tämän palstan pitäisi olla pai-pai-paijataan-paha-olo-pois -palsta, johon voi vapaasti tulla valittamaan että munmiesonihanpaska.
Samaa mieltä, hyvä katsoa sinne peiliin mistähän johtuis. Aina on jokin syy kun petetään jos ei nyt ihan kukastakukkaan lentelijä ole.En kyllä ehkä itsekään antaisi anteeksi pett'mistä mutta olisi jo ennen sitä voinut puuttua vikoihin, ongelmiin.
Ja se syy on vain ja ainoastaan pettäjän, koska aina voi jättää toisen ennen tätä.

Monet pettävät täysin hyvästä ja toimivasta liitosta huolimatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Ja se syy on vain ja ainoastaan pettäjän, koska aina voi jättää toisen ennen tätä.

Monet pettävät täysin hyvästä ja toimivasta liitosta huolimatta.
Pettäjä on yksin syypää pettämiseensä, siitä ei pääse yhtään mihinkään. Ja pettäminen on todella väärin.

Henkilö, joka pettää hyvästä ja toimivasta liitosta huolimatta, ei ole kykeneväinen sitoutumaan. Eli ei sellaisen kanssa kannata ruveta yhteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Ja se syy on vain ja ainoastaan pettäjän, koska aina voi jättää toisen ennen tätä.

Monet pettävät täysin hyvästä ja toimivasta liitosta huolimatta.
Pettäjä on yksin syypää pettämiseensä, siitä ei pääse yhtään mihinkään. Ja pettäminen on todella väärin.

Henkilö, joka pettää hyvästä ja toimivasta liitosta huolimatta, ei ole kykeneväinen sitoutumaan. Eli ei sellaisen kanssa kannata ruveta yhteen.
Todi, tulihan se sieltä. :flower:
 
Jos mun mies pettäisi minua, olisi hän mielestäni paskakasa ja jos pettäisi vielä naisen kanssa, joka tietää mieheni olevan varattu, olisi nainen mielestäni luuska.
Jos meillä menisi suhteessa huonosti ja mies pettäisi minua, olisi hän silti paskakasa. Asioiden korjaamiseksi täytyy suhteessa tehdä töitä ja pettäminen ei kuulu niihin konsteihin, joilla parannetaan suhde. Jos mies katsoisi avoliittomme tuhoon tuomituksi, niin silloin hänen tulisi jättää minut, eikä pettää.
Pettäminen on siis aina väärin ja vika on pettäjässä, vaikka puoliso olisi kuin kusipää ja paskamainen. Silloin tulee poistua suhteesta.
 
noo
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Ja se syy on vain ja ainoastaan pettäjän, koska aina voi jättää toisen ennen tätä.

Monet pettävät täysin hyvästä ja toimivasta liitosta huolimatta.
Pettäjä on yksin syypää pettämiseensä, siitä ei pääse yhtään mihinkään. Ja pettäminen on todella väärin.

Henkilö, joka pettää hyvästä ja toimivasta liitosta huolimatta, ei ole kykeneväinen sitoutumaan. Eli ei sellaisen kanssa kannata ruveta yhteen.
no mitä ihmeen jäkiviisastelua tämä nyt sitten on, vai taasko alat tuttuun tapaan muuttelemaan mielipiteitäsi ketjun edetessä?

alusta asti on keskusteltu siitä, kuka on vastuussa PETTÄMISESTÄ, ja taisit kirjoittaa tuossa muutama viesti taaksepäin, että: "syypäitä voi olla useampikin".

tiesitkö siis ap:lle kommentoidessasi, ettei heidän liittonsa ole hyvä ja toimiva? vai olisiko ap:n pitänyt tietää jostain kristallipallosta, ettei mies kenties kykene sitoutumaan. vai miten olisi voinut olla "rupeamatta yhteen"?

huoh
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Jos mun mies pettäisi minua, olisi hän mielestäni paskakasa ja jos pettäisi vielä naisen kanssa, joka tietää mieheni olevan varattu, olisi nainen mielestäni luuska.
Jos meillä menisi suhteessa huonosti ja mies pettäisi minua, olisi hän silti paskakasa. Asioiden korjaamiseksi täytyy suhteessa tehdä töitä ja pettäminen ei kuulu niihin konsteihin, joilla parannetaan suhde. Jos mies katsoisi avoliittomme tuhoon tuomituksi, niin silloin hänen tulisi jättää minut, eikä pettää.
Pettäminen on siis aina väärin ja vika on pettäjässä, vaikka puoliso olisi kuin kusipää ja paskamainen. Silloin tulee poistua suhteesta.
aamen! :D
 
Huomenta.

Ap:lle : Ikävä että kävi noin, not cool.

Itse kiinnitin huomiota siihen naapurin naisen kiristys yritykseen, joka epäonnistui kun miehesi ei suostunut sinua jättämään.

Kiristäminen on halpamaista sanoisin, etenkin kun se koskee toisen ihmisen suhdetta ja elämää.

Nyt on pakko sanoa vaikka kukaan meistä ei tapausta tunnekkaan tarkemmin.

Tuntuu siltä että asiat on mennyt huonosti jo jonkin aikaa, ja tämä pettäminen oli vain näppärä, ´oikea´, selkeä syy suhteen purkamiselle, Kaiken voi sysätä toisen niskaan.

Ikään kuin sanoa "meillä oli kaikki ihan ok kunnes SINÄ mokasit, SINÄ pilasit tämän asian"

Se tietysti on kyseenalainen lähestymistapa.
Helpompaa on tietysti ottaa se pinnallinen syy ja sanoa että _kaikki_ johtui siitä.
Harvemmin näin on kuitenkaan.

Mutta jotenkin jäi myös kuva että sinä et ole liiemmin kiinnostunut analysoimaan suhdettanne, olet varsin tyytyväinen tähän ratkaisuun.

Mutta tulevaisuuden kannalta (omasi siis) olisi tervettä katsoa myös peiliin, ei sen pettäjän takia vaan itsesi takia. Että jos sieltä joku virhe paistaa peilistä niin sitä ei toistettaisi mahdollisessa uudessa suhteessa tarpeettomasti.

Niitäkin ihmisiä on maailmassa jotka eivät opi koskaan, sitten ihmetteleevät että "miksi näin kävi taas"

Jokaiselle reaktiolle on vastareaktio. Näin minulle on opetettu, pitäneekö paikkansa ?


Ystävällisin terveisin
Jaska

PS: Niille jotka kritisoivat ISÄ- kirjoituksia k**ipäisinä ja että hän aina kirjoittaa niin, Ehkä se vain tuntuu siltä kun joku yrittää katsoa asian toista puolta kun muut samalla hokee "jätä se sika", ei voi sanoa että miesnäkökulma on liiemmin edustettuna täällä tai muutenkaan tämänkaltaisissa keskusteluissa tässä yhteiskunnassa.
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Jos mun mies pettäisi minua, olisi hän mielestäni paskakasa ja jos pettäisi vielä naisen kanssa, joka tietää mieheni olevan varattu, olisi nainen mielestäni luuska.
Jos meillä menisi suhteessa huonosti ja mies pettäisi minua, olisi hän silti paskakasa. Asioiden korjaamiseksi täytyy suhteessa tehdä töitä ja pettäminen ei kuulu niihin konsteihin, joilla parannetaan suhde. Jos mies katsoisi avoliittomme tuhoon tuomituksi, niin silloin hänen tulisi jättää minut, eikä pettää.
Pettäminen on siis aina väärin ja vika on pettäjässä, vaikka puoliso olisi kuin kusipää ja paskamainen. Silloin tulee poistua suhteesta.
AAMEN ja peesi joka sanalle :). Kiitos!

Ja tämä oli (hieman tiukemmin sanakääntein suurin piirtein se, mitä vienommin yritin kirjoittaa sinulle Isä_ ;) ). Mutta Mariduk... kirjoitti asian napakasti ja totta joka sana.
 
noo
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
....
Minä vaan en ihan oikeasti ymmärrä, että jos kahdella ihmisellä menee niin huonosti, että toinen lähtee pettäjän tielle, niin silloin olisi vain pettäjä (ja kolmas pyörä ) syyllisiä. Parisuhteessa on kaksi ihmistä ja molemmat ovat suhteestaan vastuussa.
Peesi :attn:
eli ilmeisesti selität Isä- tämän nyt niin, että peesailit vain tuota viimeistä lausetta?
 
tripod
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Monet pettävät täysin hyvästä ja toimivasta liitosta huolimatta.
Pettäjä on yksin syypää pettämiseensä, siitä ei pääse yhtään mihinkään. Ja pettäminen on todella väärin.

Henkilö, joka pettää hyvästä ja toimivasta liitosta huolimatta, ei ole kykeneväinen sitoutumaan. Eli ei sellaisen kanssa kannata ruveta yhteen.
Tästä kyllä eri mieltä, yksittäinen pettäminen ei tarkoita että mies on kelvoton elämänkumppani tai että suhde on automatisesti tuomittu.

Pettäjä on tietenkin syylllinen pettämiseen, mutta jos kertapettäminen johtaa riitaisaan eroon (tai pahimmassa tapauksessa lapsiperheen rikkomsieen) niin pettäjä ei ole enää yksin syyllinen tai vastuussa erosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Jos mun mies pettäisi minua, olisi hän mielestäni paskakasa ja jos pettäisi vielä naisen kanssa, joka tietää mieheni olevan varattu, olisi nainen mielestäni luuska.
Jos meillä menisi suhteessa huonosti ja mies pettäisi minua, olisi hän silti paskakasa. Asioiden korjaamiseksi täytyy suhteessa tehdä töitä ja pettäminen ei kuulu niihin konsteihin, joilla parannetaan suhde. Jos mies katsoisi avoliittomme tuhoon tuomituksi, niin silloin hänen tulisi jättää minut, eikä pettää.
Pettäminen on siis aina väärin ja vika on pettäjässä, vaikka puoliso olisi kuin kusipää ja paskamainen. Silloin tulee poistua suhteesta.
Juuri näin!
 

Yhteistyössä