Tämä nelossivu kyllä näkyy taas, mutta kolmossivu edelleenkään ei. Teknisiä onkelmia vai palstan ominaisuus?Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Höh, mä en saa tuota kolmossivua auki tästä pinosta, vaikka pystyn kyllä näin vastaamaan.
Ja minä kun kirjoitin sinulle pitkän viestin sinne sivulle ! Toivottavasti avautuu myöhemmin, koska en jaksa uudelleen kirjoitella.Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tämä nelossivu kyllä näkyy taas, mutta kolmossivu edelleenkään ei. Teknisiä onkelmia vai palstan ominaisuus?Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Höh, mä en saa tuota kolmossivua auki tästä pinosta, vaikka pystyn kyllä näin vastaamaan.
Tätä ketjua on vain moderoitu rikki, kiittäkää aamuvirkkua modeaAlkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tämä nelossivu kyllä näkyy taas, mutta kolmossivu edelleenkään ei. Teknisiä onkelmia vai palstan ominaisuus?Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Höh, mä en saa tuota kolmossivua auki tästä pinosta, vaikka pystyn kyllä näin vastaamaan.
Mää en tajua, miksi pitää aina moden tulla moderoimaan tekstejä. Pitäisi kerrankin alkuperäiset tekstit näkyvillä, jotta näkee muutkin mitä sammakoita jotkut on päästellyt suustaan...Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Tätä ketjua on vain moderoitu rikki, kiittäkää aamuvirkkua modeaAlkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tämä nelossivu kyllä näkyy taas, mutta kolmossivu edelleenkään ei. Teknisiä onkelmia vai palstan ominaisuus?Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Höh, mä en saa tuota kolmossivua auki tästä pinosta, vaikka pystyn kyllä näin vastaamaan.
Sinä siis pääset tuolle maagiselle kolmossivulle. Voisitko vaikka copypastata viestisi tälle toimivalle nelossivulle?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja minä kun kirjoitin sinulle pitkän viestin sinne sivulle ! Toivottavasti avautuu myöhemmin, koska en jaksa uudelleen kirjoitella.Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tämä nelossivu kyllä näkyy taas, mutta kolmossivu edelleenkään ei. Teknisiä onkelmia vai palstan ominaisuus?Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Höh, mä en saa tuota kolmossivua auki tästä pinosta, vaikka pystyn kyllä näin vastaamaan.
Ja huom. Tekstini ei sisältänyt yhtäkään sopimatonta sanaa, edes hiukkaakaan pahantahtoista sanaa tms. eli sitä ei ainakaan mitenkään ole voitu poistaa? Vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja minä kun kirjoitin sinulle pitkän viestin sinne sivulle ! Toivottavasti avautuu myöhemmin, koska en jaksa uudelleen kirjoitella.Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tämä nelossivu kyllä näkyy taas, mutta kolmossivu edelleenkään ei. Teknisiä onkelmia vai palstan ominaisuus?Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Höh, mä en saa tuota kolmossivua auki tästä pinosta, vaikka pystyn kyllä näin vastaamaan.
Samaa mieltä, hyvä katsoa sinne peiliin mistähän johtuis. Aina on jokin syy kun petetään jos ei nyt ihan kukastakukkaan lentelijä ole.Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja eipä haittaa mua:Mä en jaksa tajuta sitä, kun jollain on vaikeeta elämässään, niin AINA PRKLE joku / jotkut jaksaa vielä lisää laittaa vitutusta kehiin. Onko nastaa ?Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:Onpahan taas fiksuja kommentteja.. Voimia ap:lle!
Yritä ap jaksaa, tosi paska tilanne. Ethän ole täällä itseäsi ollut kehumassakaan vaikka nuo jotku idiootit on tollasia....älä mene niiden provoiluun mukaan.
Voimia sulle.
Mä en jaksa tajuta tota "Isä" nimimerkillä tyyppiä. Siltä ei juuri ystävällistä sanaa tule koskaan kenellekkään. Aina vittuilee ja kärjistää... keksii varmaan tähänkin nyt jonku jutun, kuinka vittumainen MÄ olen. Siitä vaan.
Oletpas ystävä hyvä tarkkaan seurannut kirjoitteluani, kun noin vakaa mielipide minusta tuntuu olevan. Kehottaisin kyllä seuraamaan vähän tarkemmin... mutta se voisi johtaa siihen, että muutat käsitystäsi ja se ei varmaan tule onnistumaan.
Enkä ymmärrä sitä, että tämän palstan pitäisi olla pai-pai-paijataan-paha-olo-pois -palsta, johon voi vapaasti tulla valittamaan että munmiesonihanpaska.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Sinä siis pääset tuolle maagiselle kolmossivulle. Voisitko vaikka copypastata viestisi tälle toimivalle nelossivulle?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja minä kun kirjoitin sinulle pitkän viestin sinne sivulle ! Toivottavasti avautuu myöhemmin, koska en jaksa uudelleen kirjoitella.Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Tämä nelossivu kyllä näkyy taas, mutta kolmossivu edelleenkään ei. Teknisiä onkelmia vai palstan ominaisuus?Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Höh, mä en saa tuota kolmossivua auki tästä pinosta, vaikka pystyn kyllä näin vastaamaan.
Miten se osallisuus omaan parisuhteeseen jotenkin maagisesti poistuu sillä hetkellä kun toinen törttöilee?Alkuperäinen kirjoittaja noo:Isälle:
Kummatkin ovat kyllä osallisia ja vastuullisia omasta parisuhteestaan, mutta kyllä se osallisuus poistuu siinä petetyksi tulemisen kohdalla, siksipä sitä pettämiseksi sanotaankin. Kukaan ei voi olla, eikä pidäkään olla, vastuussa toisen teoista.
Ja se syy on vain ja ainoastaan pettäjän, koska aina voi jättää toisen ennen tätä.Alkuperäinen kirjoittaja eronnut:Samaa mieltä, hyvä katsoa sinne peiliin mistähän johtuis. Aina on jokin syy kun petetään jos ei nyt ihan kukastakukkaan lentelijä ole.En kyllä ehkä itsekään antaisi anteeksi pett'mistä mutta olisi jo ennen sitä voinut puuttua vikoihin, ongelmiin.Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja eipä haittaa mua:Mä en jaksa tajuta sitä, kun jollain on vaikeeta elämässään, niin AINA PRKLE joku / jotkut jaksaa vielä lisää laittaa vitutusta kehiin. Onko nastaa ?Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:Onpahan taas fiksuja kommentteja.. Voimia ap:lle!
Yritä ap jaksaa, tosi paska tilanne. Ethän ole täällä itseäsi ollut kehumassakaan vaikka nuo jotku idiootit on tollasia....älä mene niiden provoiluun mukaan.
Voimia sulle.
Mä en jaksa tajuta tota "Isä" nimimerkillä tyyppiä. Siltä ei juuri ystävällistä sanaa tule koskaan kenellekkään. Aina vittuilee ja kärjistää... keksii varmaan tähänkin nyt jonku jutun, kuinka vittumainen MÄ olen. Siitä vaan.
Oletpas ystävä hyvä tarkkaan seurannut kirjoitteluani, kun noin vakaa mielipide minusta tuntuu olevan. Kehottaisin kyllä seuraamaan vähän tarkemmin... mutta se voisi johtaa siihen, että muutat käsitystäsi ja se ei varmaan tule onnistumaan.
Enkä ymmärrä sitä, että tämän palstan pitäisi olla pai-pai-paijataan-paha-olo-pois -palsta, johon voi vapaasti tulla valittamaan että munmiesonihanpaska.
Pettäjä on yksin syypää pettämiseensä, siitä ei pääse yhtään mihinkään. Ja pettäminen on todella väärin.Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Ja se syy on vain ja ainoastaan pettäjän, koska aina voi jättää toisen ennen tätä.
Monet pettävät täysin hyvästä ja toimivasta liitosta huolimatta.
Todi, tulihan se sieltä. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Pettäjä on yksin syypää pettämiseensä, siitä ei pääse yhtään mihinkään. Ja pettäminen on todella väärin.Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Ja se syy on vain ja ainoastaan pettäjän, koska aina voi jättää toisen ennen tätä.
Henkilö, joka pettää hyvästä ja toimivasta liitosta huolimatta, ei ole kykeneväinen sitoutumaan. Eli ei sellaisen kanssa kannata ruveta yhteen.
no mitä ihmeen jäkiviisastelua tämä nyt sitten on, vai taasko alat tuttuun tapaan muuttelemaan mielipiteitäsi ketjun edetessä?Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Pettäjä on yksin syypää pettämiseensä, siitä ei pääse yhtään mihinkään. Ja pettäminen on todella väärin.Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Ja se syy on vain ja ainoastaan pettäjän, koska aina voi jättää toisen ennen tätä.
Henkilö, joka pettää hyvästä ja toimivasta liitosta huolimatta, ei ole kykeneväinen sitoutumaan. Eli ei sellaisen kanssa kannata ruveta yhteen.
aamen!Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:Jos mun mies pettäisi minua, olisi hän mielestäni paskakasa ja jos pettäisi vielä naisen kanssa, joka tietää mieheni olevan varattu, olisi nainen mielestäni luuska.
Jos meillä menisi suhteessa huonosti ja mies pettäisi minua, olisi hän silti paskakasa. Asioiden korjaamiseksi täytyy suhteessa tehdä töitä ja pettäminen ei kuulu niihin konsteihin, joilla parannetaan suhde. Jos mies katsoisi avoliittomme tuhoon tuomituksi, niin silloin hänen tulisi jättää minut, eikä pettää.
Pettäminen on siis aina väärin ja vika on pettäjässä, vaikka puoliso olisi kuin kusipää ja paskamainen. Silloin tulee poistua suhteesta.
AAMEN ja peesi joka sanalle . Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:Jos mun mies pettäisi minua, olisi hän mielestäni paskakasa ja jos pettäisi vielä naisen kanssa, joka tietää mieheni olevan varattu, olisi nainen mielestäni luuska.
Jos meillä menisi suhteessa huonosti ja mies pettäisi minua, olisi hän silti paskakasa. Asioiden korjaamiseksi täytyy suhteessa tehdä töitä ja pettäminen ei kuulu niihin konsteihin, joilla parannetaan suhde. Jos mies katsoisi avoliittomme tuhoon tuomituksi, niin silloin hänen tulisi jättää minut, eikä pettää.
Pettäminen on siis aina väärin ja vika on pettäjässä, vaikka puoliso olisi kuin kusipää ja paskamainen. Silloin tulee poistua suhteesta.
eli ilmeisesti selität Isä- tämän nyt niin, että peesailit vain tuota viimeistä lausetta?Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Peesi :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:....
Minä vaan en ihan oikeasti ymmärrä, että jos kahdella ihmisellä menee niin huonosti, että toinen lähtee pettäjän tielle, niin silloin olisi vain pettäjä (ja kolmas pyörä ) syyllisiä. Parisuhteessa on kaksi ihmistä ja molemmat ovat suhteestaan vastuussa.
Tästä kyllä eri mieltä, yksittäinen pettäminen ei tarkoita että mies on kelvoton elämänkumppani tai että suhde on automatisesti tuomittu.Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Pettäjä on yksin syypää pettämiseensä, siitä ei pääse yhtään mihinkään. Ja pettäminen on todella väärin.Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Monet pettävät täysin hyvästä ja toimivasta liitosta huolimatta.
Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:Jos mun mies pettäisi minua, olisi hän mielestäni paskakasa ja jos pettäisi vielä naisen kanssa, joka tietää mieheni olevan varattu, olisi nainen mielestäni luuska.