Alkuperäinen kirjoittaja eipä haittaa mua:Mä en jaksa tajuta sitä, kun jollain on vaikeeta elämässään, niin AINA PRKLE joku / jotkut jaksaa vielä lisää laittaa vitutusta kehiin. Onko nastaa ?Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:Onpahan taas fiksuja kommentteja.. Voimia ap:lle!
Yritä ap jaksaa, tosi paska tilanne. Ethän ole täällä itseäsi ollut kehumassakaan vaikka nuo jotku idiootit on tollasia....älä mene niiden provoiluun mukaan.
Voimia sulle.
Mä en jaksa tajuta tota "Isä" nimimerkillä tyyppiä. Siltä ei juuri ystävällistä sanaa tule koskaan kenellekkään. Aina vittuilee ja kärjistää... keksii varmaan tähänkin nyt jonku jutun, kuinka vittumainen MÄ olen. Siitä vaan.
Oletpas ystävä hyvä tarkkaan seurannut kirjoitteluani, kun noin vakaa mielipide minusta tuntuu olevan. Kehottaisin kyllä seuraamaan vähän tarkemmin... mutta se voisi johtaa siihen, että muutat käsitystäsi ja se ei varmaan tule onnistumaan.
Enkä ymmärrä sitä, että tämän palstan pitäisi olla pai-pai-paijataan-paha-olo-pois -palsta, johon voi vapaasti tulla valittamaan että munmiesonihanpaska.