Miten ikinä tohon paskakasaan retkahdin!

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja eipä haittaa mua:
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:
Onpahan taas fiksuja kommentteja.. Voimia ap:lle!
Mä en jaksa tajuta sitä, kun jollain on vaikeeta elämässään, niin AINA PRKLE joku / jotkut jaksaa vielä lisää laittaa vitutusta kehiin. Onko nastaa ?

Yritä ap jaksaa, tosi paska tilanne. Ethän ole täällä itseäsi ollut kehumassakaan vaikka nuo jotku idiootit on tollasia....älä mene niiden provoiluun mukaan.

Voimia sulle.

Mä en jaksa tajuta tota "Isä" nimimerkillä tyyppiä. Siltä ei juuri ystävällistä sanaa tule koskaan kenellekkään. Aina vittuilee ja kärjistää... keksii varmaan tähänkin nyt jonku jutun, kuinka vittumainen MÄ olen. Siitä vaan.

Oletpas ystävä hyvä tarkkaan seurannut kirjoitteluani, kun noin vakaa mielipide minusta tuntuu olevan. Kehottaisin kyllä seuraamaan vähän tarkemmin... mutta se voisi johtaa siihen, että muutat käsitystäsi ja se ei varmaan tule onnistumaan.

Enkä ymmärrä sitä, että tämän palstan pitäisi olla pai-pai-paijataan-paha-olo-pois -palsta, johon voi vapaasti tulla valittamaan että munmiesonihanpaska.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Samaa mieltä :D ap, jos käyttäydyt samalla tavalla miehelles ku sähläät täällä ni en ihmettele juur yhtään että äijäs meni naapuriin. Mäkin menisin :)
Näin olen käyttäytyny pari kuukautta, ja niin kauan aijonkin että pääsisin tosta paskasta eroon! Ei lähe vaan kulumallakaan. On se perhana että nyt se naapuri ei kelpaa kun sais sinne ihan vapaasti mennä.
Hä? Eikun vaan erohakemus käräjäoikeuteen, ei se sen kummoisempi juttu ole.

Hyvin aikuismaista käytöstä ap :headwall:
Mitä ihmettä ap teki väärin? Sanomalla naapuriaan luuskaksi, koska oli kiristänyt miestä sekä vielä pettänyt sen kanssa? Heittämällä miehensä ulos, koska petti?

Mää en tajua sun kommentteja pätkääkään. Olet hyvin röyhkeä ja tökerö. Pettäminen ei ole IKINÄ EI IKINÄ kumppanin vika vaan ainoastaan ja yksin tämän pettäjän (ja ehkä osittain myös sen petikumppani, jos on tiennyt suhteesta)


Ap:lle voimia! Tosi tökeröä käytöstä mieheltäsi. Naapuri oli oikeastaan jopa fiksu, koska kertoi sulle asiasta. Saitpa sen miehes temput nurkan takaa esille.

Tsemppiä! :hug:

*MUokkaus* Muuten oletko varma, että mies on oikeasti pettänyt sua? Ettei olisi vain katkeran naapurin keino yrittää saada teille eroa aikaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Samaa mieltä :D ap, jos käyttäydyt samalla tavalla miehelles ku sähläät täällä ni en ihmettele juur yhtään että äijäs meni naapuriin. Mäkin menisin :)
Näin olen käyttäytyny pari kuukautta, ja niin kauan aijonkin että pääsisin tosta paskasta eroon! Ei lähe vaan kulumallakaan. On se perhana että nyt se naapuri ei kelpaa kun sais sinne ihan vapaasti mennä.
Hä? Eikun vaan erohakemus käräjäoikeuteen, ei se sen kummoisempi juttu ole.

Hyvin aikuismaista käytöstä ap :headwall:
hyvä hono, hyvin menee! :headwall:

ap:lle jaksuja, kyllä kaikki vielä kääntyy hyvin päin.
 
ettäs sillee
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Joskus ne tunteet vain vie. Jos rakastat vielä miestäsi, niin mikset yrittäisi antaa anteeksi ja yrittäisitte vielä kerran. Erehtyväisiähän me kaikki ollaan.

Ja kyllä minä syyllistäisin molempia pettämisestä. Ei se varatun vika yksin ole.
EI;EI EI. Kerran kun on pettänyt niin tekee sen varmasti uudelleen. Oma mies petti kun olin viimeisilläni raskaana ekan kerran. pettäny jokaista naista joka sillä on ollu meidänkin jälkeen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja eipä haittaa mua:
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:
Onpahan taas fiksuja kommentteja.. Voimia ap:lle!
Mä en jaksa tajuta sitä, kun jollain on vaikeeta elämässään, niin AINA PRKLE joku / jotkut jaksaa vielä lisää laittaa vitutusta kehiin. Onko nastaa ?

Yritä ap jaksaa, tosi paska tilanne. Ethän ole täällä itseäsi ollut kehumassakaan vaikka nuo jotku idiootit on tollasia....älä mene niiden provoiluun mukaan.

Voimia sulle.

Mä en jaksa tajuta tota "Isä" nimimerkillä tyyppiä. Siltä ei juuri ystävällistä sanaa tule koskaan kenellekkään. Aina vittuilee ja kärjistää... keksii varmaan tähänkin nyt jonku jutun, kuinka vittumainen MÄ olen. Siitä vaan.

Oletpas ystävä hyvä tarkkaan seurannut kirjoitteluani, kun noin vakaa mielipide minusta tuntuu olevan. Kehottaisin kyllä seuraamaan vähän tarkemmin... mutta se voisi johtaa siihen, että muutat käsitystäsi ja se ei varmaan tule onnistumaan.

Enkä ymmärrä sitä, että tämän palstan pitäisi olla pai-pai-paijataan-paha-olo-pois -palsta, johon voi vapaasti tulla valittamaan että munmiesonihanpaska.
No mutta onhan se mies paska, jos pettää vaimoaan!!! :headwall:
 
äiti
Viha nimenomaan on se sana mitä tunnen, ja sen kyllä täälläkin moni huomas. Ja minä pidän tota naapuria luuskana oli kuka mitä mieltä tahansa, ja ukko on ihan yhtä paska kun toi naapuri.

Ei mua haittaa vaikka mua täällä pidetään myös luuskana, se on hänen mielipiteensä ja kertoo kyllä paljon mikä on naisiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Viha nimenomaan on se sana mitä tunnen, ja sen kyllä täälläkin moni huomas. Ja minä pidän tota naapuria luuskana oli kuka mitä mieltä tahansa, ja ukko on ihan yhtä paska kun toi naapuri.

Ei mua haittaa vaikka mua täällä pidetään myös luuskana, se on hänen mielipiteensä ja kertoo kyllä paljon mikä on naisiaan.
:hug: Voimia sulle tosi paljon! Olet oikeutettu vihan tunteisiisi. Toivottavasti ukkos tajuaa jättää sut rauhaan.
 
Tällä palstalla ei siis saa esittää mielipidettään :eek:

Minä vaan en ihan oikeasti ymmärrä, että jos kahdella ihmisellä menee niin huonosti, että toinen lähtee pettäjän tielle, niin silloin olisi vain pettäjä (ja kolmas pyörä ) syyllisiä. Parisuhteessa on kaksi ihmistä ja molemmat ovat suhteestaan vastuussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Viha nimenomaan on se sana mitä tunnen, ja sen kyllä täälläkin moni huomas. Ja minä pidän tota naapuria luuskana oli kuka mitä mieltä tahansa, ja ukko on ihan yhtä paska kun toi naapuri.

Ei mua haittaa vaikka mua täällä pidetään myös luuskana, se on hänen mielipiteensä ja kertoo kyllä paljon mikä on naisiaan.
no sä et voi vaatia itseltäsi mitään rakkauden tunteita. jos toi naapurin paneskelu on tehty, ni turhaan sitä selittelee että miksi tuli tehtyä ja miten. vihata vaan voi mutta älä sinä käytä kaikkea energiaasi katkeruuteen. siitä sairastuu. ala elämään omaa elämääsi täysillä, vapaana ja ehjänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Tällä palstalla ei siis saa esittää mielipidettään :eek:

Minä vaan en ihan oikeasti ymmärrä, että jos kahdella ihmisellä menee niin huonosti, että toinen lähtee pettäjän tielle, niin silloin olisi vain pettäjä (ja kolmas pyörä ) syyllisiä. Parisuhteessa on kaksi ihmistä ja molemmat ovat suhteestaan vastuussa.
Peesi :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Viha nimenomaan on se sana mitä tunnen, ja sen kyllä täälläkin moni huomas. Ja minä pidän tota naapuria luuskana oli kuka mitä mieltä tahansa, ja ukko on ihan yhtä paska kun toi naapuri.

Ei mua haittaa vaikka mua täällä pidetään myös luuskana, se on hänen mielipiteensä ja kertoo kyllä paljon mikä on naisiaan.
Täällä on osalla sellainen ajatus, että jos mies pettää, niin nainen on taatusti tehnyt jotain, joka on "ajanut" miehen pettämään. Ajatuskin on niin kummallinen ja vääristynyt.. Mutta ehkä se on ymmärrettävää niille, jotka itse ovat siinä tilanteessa ollut jomminkummin. He yrittävät saada jotenkin hyväksytyksi pettämisen.

Oikeasti taas ei ole MITÄÄN syytä miksei kerkiäsi jättämään kumppania ennenkuin hyppää vieraan sänkyyn. Eli pettämiseen ei ole mitään pakottavaa syytä kuten jotkut täällä palstalla yrittävät selitellä teoistaan..
 
ymmärrän sua
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Viha nimenomaan on se sana mitä tunnen, ja sen kyllä täälläkin moni huomas. Ja minä pidän tota naapuria luuskana oli kuka mitä mieltä tahansa, ja ukko on ihan yhtä paska kun toi naapuri.

Ei mua haittaa vaikka mua täällä pidetään myös luuskana, se on hänen mielipiteensä ja kertoo kyllä paljon mikä on naisiaan.
anna koko miehen olla. Mä en olis missään tekemisissä. Mulla ei kertakaikkiaan olisi koskaan enää mitään asiaa tuollaiselle tyypille. Piste.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Tällä palstalla ei siis saa esittää mielipidettään :eek:

Minä vaan en ihan oikeasti ymmärrä, että jos kahdella ihmisellä menee niin huonosti, että toinen lähtee pettäjän tielle, niin silloin olisi vain pettäjä (ja kolmas pyörä ) syyllisiä. Parisuhteessa on kaksi ihmistä ja molemmat ovat suhteestaan vastuussa.
no joskus onj vain niin että suhde on hyvä, mutta vietti on vain kova muiden sänkyyn. kuis sen sit selität?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Tällä palstalla ei siis saa esittää mielipidettään :eek:

Minä vaan en ihan oikeasti ymmärrä, että jos kahdella ihmisellä menee niin huonosti, että toinen lähtee pettäjän tielle, niin silloin olisi vain pettäjä (ja kolmas pyörä ) syyllisiä. Parisuhteessa on kaksi ihmistä ja molemmat ovat suhteestaan vastuussa.
Peesi :attn:
Onko ap sitten sanonut, että mies on syytön ja sysännyt vaan naapurin niskaan syyt?

Vai heittikö jo jopa otsikossa nimen paskakasa ja heitti tämän ulos asunnostaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Tällä palstalla ei siis saa esittää mielipidettään :eek:

Minä vaan en ihan oikeasti ymmärrä, että jos kahdella ihmisellä menee niin huonosti, että toinen lähtee pettäjän tielle, niin silloin olisi vain pettäjä (ja kolmas pyörä ) syyllisiä. Parisuhteessa on kaksi ihmistä ja molemmat ovat suhteestaan vastuussa.
Eli jos sun mies pettäis sua, ois syy sinussa?
 
noo
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Enkä ymmärrä sitä, että tämän palstan pitäisi olla pai-pai-paijataan-paha-olo-pois -palsta, johon voi vapaasti tulla valittamaan että munmiesonihanpaska.

eli tänne pitäisi kertoa vain kylmät faktat siitä, kuinka mies on pettänyt, mutta miestä ei saa nimittää täällä paskaksi, vaikka kuinka pahalta tuntuisi? luitteko ap:n otsikkoa ollenkaan, vai mitä nämä kommentit tarkoittivat??

sitäkö, että petetty on tapauksen ainoa "syyllinen"?

ja Isä- hei, jos todella se, että nimität palstalla ihmistä TAKAISIN luuskaksi, kun hän on ensin nimitellyt sinua, antaa sinun mielestäsi oikeutuksen pettämiselle, niin ei voi sanoa kuin huh huh.

ja toisen kirjoittajan tavoin voin myös todeta, että useammassakin ketjussa olen huomannut ystävällisen ja kannustavan asenteesi. sinullakin taitaa olla kovasti patoutuneita vihantunteita kannettavana, kun joudut niitä näin monessa ketjussa purkamaan muihin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Viha nimenomaan on se sana mitä tunnen, ja sen kyllä täälläkin moni huomas. Ja minä pidän tota naapuria luuskana oli kuka mitä mieltä tahansa, ja ukko on ihan yhtä paska kun toi naapuri.

Ei mua haittaa vaikka mua täällä pidetään myös luuskana, se on hänen mielipiteensä ja kertoo kyllä paljon mikä on naisiaan.
Täällä on osalla sellainen ajatus, että jos mies pettää, niin nainen on taatusti tehnyt jotain, joka on "ajanut" miehen pettämään. Ajatuskin on niin kummallinen ja vääristynyt.. Mutta ehkä se on ymmärrettävää niille, jotka itse ovat siinä tilanteessa ollut jomminkummin. He yrittävät saada jotenkin hyväksytyksi pettämisen.

Oikeasti taas ei ole MITÄÄN syytä miksei kerkiäsi jättämään kumppania ennenkuin hyppää vieraan sänkyyn. Eli pettämiseen ei ole mitään pakottavaa syytä kuten jotkut täällä palstalla yrittävät selitellä teoistaan..
Hei kuule on ihan eri asia jos ymmärtää kuin että hyväksyy! Sanat "ymmärtää" ja "hyväksyä" eivät ole synonyymejä, sitä kun voi ymmärtää toisen törttöilyitä vaikkei niitä hyväksy. Esimerkiksi on ymmärrettävää, että väsynyt äiti tiuskii syyttä suotta miehelleen, vaikkei se hyväksyttävää olekkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Tällä palstalla ei siis saa esittää mielipidettään :eek:

Minä vaan en ihan oikeasti ymmärrä, että jos kahdella ihmisellä menee niin huonosti, että toinen lähtee pettäjän tielle, niin silloin olisi vain pettäjä (ja kolmas pyörä ) syyllisiä. Parisuhteessa on kaksi ihmistä ja molemmat ovat suhteestaan vastuussa.
joo, kyllä.
parisuhteen kumpikin osapuoli on vastuussa yleensä siitä jos menee huonosti, harvemmin sitä yksin riitelee jne.
mutta mun mielestä toisella ei ole osaa eikä arpaa jos toinen pettää!!!
vaikka menis kuinka huonosti niin se ei oikeuta pettämään!!

ja tämä siis MINUN mielipide.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Viha nimenomaan on se sana mitä tunnen, ja sen kyllä täälläkin moni huomas. Ja minä pidän tota naapuria luuskana oli kuka mitä mieltä tahansa, ja ukko on ihan yhtä paska kun toi naapuri.

Ei mua haittaa vaikka mua täällä pidetään myös luuskana, se on hänen mielipiteensä ja kertoo kyllä paljon mikä on naisiaan.
Täällä on osalla sellainen ajatus, että jos mies pettää, niin nainen on taatusti tehnyt jotain, joka on "ajanut" miehen pettämään. Ajatuskin on niin kummallinen ja vääristynyt.. Mutta ehkä se on ymmärrettävää niille, jotka itse ovat siinä tilanteessa ollut jomminkummin. He yrittävät saada jotenkin hyväksytyksi pettämisen.

Oikeasti taas ei ole MITÄÄN syytä miksei kerkiäsi jättämään kumppania ennenkuin hyppää vieraan sänkyyn. Eli pettämiseen ei ole mitään pakottavaa syytä kuten jotkut täällä palstalla yrittävät selitellä teoistaan..
Hei kuule on ihan eri asia jos ymmärtää kuin että hyväksyy! Sanat "ymmärtää" ja "hyväksyä" eivät ole synonyymejä, sitä kun voi ymmärtää toisen törttöilyitä vaikkei niitä hyväksy. Esimerkiksi on ymmärrettävää, että väsynyt äiti tiuskii syyttä suotta miehelleen, vaikkei se hyväksyttävää olekkaan.

Ja nyt koet ymmärtävän tämän ap:n miestä kun kävi naapurin muijaa kuksimassa?
 

Yhteistyössä