Miten hyväksyä alapään muutokset synnytyksen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja bgfg
  • Ensimmäinen viesti
"hilpuri"
[QUOTE="vonssikka";29783775]Kuulosti vaan katkeran puheelta...ja noin yleensäottaen aika moni kokee sektion pettymyksenä, koska suurinosa haluaa kokea "oikean" synnytyksen. :)[/QUOTE]

Kummasti musta tuntuu siltä, että tämä jos joku on sitä katkeran ihmisen puhetta?
 
"vonssikka"
[QUOTE="hilpuri";29784133]Kummasti musta tuntuu siltä, että tämä jos joku on sitä katkeran ihmisen puhetta?[/QUOTE]

Katkeruutta mistä? :) Minulla kolme alatiesynnytystä, joista hyvät kokemukset ja alapää kunnossa. Myös ihana aviomies, oma talo ja mitäs vielä.. :) En ole katkera mistään maailmassa :)
 
"jjj"
Meillä kävi niin, että vaikka sainkin lapsen sektiolla niin mies ei enää "pysty" koskemaan mun alapäähän. Syynä kuulemma se, että ajatus raskausaikana tehdyistä tutkimuksista (siis ihan normi sisätutkimukset, ultra...) ällöttää. Pahinta on vissiin se, että niin moni on ronkkinut mun alapäätä, että se on menettänyt jotenkin eroottisuuden tms. Seksiä meillä on silloin tällöin, mutta mies ei koskettele enää rintoja eikä pillua.
 
heh :D :D
[QUOTE="vonssikka";29784018]minulla on myös lukuisia miespuolisia ystäviä, jotka ovat kyllä aivan suoraan kertoneet näistä yh-äitien kanssa seurusteluistansa..ei kuulema maittanu nuolla sellasta etureppua yms kauniita sanoja käyttivät. Ei ne omat miehet vaan halua loukata...mutta menepä ite ottamaan suihin joltain, jolla muna näyttää joltain homeiselta kukkakaalilta (esim) niin maistuisko ;) Kyllä sillä ulkonäöllä on monesti vaikutusta, oli kyse sitten ylä- tai alapäästä.

Ja edelleen, mua asia ei haittaa, mutta kuhan kommentoin...[/QUOTE]

Heh. Mä oon synnyttänyt kaksi neljäkiloista lasta, revennyt molemmilla kerroilla tikkien arvoisesti, mutta en toista astetta pahemmin.

Mies on kielimiehiä ja ollut aivan tuskassa, kun en kummankaan synnytyksen jälkeen ole noin kahdeksaan kuukauteen päästänyt sen naamaa tuonne alapään lähelle. Viimeisillä kerroilla se kysyi joka kerta, että joko saa mennä ja kun viimein annoin luvan (= olin tullut jälleen tarpeeksi sinuiksi alapääni kanssa, että voin rentoutua ja nauttia miettimättä miltä näytän) se huokaisi, että "Oi että mä oon odottanut tätä" :D
 
"vonssikka"
Heh. Mä oon synnyttänyt kaksi neljäkiloista lasta, revennyt molemmilla kerroilla tikkien arvoisesti, mutta en toista astetta pahemmin.

Mies on kielimiehiä ja ollut aivan tuskassa, kun en kummankaan synnytyksen jälkeen ole noin kahdeksaan kuukauteen päästänyt sen naamaa tuonne alapään lähelle. Viimeisillä kerroilla se kysyi joka kerta, että joko saa mennä ja kun viimein annoin luvan (= olin tullut jälleen tarpeeksi sinuiksi alapääni kanssa, että voin rentoutua ja nauttia miettimättä miltä näytän) se huokaisi, että "Oi että mä oon odottanut tätä" :D
Kerroinkin vaan mitä nuo kaverit on kertonneet.. :)
Jos jäät joskus yksin ja meet sänkyyn jonkun nuoren kollin kanssa, niin voipi sekii olla toistamieltä, kun oma miehesi. Oma mies monesti kyllä rakastaa naistaan kaikesta huolimatta ja seksiäkin haluaa ja se tuntuu hyvältä. Mutta jos jääkin yksin, niin voipi olla kynnys uuden miehen kanssa olla ihan vaan se tikattu ämpäri levällään :D
 
heh :D :D
[QUOTE="vonssikka";29784215]Kerroinkin vaan mitä nuo kaverit on kertonneet.. :)
Jos jäät joskus yksin ja meet sänkyyn jonkun nuoren kollin kanssa, niin voipi sekii olla toistamieltä, kun oma miehesi. Oma mies monesti kyllä rakastaa naistaan kaikesta huolimatta ja seksiäkin haluaa ja se tuntuu hyvältä. Mutta jos jääkin yksin, niin voipi olla kynnys uuden miehen kanssa olla ihan vaan se tikattu ämpäri levällään :D[/QUOTE]

Voi herttinen sentään.
Eli nyt, jos sattuu olemaan tyytyväinen itseensä synnytysten jälkeenkin, niin pitääkin alkaa miettiä mahdollista joskus edessä siintävää eroa ja niitä nuoria kolleja, jotka saavat painajaisia minun yhdestä arvestani :D


Koskaan ei tosiaan saisi olla tyytyväinen, aina kannattaa pelätä ja murehtia.
 
"vonssikka"
Nyt on hehhillä vissiin ymmärryksessä vikaa. Tarkoitin näet että varmasti yh huoli ulkonäöstäkin on olemassa ja suurempi ja pyysin vain asettumaan siihen asemaan ajatuksen tasolla..! En itsekään murehdi missään nimessä tai odota koskaan eroavani! Mutta jos näin kävisi, olisi minulla kynnys tutustua seksitasolla uuteen mieheen. Varmasti miettisin mitä se ajattelee jne. Onneksi on oma mies, joka rakastaa ja pääasia on että molemmat nauttii :)
 
????!!!!
Vinkki:

Jos tuntuu ylivoimaiselta reenailla niitä lantioinpohjanlihaksia niin tyhjää parempi on se, että pissiessä päästätte hiukan pissiä ja sitten pidätätte. Monta toistoa.[/QUOTE]

Ei missään nimessä saa treenata lantionpohjaa pissatessa, testata voi pystytkö virtsasuihkua katkaisemaan, mutta ei treenata. Näin sanottiin Naisteklinikalla kun oli puhetta fyssarin kanssa lantionpohjan vahvistamisesta. Tarkkaa termistöä en muista, mutta hermotus virtsarakkoon alkaa häiriintyä tms. jos pissan ei anna tulla silloin kun on tullakseen...
 
Aikaparantaahaavat
Kuule kyllä kun aikaa kuluu niin alkaa olla sinut sekä emättimen että raskausarpien ja rintojen suhteen. Mulla meni se 2-3 vuotta miten itseäni peilistä katsoin ja kritiikkiä annoin jokaisesta osastani. Nyt on kulunut 5 vuotta enkä todellakaan haluaisi olla samanlainen kuin ennen raskautta. :)
 
vierailija
Meillä kävi niin, että vaikka sainkin lapsen sektiolla niin mies ei enää "pysty" koskemaan mun alapäähän. Syynä kuulemma se, että ajatus raskausaikana tehdyistä tutkimuksista (siis ihan normi sisätutkimukset, ultra...) ällöttää. Pahinta on vissiin se, että niin moni on ronkkinut mun alapäätä, että se on menettänyt jotenkin eroottisuuden tms. Seksiä meillä on silloin tällöin, mutta mies ei koskettele enää rintoja eikä pillua.
Uskomatonta... Miten voi sitten olla kenenkään kanssa? Itellä ei vielä lapsia ja on ihan normitutkimuksien kanssa tehty useampikin ultra sekä pari kertaa kohduntähystys ;)
 
vierailija
Itsellä repesi emättimen suu aukko ja häpyhuuli, koska ensi synnyttäjäksi vauva oli( 3848 kg) iso.Virtsan karkailusta kärsin 3 kk vaikka tein kokoaika lantion pohja jumpaa.Sitten vaiva hävisi edelleen harmittaa se repeämä ulospäin törröttää sellanen pieni repale.Miestä asia ei häiritse paranemimen oli nopeaa.Tikkejä ei laitettu olisiko parantunu paremman näköisesti jos tikit ois laitettu?
 
vierailija
Tottakai alapää löystyi hieman mutta jumpalla sen sai kuntoon. Muutoksia ulkonäössä ei muuten ole paitsi epparihaavan haalea arpi. Bonuksena synnytyksestä jäi se, että saan enemmän orgasmeja.
 

Yhteistyössä