Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mielummin tosiaan olematon sektioarpi mahassa kuin revenneet nautintoalueet..
Halaus teille kaikille revenneille.
Olen joka päivä kiitollinen siitä, että minulle tehtiin hätäsektio.
:hug:
Siis miks sä tölläät sitä alapäätäsi ja voivottelet miltä se näyttää?? Peililläkö kauhistelet sen ulkonäköä? Miks?
Eikö todella ole oikeaa elämää?
Vinkki:
Jos tuntuu ylivoimaiselta reenailla niitä lantioinpohjanlihaksia niin tyhjää parempi on se, että pissiessä päästätte hiukan pissiä ja sitten pidätätte. Monta toistoa.
Miten niin katkera, justhan mä sanoin että olen kiitollinen ettei tarvinnu synnyttää alateitse.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29783743:Kyllä, ihan suositeltiin kokeilemaan. Neuvolantäti ja lääkäri molemmat. Mikä siinä on sinusta niin outoa tai huvittavaa? Kyllä seksiasioista on neuvolassa tapana puhua.
Juu mä en lukeudu naisiin joille se synnyttäminen on elämääkin tärkeempi juttu. Mulle on aina ollu ihan sama mistä se vauva tulee ulos, kunhan on elossa ja terve. Eli en todelakaan ole katkera, mulle on tärkeintä lapsen terveys.
Ja on hyvin omituista edes olettaa, että joku olisi katkera jos ei saanu tikkejä alapäähän![]()