M
mielipiteitä
Vieras
Kun leikkivät keskenään ja tulee eripuraa,niin menettekö heti selvittään?Meillä on tapana,että annetaan ensin koittaa setviä itse ja sitten jos ei onnistu ja jompi kumpi tulee apua pyytämään niin sitten autetaan.Tämä myös silloin,jos jompi kumpi suutuspäissään esim.lyö.Ja toinen alkaa itkemään.Toinen pyytää anteeksi ja asia jää siihen,siis itku loppuu ja leikki jatkuu.Tämä siis toisesta huoneesta kuultuna.Yks kaverimme hyökkää heti väliin jos lapset hiukan kinastelevat.Kumpi on oikea tapa teidän mielestä?Lapset 3vja4v.