Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Haittaneeko tuo mittää? Kunhan ymmärretään mitä tarkoitetaan.
Totta, mutta missä menee raja, ettei enää ymmärretä? Kielestä täytyy pitää huolta, nimenomaan siksi, että ymmärrettäisiin.
Veikkaan, että kun keskustelupalstalla ollaan niin rajan vetää lukija tai oikeastaan lukijan ymmärryksen taso.
Eiköhän täälläkin valtaosa käytä puhekieltä. Mä tykkään lukea puhekieltä, ei mene liian vakavaksi