Miten eläisit elämäsi jos olisit minä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omavalintahan seki toki on jos mielluummin homentuu neljän seinän sisälle kuin näyttää omasta mielestään typerältä (ilmeisesti sillä ei ole mitään merkitystä että muiden mielestä käyttäytyy varsin typerästi).

Koska mä olen vielä käyttänyt pojan rattaita, rollaattori näyttää tämänikäisellä melko oudolta.

Selityksiä löytyy aina :D sitten kun ensin odotat olevasi sopivan ikäinen käyttämään rollaattoria niin oletkin jo liian vanha töihin.

Jos on niin vammainen että tarvii apuvälinettä niin iällä ei ole mitään väliä. On nuoria vuodepotilaitakin vaikka sen ikäisen ei kuuluisi sellainen olla.

Olet kyllä oikeasti aika rohkea, tämän sanon ihan ilman sarvia ja hampaita, kun toisaalta sanot, ettei ole ystäviä eikä juttukaveria ja silti tohdit mennä bilettämään ja kuten itse sanot "pitämään hauskaa" yksinään. Tutustutko sinä siellä baareissa ja ravintoloissa kuitenkin ihmisiin, juttelet ja tanssit? Vai onnistuuko se hauskan pitäminenkin ihan yksin? Minä en kyllä haluaisi mennä yksin "pitämään hauskaa".

Joo kyllä mä sen hommaan mutta että pääsen keskustaan asti tarvitsen taksia,miehen kanssa on neuvottelut menossa että saisi tuon manuaalivaihteisen auton vaihdettua automaattivaihteiseksi.

[QUOTE="näkijä";29823798]Olet kyllä oikeasti aika rohkea, tämän sanon ihan ilman sarvia ja hampaita, kun toisaalta sanot, ettei ole ystäviä eikä juttukaveria ja silti tohdit mennä bilettämään ja kuten itse sanot "pitämään hauskaa" yksinään. Tutustutko sinä siellä baareissa ja ravintoloissa kuitenkin ihmisiin, juttelet ja tanssit? Vai onnistuuko se hauskan pitäminenkin ihan yksin? Minä en kyllä haluaisi mennä yksin "pitämään hauskaa".[/QUOTE]

Joo no mulla ei ole ikinä ollut ystäviä ei vaikka olen kouluaikaan yrittänyt jutella ja nyt aikuisena harrastellut kaikenlaista ja jutellut ihmisten kanssa niin ystäviä en vaan ole saanut. Uskallan ihan hyvin mennä yksin baariin tai ravintolaan ja jutella siellä ihmisten kanssa sitä on vaan tottunut siihen ettei ole kuin mies jonka kanssa voi johonkin mennä ja jos hän jää lasta hoitamaan niin joutuu menemään yksin. Tuo 40v päivä syksyllä oli mulle kovempi pala ja muistutus siitä ettei ystäviä ole kun en voinut pitää minkäänlaisia juhlia kun ei ollut ketään ketä kutsua juhliin ja vaikka sit kerroin miehelleni miten haluan että mennään kuuntelemaan bändiä plus hotelliin yöksi ja lapsi saatiin harvinaista kyllä anopille yökylään niin mies halusi vaan olla kotona niin siitä jäi vähän paha mieli,kuitenkin vain kerran 40v täytetään.

Joo no mulla ei ole ikinä ollut ystäviä ei vaikka olen kouluaikaan yrittänyt jutella ja nyt aikuisena harrastellut kaikenlaista ja jutellut ihmisten kanssa niin ystäviä en vaan ole saanut. Uskallan ihan hyvin mennä yksin baariin tai ravintolaan ja jutella siellä ihmisten kanssa sitä on vaan tottunut siihen ettei ole kuin mies jonka kanssa voi johonkin mennä ja jos hän jää lasta hoitamaan niin joutuu menemään yksin. Tuo 40v päivä syksyllä oli mulle kovempi pala ja muistutus siitä ettei ystäviä ole kun en voinut pitää minkäänlaisia juhlia kun ei ollut ketään ketä kutsua juhliin ja vaikka sit kerroin miehelleni miten haluan että mennään kuuntelemaan bändiä plus hotelliin yöksi ja lapsi saatiin harvinaista kyllä anopille yökylään niin mies halusi vaan olla kotona niin siitä jäi vähän paha mieli,kuitenkin vain kerran 40v täytetään.

Voi, harmittaa puolestasi. Anteeksi, kun eilen jotain kettuilin sinulle.

[QUOTE="näkijä";29823868]Voi, harmittaa puolestasi. Anteeksi, kun eilen jotain kettuilin sinulle.[/QUOTE]

No saat anteeksi eikä kannata harmitella,onhan tähän yksinäisyyteen jotenkin tottunut kun koko ikänsä on joutunut sitä sietämään.

(Ja jos mä olisin kyseessä niin osallistuisin kirkon ryhmiin. Rukoilisin muiden puolesta paljon, kotona olevat rukoilevat tätsyt tekevät hyvin arvokasta työtä vaikkei se ole näkyvää.)

Tuosta rukoilusta, mikä sen arvo ja käytännön vaikutus on? Muuttuvat jotkut tapahtumat rukouksien vaikutuksesta? Ja miten voi todeta, että jokin tapahtuma on nimenomaan rukouksen vaikutusta?

(Ja jos mä olisin kyseessä niin osallistuisin kirkon ryhmiin. Rukoilisin muiden puolesta paljon, kotona olevat rukoilevat tätsyt tekevät hyvin arvokasta työtä vaikkei se ole näkyvää.)

Tuosta rukoilusta, mikä sen arvo ja käytännön vaikutus on? Muuttuvatko jotkut tapahtumat rukouksien vaikutuksesta? Ja miten voi todeta, että jokin tapahtuma on nimenomaan rukouksen vaikutusta?

Nyt, kun kerran voit taas ajaa autoa, sinuna kiertelisin kirpputoreja sekä huutokauppoja, ostaisin niistä ja myisin netissä. Itselleni mieluisia huonekaluja tuunaisin, sisustaisin niillä kotia, pitäisin blogia jne

Yhteistyössä