Ä
Äiti
Vieras
Jos sinulla ei olisi lukupäätä todettu testeillä psykologin testeillä etkä olisi saanut aikaiseksi kuin 2 lasta joutuisit olemaan koko elämäsi kotiäiti mitä tekisit?tyytyisit osaasi vai esim itsarin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:En ole ennen tänne kirjoitellut.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:No ainakin minä sain 17v eläkepaperit testien perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:No ainakin minä sain 17v eläkepaperit testien perusteella.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:No mulla se ei opiskelu onnistu eläkkeellä loppuelämäni.Ainakin ero tulee koska mies ei tajua että vihaan kotona oloa ja olen katkera.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:No mulla se ei opiskelu onnistu eläkkeellä loppuelämäni.Ainakin ero tulee koska mies ei tajua että vihaan kotona oloa ja olen katkera.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Jos sinulla ei olisi lukupäätä todettu testeillä psykologin testeillä etkä olisi saanut aikaiseksi kuin 2 lasta joutuisit olemaan koko elämäsi kotiäiti mitä tekisit?tyytyisit osaasi vai esim itsarin?
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Onhan niitä vaikka vapaaehtoishommia tms. Ei kenenkään tarvi jäädä kotiin kökkimään.