Koulutetut äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Jos sinulla ei olisi lukupäätä todettu testeillä psykologin testeillä etkä olisi saanut aikaiseksi kuin 2 lasta joutuisit olemaan koko elämäsi kotiäiti mitä tekisit?tyytyisit osaasi vai esim itsarin?

Eli jos olisit eläkkeellä ja joutuisit aina olemaan vain kotona niin mitä tekisit?itse kadehdion työssäkäyviä ja lukeneita naisia niin paljon ettei elämä enään kiinnosta.

No kyllä mä vaan haluisin olla aina kotona, mutta ei se taida käydä päinsä... :ashamed:

Mä käyn kahvilla kavereiden kanssa, remppaan kotia, laitan pihaa. Siis tietty näiden lasten kanssa touhuamisten lisäksi :) Mut hommaa siis löytyisi, vaikka lapset ois niin vanhoja, että olisivat koulussa.

Siis kysymys on se, että mitä tekisin, jos olisin kotiäitinä ja kadehtisin työssäkäyviä lukeneita äitejä. No varmaan sit itsekin menisin opiskelemaan. Tai jollei se onnistuisi, niin hankkisin ystäviä ja antoisia harrastuksia.

Taidat vain olla laiska ku et viitsi opiskella. Mene kouluun äläkä märise ettei musta oo mihinkään. Susta itsestä se on kiinni eikä mistään muusta.

Oli muuten tuo sun ensimmäinen viestisi melkoisen sekava. Senkin takia suosittelen opiskelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
No mulla se ei opiskelu onnistu eläkkeellä loppuelämäni.Ainakin ero tulee koska mies ei tajua että vihaan kotona oloa ja olen katkera.

No mene opiskelemaan äläkä märise! Kuka sua estää muu ku sä itse!

Ryhtyisin yrittäjäksi. Jos kadehduttaa, kannattaa tehdä jotain oman olon parantamiseksi. Siis muutakin kuin se itsari. Mä ainakin kaipaan tekemistä puuhaa. Nykyään olen töissä ja pyöritän omaa yritystä. Jos ei yrittäminen kiinnosta tai tuntuu liian suurelta riskiltä, ryhdy edustajaksi tai pidä kotikutsuja tms.

No mulla se ei opiskelu onnistu eläkkeellä loppuelämäni.Ainakin ero tulee koska mies ei tajua että vihaan kotona oloa ja olen katkera.

älä ole katkera, moni saattaa kadehtia sinua! Voisitko tehdä jotakin pienimuotoista työtä?

Jos sinulla ei olisi lukupäätä todettu testeillä psykologin testeillä etkä olisi saanut aikaiseksi kuin 2 lasta joutuisit olemaan koko elämäsi kotiäiti mitä tekisit?tyytyisit osaasi vai esim itsarin?

Siis jos olen jo (korkeasti) koulutettu, niin miten voitaisiin todeta, ettei minulla ole lukupäätä? Naapurin päälläkö minä olen sen koulutuksenkin saanut?

Yhteistyössä