Miten alottaa alusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua.

Vieras
Päättyi melk kolmen vuoden suhde,on lapsi..Ja rakkaus miestä kohtaa jäljellä.Mies petti...Asuttiin yli 2vuotta yhes...Erottiin ja sit alettii uudestaan...Ei auttanu.Haluaisin tän miehen mun ja lapsen elämään,hän sanoi että rakastaa...Mutta miksi hän noin teki?...On vaikeaa olla yksin iltaisin kun kaipaa ihmistä vierelleen jonka sylissä olla pusutella.Tunne joka minulla on....Niin paha ettei sanoin voi kuvata.Apua.

Mulla on tällä hetkellä itku kurkussa ja tekisi mieli huutaa tuskasta, mutta minkäs teet, kun olen töissä. Mulla tuli ero kaksi viikkoa sitten ja tuntuu yhtä ahdistavalta, surulliselta, kamalalta, tyhjältä, murheelliselta....Meillä ei ollut mitään kolmansia osapuolia, suhde vaan päättyi omaan mahdottomuuteensa. Sitä on niin helvetin vaikea hyväksyä, kun toista rakastaa enemmän kuin ketään muuta koskaan. Apua, tiedän tasan tarkkaan, miltä sinusta tuntuu. Toivon, että joku viisas kertoisi meille, miten tätä tuskaa voi lievittää.

Niin...Mekin.taisteltiin monien ongelmien yli...Ja luulin löytäneeni sen ainoan joka vois minusta pitää sellaisena kuin olen.Ystävät hokivat aikaisemmin jo että unohda,jätä ja aloita uusi elämå.En halunnut koska rakastan,ja olin valmis tekemää melkein mitä vain.Haluaisin että tämä mies tuntisi saman kivun...Tiedän että mustasukkainen hän on,ainakin ku olimme yhdessä.Pelkään että olen ainoa osapuoli täs jolla on ikävä,yms.Miten saan hänet kokemaan tän tuskan kun ajattelen häntä toisen kainalossa...En tiedä.Joku voisi tulla selvittämään ajatukseni.Ja on hyvä tietää etten ole yksin jolla on rakkaus huolia,ja näin tuore ero.Mistä sitä voimaa saa jatkaa ja unohtaa?

Ihan sama minulla. Kaikki ystäväni ovat sanoneet sata kertaa, että unohda koko mies ja etsi joku muu ja elä elämääsi. En voi. Kukaan ei korvaa sitä miestä. Enkä ole elänyt pelkästään miehen kautta, mulla on kyllä todella paljon ""omaa"" elämääkin. Mutta se on ihan eri juttu. Mun miesystävä sanoi juuri, ettei ero ole vaikuttanut häneen mitenkään. Ja sepäs vasta sattuukin. Nyt sitten joku sanoo, että tuollainen mies pitääkin unohtaa, mutta ei se nyt niin vaan mene.

Joo...Ei se ole helppoa tehdä mikä on helppo sanoa.Mun ex sano et hän rakastaa..Ja et ei hänel ole helppoa tämä ero.Mä en vaan tiedä et uskoa vai ei.Ennen kun mua petti,sanoi rakastavansa,ja et oli upeeta saada mut viereensä...En vain ymmärrä mitä sen pääs liikkuu kun kuitenkin teki mitä teki.Eikö yx riitä?...Mä en tiedä...Taistelen itseäni vastaan etten kirjota tai soita sille.En halua et naureskelee et roikun siinä...Anelen sen rakkauden tunnustuksia tai jotain.Silti toivon et jossain sisimmässään rakastaa ja kaipaa mua.Yksin ei ole kenenkään hyvä olla.Mut pakon edestähän tässä.Ei kukaan vois sietää tuollaista ilman et tuntee ittes epätoivoisex surkeex.Ja sitä me ei olla.Parempi kuite yksin kuin suhtees joka ei toimi.

Yhteistyössä