Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja suski:Joo, tietenkin isompien ja ei-omien lasten pitää aina jäädä toiseksi.
Rippijuhlat ovat ainutlaatuinen ja joillekin tärkeä tapahtuma ja mun mielestä ap:n pitäisi kunnioittaa kummilastaan sen verran, että ilmestyy paikalle. Oma lapsi ehtii varmasti vielä monta kertaa imeä kipeänä äidin tissiä.
Miksi ihmeessä isä ei kelpaa sairaan lapsen hoitajaksi? Juuri tollaisen ajattelutavan takia isät eivät osallistu tasapuolisesti lapsen hoitoon ja kasvatukseen.
No, minulle kyllä omat lapset on ykkössijalla. Toki jos tilanne on se että isän jääminen lapsen kanssa kotiin tuntuu ihan yhtä hyvältä idealta niin mikäs siinä. Mutta jso itse koen, syystä tai toisesta että minun paikkani on lapsen luona niin jättäisin juhlat väliin. Varsinkin jos siellä on jo kummeja paikalla.
Jos lastesi isä ei ole lapsillesi yhtä hyvä hoitaja, niin on aika opetella!
Kysymys ei aina ole siitä.
Koska minä olen pystynyt heti kertomaan lääkärissä lapsen lääkkeet, edelliset sairastelut ja niiden ongelmat, sen sairastelun vaiheet jne mitä mies. Mis on sitten ihan hyvin pärjännyt sen toisen lapsen kanssa kotona tuon ajan. Sekä esimerkiksi koko koti-isyytensä.
tottakai hän pärjäisi tuolla lääkärissäkin, mutta jos se kuitenkin sujuu toiselta vanhemmalta paremmin, niin mielummin hoidetaan niin. On vaan tilanteita jolloin toinen vanhempi saattaa olla se "ykköshoitaja", ap:n tilanteesta en tarkemmin tiedä miksi hän kokee näin.