Mitäs te tekisitte? (lapsi kuumeessa, ja " pakkojuhlat" edessä)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Oho. Olipas tullut kiukkuista tekstiä tähän ketjuun.

No, nyt te voitte ampua mut haulikolla, en lähtenyt juhliin edes yksin. Aamulämmöt oli kainalosta yli 38,5 ja kuumelääkkeen annettuani mittasin kuumeen noin tunnin päästä, jolloin se oli kainalosta 39,3. Päivystyksessä käytiin ja kunnon lääkkeet saatiin. Tänään on toistaiseksi ylin lämpötila ollut 38,1, joten ehkä tää alkaa laantumaan.

T: paska kummitäti, jolle oma kipeä lapsi menee kummilapsen edelle

Kun et päässyt omaa jälkikasvua esittelemään, et mene ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja suski:

Ei, kun äiti, joka ei luota lapsen isään hoitajana.

Olkoon sitten näin, mut en usko, että kovinkaan moni teistä haluais olla yli kolmen tunnin ajomatkan päässä, kun lapsella on selittämättömästi korkea kuume, johon ei normaalit kuumelääkkeet tehoa.

Oho. Olipas tullut kiukkuista tekstiä tähän ketjuun.

No, nyt te voitte ampua mut haulikolla, en lähtenyt juhliin edes yksin. Aamulämmöt oli kainalosta yli 38,5 ja kuumelääkkeen annettuani mittasin kuumeen noin tunnin päästä, jolloin se oli kainalosta 39,3. Päivystyksessä käytiin ja kunnon lääkkeet saatiin. Tänään on toistaiseksi ylin lämpötila ollut 38,1, joten ehkä tää alkaa laantumaan.

No en olisi tuossa tilanteessa lähtenyt minäkään juhliin.

Meillä lapset nukkuu aina hyvin autossa, joten meidän kohdalla mä lähtisin, ja siellä perillä saisi mies vaikka hoitaa lasta, missä sitten yöpyisimmekin ja itse menisin juhliin.

Mutta näin siis minä..

Alkuperäinen kirjoittaja suski:

Ei, kun äiti, joka ei luota lapsen isään hoitajana.

Olkoon sitten näin, mut en usko, että kovinkaan moni teistä haluais olla yli kolmen tunnin ajomatkan päässä, kun lapsella on selittämättömästi korkea kuume, johon ei normaalit kuumelääkkeet tehoa.

juuei. Ja omani on nyt sairaana, ripustautuu vain minuun eikä lapselle muut kelpaa kun olo on tarpeeksi kurja. En edes nauttisi juhlista jos tietäsin että potilas itkee perääni enkä ole hoivaamassa. Ei isä saa tolle lääkettäkään annettua.

Alkuperäinen kirjoittaja Hippoliina:
Meillä lapset nukkuu aina hyvin autossa, joten meidän kohdalla mä lähtisin, ja siellä perillä saisi mies vaikka hoitaa lasta, missä sitten yöpyisimmekin ja itse menisin juhliin.

Mutta näin siis minä..

Juu, mutta tää ei ollut meille mahdollista, koska tänä aamuna oli klo 9 meno, joka oli pakollinen ja sitä ei voinut siirtää.
Mutta siis juhlat on jo juhlittu.

Siis miksi veit lapsen päivystykseen??? Pari päivää ollu kuumeessa ja heti päivystykseen?

Ei ihme että lääkäriasemat on ihan täynnä kun pelkän kuumeen takia mennään lääkäriin.

Yhteistyössä