Mitä vittua muovikulho!

  • Viestiketjun aloittaja Kauheeta
  • Ensimmäinen viesti
"mandy"
Eiks tuppervaara kulhot kestä niiku kattilat? kune on niin kalliita... niin kai ne kestää mitä vaan ja voi käyttää hellassakkin. mä ainakin kokeilisin jos mulla olis sellasii ja jos mä joskus laittaisin ruokaa... suosittelen ap! :)
 
minä,
[QUOTE="a.p";26822757]No voiko laittaa sitten ykköselle? vai onko sekin 100astetta kun muutenkin pielessä nuo?! Jotenkin ne herneet on kuitenkin lämmitettävä![/QUOTE]
Tavallinen kattila, sinne pikku tilkka vettä niin ei pala herneet pohjaan :)
 
"vieras"
[QUOTE="alma";26822870]No voi. Kyllä se mies olisi varmaan ollut ihan ekstaasissa, jos olisi saanut lämpimiä herneitä kotiintullessaan. Joka miehen unelma...[/QUOTE]

Ai hyvä isä sentään. "Voi rakas, lämpimiä herneitä! Mistä arvasitkin et ne on just mun lemppareita?"
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26822802:
Ihan normaali talouspaperi käy hyvin. Voit lisätä paperin kestävyyttä liottamalla sitä ensin vaikka asetonissa tai bensiinissä.
Kuullut että jotku oikeat kotkit höyryttää sen talouspaperin asetonilla, paremmin imeytyy sinne paperin huokosiin se asetoni.
 
"virtanen"
[QUOTE="a.p";26822902]Pitää mennä, mies varmaan kohta tulee kämpille ja pitää saada irti levystä tuo, kunhan nyt sulaisi kunnolla niin vetäisin rätillä vaan litkun pois. :)
Ei tarvisi leikata veitsellä.

Hei hei.[/QUOTE]

Suosittelen moukaria taikka piikkauskonetta. Vuokraa jompi kumpi. Tsemppiä!
 
Aries 78
[QUOTE="virtanen";28544588]Suosittelen moukaria taikka piikkauskonetta. Vuokraa jompi kumpi. Tsemppiä![/QUOTE]

Tuo on kätevä, joskus vuokrannut että saanut parketista mehutahrat irti kun lapset sotkeneet..

 

Yhteistyössä