Mitä vittua muovikulho!

  • Viestiketjun aloittaja Kauheeta
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a.p";26822882]Hei mietimme vasta yhteenmuuttoa joten en ole ihan guru joka asiassa.
Mies on töissä ja jäin tänne ajattelin yllättää.
Ei nyt pelkkiä herneitä ole.

Suuttuukohan mies kun olen hajottanut nyt paikkoja täällä vahingossa? :(

Ei pysty jälkiä peittämään kun hellalla on sulanut kulho ja palaneita herneitä sekä palohälytin on hengettömänä lattialla ja siitä tuli parkettiin jälki polkasasusta. :(

Neuvoja?[/QUOTE]

Oliko asia nyt vieläpä niin, että olet/ olit sen miehen kämpillä touhuamassa?

(Sori ei mulla mitään neuvoja kyllä taida löytyä, aika sanattomaksi veti.)
Niin ja kiitos tästä ketjusta :D:D:D
 
"Vieras"
:'D Tiedän oikeasti tapauksen jossa muija oli lykännyt vohveliraudan hellanlevylle ja levyn päälle. Ei ollut käynyt mielessäkään että siinä vehkeessä on töpselikin ihan jotain tarkotusta varten......:D:D
Se oli varmaan ajatellut laittaa sen töpselin seinään sitten kun alkaa tiskaamaan sitä. Ei hävijä vohvelirauta altaaseen kun on kuplia ja paljon vettä!
 
[QUOTE="vieras";26823388]Ihan hauska provo. Kaikki näköjään uskovat todeksi, vaikka onhan tuossa ihan selvät provon piirteet. :)[/QUOTE]
Aina löytyy tosikkoja jotka menevät näinkin ilmiselvään provoon.
No, provohan on silloin onnistunut kun se menee ns. läpi.
 
"KääKKä"
No voisi olla tottakin, mulla oli aikanaan työkaveri joka oli jättänyt ja unohtanut kerrostalon saunan kiukaan päälle muoviämpärin. Tuli firmalle ihan kiva lasku pilalle menneestä saunasta.
 
"plop"
[QUOTE="a.p";26822882]Hei mietimme vasta yhteenmuuttoa joten en ole ihan guru joka asiassa.
Mies on töissä ja jäin tänne ajattelin yllättää.
Ei nyt pelkkiä herneitä ole.

Suuttuukohan mies kun olen hajottanut nyt paikkoja täällä vahingossa? :(

Ei pysty jälkiä peittämään kun hellalla on sulanut kulho ja palaneita herneitä sekä palohälytin on hengettömänä lattialla ja siitä tuli parkettiin jälki polkasasusta. :(

Neuvoja?[/QUOTE]

Kannattaa lopettaa yhteenmuuton miettiminen, niin se mieskin tekee.
 
Kyllä näitä vatipäitä on ihan oikeassakin elämässä. Muistan amk kokkipuolella oli koulukaveri ihan yhtä tono kuin ap. Se oikeasti pisti perunat muovikulhossa liedelle, ennenkuin opettaja tajusi tilanteen ja pelasti lieden, kulhon ja koko keittiön... :D
En kyllä käsitä miten syvällä perseessä päätä täytyy koko elämänsä pitää ettei jo amk-ikäisenä ymmärrä kuuman hellan+muovikulhon lopputulemaa. :O
 
  • Tykkää
Reactions: Sankkuli
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26824052:
En kyllä käsitä miten syvällä perseessä päätä täytyy koko elämänsä pitää ettei jo amk-ikäisenä ymmärrä kuuman hellan+muovikulhon lopputulemaa. :O
Jep. Tai se, että jollakulla käynyt inhimmillinen moka reseptejä kirjottaessa ja sekoittanut suolan ja sokerin määrät.

Siis sokeria tuli 1 DL ja suolaa 1 TL, nämä olivat vahingossa menneet sekaisin. Tää blondi sit teki prikulleen ohjeen mukaan. Meinasin oksentaa, kun maistoin hänen tekemiään pullia.. :x
 
  • Tykkää
Reactions: TriplaIsä

Yhteistyössä