no mut jos sua ei hetkauta se yhtään,niin miks annat sille viestille näinkin paljon arvoa että siitä viittit edes puhua?Et nyt aivan ymmärtänyt - ei minua kiinnosta se onko exä isä vai isoisä, ainoastaan se, että ko. henkilö yrittää loukata minua edelleen tällä asialla. Ei ymmärrä ettei se hetkauta minua pätkääkään.
Ehkä vuosien loukatuksi tulemisen jälkeen haluaisin jotenkin näpäyttää, en tiedä..no mut jos sua ei hetkauta se yhtään,niin miks annat sille viestille näinkin paljon arvoa että siitä viittit edes puhua?
Koston ei ehkä pitäisi kuulua ihmissuhteisiin olleenkaan vähiten ystävyyteen.Ehkä vuosien loukatuksi tulemisen jälkeen haluaisin jotenkin näpäyttää, en tiedä..
Kuten ei vuosien tahallinen yritys loukatakaan.Koston ei ehkä pitäisi kuulua ihmissuhteisiin olleenkaan vähiten ystävyyteen.
Täältä löytyy neljäs, joka on lukenut samaisen jutun aikaisemminkin.Voi taivas.. ole hyvä ja etsi sellainen teksti sitten! On muuten aika loukkaavaa tuollainen syyttely. Mutta ilmeisesti saat siitä jotain, koska tämä on jo kolmas kerta kun tässä ketjussa tuot tämän "epäilysi" esille.