Mitä vastaisit tällaiseen "ystävän" sähköpostiviestiin?

• Viestiketjun aloittaja sirissa
  • Ensimmäinen viesti
sirissa
no mut jos sua ei hetkauta se yhtään,niin miks annat sille viestille näinkin paljon arvoa että siitä viittit edes puhua?
Ehkä vuosien loukatuksi tulemisen jälkeen haluaisin jotenkin näpäyttää, en tiedä..

No, mutta annetaan olla - huomasin jo, että oli huono idea kysyä tämmöistä täältä. Tulihan tässä jo kaikki provo-syytökset ym. päälle, joten unohdetaan koko juttu :)

Jännä juttu vaan ettei sellaista minun aiemmin kirjoittamaa tismalleen samaa aloitusta mistään löytynyt... kun kerran on näin etevät ihmiset kyseessä joilla on niin hirvittävän hyvä muistikin ja kaikkea. Mutta kuten sanottu - antaa olla.

Oli asia mikä hyvänsä ystävän kanssa ottaisin asian puheeksi suoraan jos huomaisin että hän tahallaan loukkaa viesteillä tai kommenteilla. Jos loukkaaminen todella on tarkoituksellista ja jatkuvaa miksi pitäisin sellaista ystävää ...edes lukisi hänen lähettämmiään viestejä.

"iiik"
Mä laittaisin: "No sehän on kiva, onhan se oma lapsi hieno juttu!"

Sen jälkeen heivaisin kyseisen kaverin kännykästä ja muista yhteystiedoista pois, mitäpä sellaisella ns. ystävällä tekee.. On vaan ihmisiä, jotka saavat toisistaan pahimmat puolet esiin.

"vieras"
Voi taivas.. ole hyvä ja etsi sellainen teksti sitten! On muuten aika loukkaavaa tuollainen syyttely. Mutta ilmeisesti saat siitä jotain, koska tämä on jo kolmas kerta kun tässä ketjussa tuot tämän "epäilysi" esille.
Täältä löytyy neljäs, joka on lukenut samaisen jutun aikaisemminkin.

Jos ei ole provo, niin sitten jollain toisellakin on aivan sama tilanne :D

"Jeppe"
Ole ennemmin yli innostunut ja ota tosi positiivisesti kaikki.. se ärsyttää tätä tyyppiä tosi paljon. Esim. tää lapsi juttu " Voi ku ihanaa! Tosi kiva et mies on löytänyt itselleen ihanan puolison ja ovat saaneet lapsia. Vitsi et oon onnellinen tän miehen puolesta"

nojoo
Tuota en ymmärrä, että pitää heti ihmisten puheet provoiksi leimata! Jos nyt vaikka olisikin ollut samantyylinen juttu aikaisemminkin, niin so what. Meinaatteko, ettei tuonkaltaisia "ystäviä" muka oikeasti ole maailmassa pilvin pimein. Olen aivan varma, että tämänkaltaisia tarinoita löytyy tästäkin maasta tuhansittain. Ihmiset on monesti joko ajattelemattomia, puhetta ymmärtämättömiä tai sitten vaan yksinkertaisesti ilkeitä.

Myötätuntoni on aloittajan puolella.

sirissa
[QUOTE="vieras";24903920]Täältä löytyy neljäs, joka on lukenut samaisen jutun aikaisemminkin.

Jos ei ole provo, niin sitten jollain toisellakin on aivan sama tilanne :D[/QUOTE]

Minä taas uskon, että olet yksi ja sama henkilö - kaikkien näiden "provoepäilyjen" takana. As simple as that.

Yhteistyössä