Mitä tyhmää teit viimeksi väsyneenä ollessasi?

Tänään valvottuani 30h meinasin käyttää tuota karkailevaa koiraa pissillä. Oven takana odotti sisälle pääsyä "ei karkaileva koira". Minä aukaisin oven, päästin karkailevan koiran pihalla, karkaamattoman koiran sisälle, pistin oven kiinni ja laitoin karkailemattoman koiran hihnaan ja kävelin muina miehin koira hihnassa olohuoneeseen... :whistle: Koiran ilmekkin oli että Wtf :LOL:
Nyt huomaan kirjoittavani aivan kuin olisin monen promilen humalassa, kirjoitusvirheitä tulee jatkuvasti... Monenkohan promillen humalaa tälläinen 40h yhteen putkeen valvominen vastaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Hiisi,just jossain lehdes tai ohjelmas tuli ne luvut mitä humalan määrää tietty valvomisaika vastaa,mutta ku ei muista... olisko 30 tuntia ollu likelle rattijuopumuslukemia? miten sä jaksat valavoo noin kauan??? :D :hug:
Emmä tiiä, pakon edessä jaksaa.... Tällästä tapahtuu vähintään kerran viikossa, ja tähän asti oon selvinny ihan suht koht kunnialla näistä valvomisista. Tosin viimeyönä kämmäsin pahasti töissä ja aamulla muskariin mennessä pamautin auton lumipenkkaan enkä meinannu tajuta, että kuinka se sammutetaan, siis auto :whistle: :ashamed: Silloin jo kävi ekakerran mielessä, että en varmaan ihan ois ajo kunnossa... Toisen kerran kävi mielessä kun hain poikaa koulusta ja meinasin pamauttaa vaan tielle katsomatta sivuille tuleeko autoja. Poika se mulle sano, että varo autoja, johon mä tuumasin:"hyvä että muistin katsoo ympärilleni" Pojan ilme oli :eek: ethän sää muistanu... Sit meitä nauratti molempia. :D Tosin ei mikään leikin asia... :ashamed:
Ois kyllä kiva tietää noi lukemat! :attn:
 
tais jäähä tossa pari kk sitten hellan levy päälle kun illalla keittelin nuudelit :ashamed: mies tuli sitte yövuorosta aamulla herättelemään mua et onks kökkönen ollu illalla vähän väsy kun oli levy jääny päälle, hohkasi kuulemma ihan punaisena. Pikkasen säikähdin kyllä itteäni :(
 
Meillä koirille syötetään eri kuivamuonia. Pienempi syö purinaa ja isompi pedigreetä. Lapoin pienemmälle ennen iltalenkkiä 2 mittaa pedigreetä kuppiin, ja pilkoin lenkin puolikkaan kaveriksi... Siis tein pienemmälle koiralle isomman koiran ruoka-annoksen. Annoin sen pienemmän koiran eteen ja menin laittamaan lenkkikamppeita päälle.
IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI!! Meidän hotoloppakoira istu sen kupin edessä ja tuijotti sitä, eikä syöny!!! Se älysi, ettei mamma nyt ihan ollu ajan tasalla, että mitä kenellekin piti syöttää...
Luojan kiitos ettei se syöny sitä annosta koska a ) se oli aivan liian iso sille b ) se saa vaan tiettyjä ruokia, ja nämä molemmat, pedigreen kuivamuona ja lenkkimakkara, on kiellettyjen listalla... Minä olisin saanu olla yön ripuloivan koiran kans pihalla muuten... :|
 
Me oltiin lähdössä kaupassa käymään..isäntä kysyi että "laitoitko oven lukkoon" minä hyvin jämäkkänä että "tottakai laitoin".. isännälle iski epäilys ja meni tarkistamaan kun oltiin jo ajettu noin 100metriä... Ovi oli raolleen auki... :LOL: Olin niin väsynyt etten ollut tajunnut laittaa ovea kiinni.Hirveetä ois ollu jos se ois jääny raolleen,kun kohta se ois ollu ihan auki..ihan nolottaa :ashamed:
 
Tyhjensin pojan pottaa, otin potan irti pottatuolista, laskin siihen vettä kraanasta ja käännyin takasin pottatuolille - läheltä piti etten tyhjentäny sitä siihen pottatuolin aukkoon... Tuli onneks sellanen viime hetken "eiku..."
 
Mä alan väsyneenä yleensä puhua ihan himmeitä. Käytän sanoja ihme yhteyksissä yms. Kaakaota sanoin joskus shampooksi ja kutsuin kissaa Erjaksi (nimi on Siiri, mä en edes tunne ketään Erjaa) :xmas:
2-vuotiaan tytön meinasin toissapäivänä viedä pihalle ilman kenkiä. Onneksi ite mainitsi että "äiti kengät!" :whistle:

Äiti on vähän väsynyt joo.
 
no
Mä yleensä sönkötän ja muisti pätkii... Kerran kaupassa pidin kädessä kilon juustoa ja kysyin mieheltä et "Paljnko tästä tulee raastetta?" Mies katsoi hitaasti ja vastas: kilo!? :D
Muutaman kerran olen saanut kuulla asiasta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mä yleensä sönkötän ja muisti pätkii... Kerran kaupassa pidin kädessä kilon juustoa ja kysyin mieheltä et "Paljnko tästä tulee raastetta?" Mies katsoi hitaasti ja vastas: kilo!? :D
Muutaman kerran olen saanut kuulla asiasta...
Tuo kuulostaa niiiin minulta... :D :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mä yleensä sönkötän ja muisti pätkii... Kerran kaupassa pidin kädessä kilon juustoa ja kysyin mieheltä et "Paljnko tästä tulee raastetta?" Mies katsoi hitaasti ja vastas: kilo!? :D
Muutaman kerran olen saanut kuulla asiasta...
Siis anteeks... :LOL: :LOL: :LOL:
 
Tänään töissä kirkkain silmin -kolmannen huonosti nukutun yön jälkeen väitin, että "kyllä me kaikki kahdeksan + kaksi mahdutaan yhteen autoon" Selvennykseksi; oli kyse meidän työpaikan kesäretkestä, jota olen järjestämässä. Siis pokkana hoin, että kyllä me hlöautoon mahdutaan, eihän meitä ole kuin kahdeksan lasta + 2 aikuista :LOL: :LOL: Aivot raksutti koko ajan plus laskua, että kaksi autoa eli kaksi eteen, kolme taakse --> hyvin mahdutaan....mutta suu suolsi jotain muuta :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä alan väsyneenä yleensä puhua ihan himmeitä. Käytän sanoja ihme yhteyksissä yms. Kaakaota sanoin joskus shampooksi ja kutsuin kissaa Erjaksi (nimi on Siiri, mä en edes tunne ketään Erjaa) :xmas:
2-vuotiaan tytön meinasin toissapäivänä viedä pihalle ilman kenkiä. Onneksi ite mainitsi että "äiti kengät!" :whistle:

Äiti on vähän väsynyt joo.
Minulla on tuo Mentalwearin "Äiti on vähän väsynyt" -paita. Sama vika puheentuottamisen kanssa.
Tänään meinasin laittaa 4 kk:tta vanhalle vauvalle tavallista maitoa iltamaidoksi...
 
Yks valvottu yö vastaa yhden promillen humalaa. Tosin en tiedä onko se ihmisillä jotka ei normaalisti valvo. Itellä taas viikon toinen yli 24 tunnin valvominen edessä joten jotenkin tähän tottuu eikä yks valvottu yö enää vaikuta paljon mitenkään jos vaan aamulla pääsee nukkumaan.
 
tsihih
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Mä alan väsyneenä yleensä puhua ihan himmeitä. Käytän sanoja ihme yhteyksissä yms. Kaakaota sanoin joskus shampooksi ja kutsuin kissaa Erjaksi (nimi on Siiri, mä en edes tunne ketään Erjaa) :xmas:
2-vuotiaan tytön meinasin toissapäivänä viedä pihalle ilman kenkiä. Onneksi ite mainitsi että "äiti kengät!" :whistle:

Äiti on vähän väsynyt joo.
:LOL: Erja-kissa!!! :LOL: repesin!! Sun kans ois varmasti mukava höpötellä väsyneenä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Yks valvottu yö vastaa yhden promillen humalaa. Tosin en tiedä onko se ihmisillä jotka ei normaalisti valvo. Itellä taas viikon toinen yli 24 tunnin valvominen edessä joten jotenkin tähän tottuu eikä yks valvottu yö enää vaikuta paljon mitenkään jos vaan aamulla pääsee nukkumaan.
Juu, aivan ei vaikuta
jos vaan pääsee nukkuun... :whistle:
Täytys aina edes älytä ottaa iisiti ennen yövuoroa eikä mennä pääkolmantena päivänä koko päivää...
 
just toissapäivänä aloin keittään pojan tutteja,laitoin ne levylle ja lähin vaan leikkiin pojan kans enkä ees tajunnu et oon keittämässä niitä tutteja..siinä lähemmäs tunnin päästä meillä tuoksui erittäin "raikkaalle" ja piti lähtä ostaan herralle tutteja ku en viittiny niitä epämuodostuneita muoviklönttejä sille tukkia.. :whistle:
 

Yhteistyössä