Mitä tyhmää teit viimeksi väsyneenä ollessasi?

Siis daa, tätä mä just tarkoitin: iisiti ennen yövuoroa eikä mennä pääkolmantena päivänä koko päivää... :LOL:
Arvatkaa vaan oliko hommaa esittää täysjärkistä tänään, kun meillä oli kissanpennun varaajia käymässä. Musta tuntu, että sönkötän niille ihan omiani mm. selitin meidän koirasta joka seuras pyörällä ollutta mummoa. SElitin sen näin: Koiralla ollut pyörä seuras mummoa... :ashamed: ja sitten yritin korjailla sanomisiani ja kyselin, että niin mistäs mä puhuinkaan. :whistle:
Varmaan miettivät että tuon perheen mamma ei ihan täysillä ajele...
 
Ihmettelin ääneen, järjestetäänkö kaupassa synttäreitä sen kunniaksi että joku työntekijä on ollut siellä vuoden töissä. :ashamed: (Tuttava oli ollut kaupassa sen perustamisesta lähtien töissä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Pistoja Syrämmes:
Hiisi,just jossain lehdes tai ohjelmas tuli ne luvut mitä humalan määrää tietty valvomisaika vastaa,mutta ku ei muista... olisko 30 tuntia ollu likelle rattijuopumuslukemia? miten sä jaksat valavoo noin kauan??? :D :hug:
Emmä tiiä, pakon edessä jaksaa.... Tällästä tapahtuu vähintään kerran viikossa, ja tähän asti oon selvinny ihan suht koht kunnialla näistä valvomisista. Tosin viimeyönä kämmäsin pahasti töissä ja aamulla muskariin mennessä pamautin auton lumipenkkaan enkä meinannu tajuta, että kuinka se sammutetaan, siis auto :whistle: :ashamed: Silloin jo kävi ekakerran mielessä, että en varmaan ihan ois ajo kunnossa... Toisen kerran kävi mielessä kun hain poikaa koulusta ja meinasin pamauttaa vaan tielle katsomatta sivuille tuleeko autoja. Poika se mulle sano, että varo autoja, johon mä tuumasin:"hyvä että muistin katsoo ympärilleni" Pojan ilme oli :eek: ethän sää muistanu... Sit meitä nauratti molempia. :D Tosin ei mikään leikin asia... :ashamed:
Ois kyllä kiva tietää noi lukemat! :attn:
Aikani kuluks tämmösen etin ja löysin (noista lukemista )
http://yle.fi/genreportaalit/portaali.php?genre=liikenne&osannimi=puskuri_arkisto_2006&jutunid=7486
 
Ai niin ja se on vielä mulla kun olen väsynyt (mies huomattaa usein) jos nuorimmainen itkee kiukkuaan niin saatan ihan hiljaa sanoa kun olen vaikka pyykkiä levittämässä...esim "lissu,koita nyt rauhoittua"eihän se lapsi voi kuulla kun kiukkuaa olkkarissa :LOL:
 
Kerran kun ajeltiin autolla, ja yheltä mettätieltä tuli sitten sellanen maitoauto. Ja mä siinä ääneen aloin miettiin, et onko tuolla mettässä muka joku kauppa, kun sieltä maitoauto tulee. (Aattelin asian siinä äkkiä niin, että se maitoauto menee kauppaan ja siellä vasta purkitetaan ne maidot... :ashamed: ) Mies vieläkin jaksaa tosta muistuttaa mua, vaikka siitä on jo aikaa. Hyvät naurut saatiin, vaikka tyhmäks itteni tunsinkin. :D
 
kinuski
Mä myös väsyneenä puhun ihan mitä sattuu. Tai sitten mietin itekseni jotain idioottimaista ja saan ihan hulluja naurukohtauksia. Mulla myös mielialat vaihtelee, saatan ensin naureskella ja sekunnissa alan raivoamaan. Töissä välillä tulee sekoiltua. Mä omaan yleensä hyvät unenlahjat, nukun kuin tukki vaikka olis mitä huolia tai murheita, mutta nyt mulla on ileisesti niskat niin jumissa etten pysty nukkumaan. Vähänkin jos käy makuulle niin kädet puutuu. Nytkin yritän juoda tuota kaljanlitkua että sais edes yhden yön jotenkuten nukkua.
 
Muutama päivä sitten kaupassa olin kirjottamassa nimeä kuittiin kun tuli oikosulku ja en osannut kirjoittaa enää sukunimeä! Jonkin aikaa mietin ihan tosissani että mitenkä ne kirjaimet oikein tulee ja missä järjestyksessä :ashamed: mutta silloin olikin vauva syönyt edellisen yön n tunnin - puolentoista välein
 
Meillä
Minä sekoilin kans koiranruuan kans yks ilta, mulla oli koirien purkkiruokaa kaapissa ja ajattelin antaa sitä ja sit ajatus sekosi ja otin kaapista pilttipurkin ja ladoin sen koirien kippoihin. Sain aika happamia katseita meidän ronkeloilta :)
 
olin aikeissa juoda fantaa ja kaadoinkin sitä jo lasiin, kunnes se täysinnäinen pullo vaan tippui mun käsistä ja suihkus ympäri keittiötä... sitä limua oli siis ihan joka paikassa.. No, sit mun pinna katkes huusin ja raivosin ittelleni, lähin niskoja nakelleen yläkertaan, paiskasin oven kiinni ja jätin etusormen väliin.......
 
-_-
tuosta kauppakuittiin kirjottamisesta tuli mieleen.. mä oon ollu 5 vuotta naimisissa ja kirjotin siihen kuittiin mun tyttönimen... tajusin heti ja vähänkö hävetti ihan itteä omasta puolesta...
 
triinu
mies meinas vetästä kissan tonnikalaa, oli jo ruuvaillu kannen auki ja lusikka kädessä kun huomautin asiasta... en tiiä kai sitä voi ihminenkin syyä mut mieluummin ei, ja niin sai sitten kisuli namiruokaa.
 
Mä vaan yleensä väsyneenä kävelen seiniä päin. Siis ollaan asuttu tässä talossa jo pari vuotta, mutta aina välillä noi seinät vaihtaa paikkaa ja sit mä tömähdän niitä päin. Hukkaan kaikki tavarat väsyneenä, useemmänki kerran oon kaivanu lompakkoo jääkaapista.
Ja lasten nimet menee aina sekasin. Se on niin noloo, ku puetaan ulkovaatteita ja rupee solkkaa lapsille "hasu paa hanskat, eiku mimmi, eiku rontti eiku kuka sä oot...."
 
väsy
Minä eilen väsyneenä liikenneympyrästä poistuessani laitoin vilkun sijaan tyynenä tuulilasinpyyhkimet päälle... Ja olen niitä ihmisiä, jotka marmattaa heti, jos joku ei vilkuta ympyrästä poistuessaan.
 
Mulla riittäs noita juttuja pilvinpimein..
Menin autokouluun vanhemman ollessa 3kk, en voi suositella tuota kenellekkään, siitä on pian 5v enkä voi vieläkään muuta kuin ihmetellä että miten minulla on kortti enkä tappanut ketään autokouluaikoina, pahimmillaan kun vuorokaudessa tuli nukuttua 3h pätkissä ennen ajotuntia.
inssissä minulla oli neiti kiljumassa väsymystä takapenkillä kera autokoulun opettajan, inssi vaan kehu että hyvin meni ja keskityin vaikka lapsi huus takapenkillä.
tuumittiin yhteenääneen opettajan kanssa että tuo tyttö on ollu kaikilla muilla tunneilla mukana paitti liukkaan radalla ja pimeenajolla.
joten se että väsyneenä ei saa ajaa ei kuulemma koske niitä jotka ovat kroonisesti univelkaisia :kieh:
Olen hukannut lukemattomia määriä asioita ollessani väsy, kuiva-ainekaappiin ei kannata lastata 5l maitoa ja todeta asiaa seuraavana päivänä kun ukko kyselee että et sitten maitoa ostanut kaupasta..
 
Olin itse kipeenä kovassa kuumeessa ja samalla hoidin tietenkin myös kipeet ja kuumeiset lapsetkin sekä yöheräämiset.
Aamupalan jälkeen olin laittanut maitotölkin astiakaappiin , likaisen lasin jääkaappiin ja margariinin tiskikoneeseen :)
 
bb
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Kerran kun ajeltiin autolla, ja yheltä mettätieltä tuli sitten sellanen maitoauto. Ja mä siinä ääneen aloin miettiin, et onko tuolla mettässä muka joku kauppa, kun sieltä maitoauto tulee. (Aattelin asian siinä äkkiä niin, että se maitoauto menee kauppaan ja siellä vasta purkitetaan ne maidot... :ashamed: ) Mies vieläkin jaksaa tosta muistuttaa mua, vaikka siitä on jo aikaa. Hyvät naurut saatiin, vaikka tyhmäks itteni tunsinkin. :D
Mulle kävi vähän samoin. Oltiin aamulla tosi aikaisin liikkeellä vitostiellä kun edessä ajoi eläintenkuljetusauto jonka pienestä takaikkunasta kurkisti lehmä. Tuumin siinä miehelle että onpa ihana lehmä, onkohan se menossa meijeriin. Mies oli tikahtua nauruun että joo kyllähän ne roudaa joka aamu lehmät meijeriin lypsettäväksi ja vie sitten takaisin. Ohittaessa käski oikein katsomaan että olikohan siinä autossa Valion tarrat. Onneksi istuin apukuskin paikalla
 
höpsis
Ajelin autolla miten sattuu ja hävettää. Tiedän,ettei väsyneenä pitäisi ajaa,mutta kirjat piti palauttaa kirjastoon ja lähdinpä sitten...Tein useamman pahan mokan ja toisissa autoissa varmaan ärräpäät lenteli mun vuokseni.Onneksi ei tullut kolaria ja selvisin ehjin nahoin, mutta ens kerralla kun olen väsynyt,niin taidan kävellä.
 

Yhteistyössä