Mitä tyhmää teit viimeksi väsyneenä ollessasi?

no tuota
Ojensin postissaa "pankkikorttina" Seppälän clubikorttia, hetken katsoin sitä miksi se näyttää niin kummalliselta, mutta tarjosin silti sitä vain. No tälle naurettiin - ja vielä enemmän, kun kirjoitin kuittiin "Seppälä" vaikkei se todellakaan ole sukunimeni! Eikun yliviivaamaan....
 
Minttulainen
joskus kun ajeltiin motaria pitkin kohti pohjanmaata, nukuin autossa jonkun aikaa ja heräsin justiin siloleen "missä mä oon?". Siinä sitte aloin kattoa kun ukko lähti ohittamaan autoa ja näin vaan sen että vastaan tulevan kaistalla tuli jukeliton rekka. Aloin sitte huutaa kurkku suorana ukolle että et h*lvetissä ohita. Ukolla oli ilme suunnilleen tämä o_O ja vähän naureskellen totes että ollaan ohituskaistalla. hieman oon saanu kuulla tästä :xmas:
Oltiin oltu todella pitkällä ravireissulla Helsingin Vermossa, lähdettiin sitten iltamyöhään ajamaan kohti kotia, minä takapenkillä umpiväsyneenä. Nukahdin tietenkin aivan heti ja mielestäni olin nukkunut toooosi pitkään ja ainakin sikeästi ja kun auto sitten pysähtyi, niin otin takin vierestäni, avasin takaoven ja olin astumassa (kotipihassani) ulos. Etupenkiltä väki huutaa "mitä sää teet!!!!", oltiin siis todellakin varmaan puolen kilsan päässä raviradasta yhdessä risteyksessä...
 
vaikka mitä, sekoilen varsinkin aamuisin.. olen ilta-ihmisiä ja siihen päälle vielä hampaita tekevä vauva,
uhmaikäinen & väsyttävät lääkkeet ( reumaan, älkää nyt mitään hurjempia kuvitelko :D). tässä nyt jottain:

- tein vedenkeittimellä vettä tytön aamupuuroon.. ja kippasin kiehuneen veden lavuaariin!

- istuin sohvalla, vauva möyri lattialla. kun vauva sitten äännähti jotain, tartuin tuttiin..
ja pistin sen omaan suuhuni

- pötkötin sängyllä, kun ovikello soi. pyörittelin hämmentyneenä kännykkää kädessäni ja kun viimein
selvisin ovelle, kajautin avatessani reippaalla äänellä " HALOO"

- sekoitan jatkuvasti lasten nimet ja joskus unohdan ne kokonaan. kerran huusin yläkertaan
" Minja, tänne! " meillä vain sattuu olemaan Senja...

- tallustelin postilaatikolle pelkässä fleece aamutakissa, ihmettelin kun kintut on jäässä & tissien väliin vetää.. kengät oli toki jaloissa, mutta sen aamutakin alla vain pikkuhousut.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Io
Vääräpurkki
Mää laitoin kissanruokapurkin alumiinisen mikroon, vaikka piti pistää vauvan maitopullo... :(

Se poksahteli ja välähteli... Ja koko kämppä haisi palaneelle kissanruoalle ja savulle
 
olen näköjään jo vastannut tähän, mutta kerrotaanpa vielä tämä..yhtenä päivänä ajattelin laittaa kahvia & katsoin että on pannu vähän likainen, pitää pestä..no työnsin sen sitten astianpesu-koneeseen & kone päälle, vasta sen jälkeen tajusin että mitenkäs mie nyt kahvia keitän.. ? :O
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä