Unohdin lapsen takapenkille kun lähdin töihin. Vasta puolessavälissä matkaa huomasin että unohtui käydä jättämässä lapsi hoitoon.
Mä oon myös kipannut sen ennenku tajusin mitä oon tekemässä..Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Tyhjensin pojan pottaa, otin potan irti pottatuolista, laskin siihen vettä kraanasta ja käännyin takasin pottatuolille - läheltä piti etten tyhjentäny sitä siihen pottatuolin aukkoon... Tuli onneks sellanen viime hetken "eiku..."
Alkuperäinen kirjoittaja tsihih:Erja-kissa!!! repesin!! Sun kans ois varmasti mukava höpötellä väsyneenäAlkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mä alan väsyneenä yleensä puhua ihan himmeitä. Käytän sanoja ihme yhteyksissä yms. Kaakaota sanoin joskus shampooksi ja kutsuin kissaa Erjaksi (nimi on Siiri, mä en edes tunne ketään Erjaa) :xmas:
2-vuotiaan tytön meinasin toissapäivänä viedä pihalle ilman kenkiä. Onneksi ite mainitsi että "äiti kengät!"
Äiti on vähän väsynyt joo.
Ihan loistava toi portaalle röyhimään.Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja tsihih:Erja-kissa!!! repesin!! Sun kans ois varmasti mukava höpötellä väsyneenäAlkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mä alan väsyneenä yleensä puhua ihan himmeitä. Käytän sanoja ihme yhteyksissä yms. Kaakaota sanoin joskus shampooksi ja kutsuin kissaa Erjaksi (nimi on Siiri, mä en edes tunne ketään Erjaa) :xmas:
2-vuotiaan tytön meinasin toissapäivänä viedä pihalle ilman kenkiä. Onneksi ite mainitsi että "äiti kengät!"
Äiti on vähän väsynyt joo.
Mä käskin miehen "heittää vauva portaalle röyhimään" kun tarkotin olkapäätä...
tässä kohtaa repesAlkuperäinen kirjoittaja bb:Mulle kävi vähän samoin. Oltiin aamulla tosi aikaisin liikkeellä vitostiellä kun edessä ajoi eläintenkuljetusauto jonka pienestä takaikkunasta kurkisti lehmä. Tuumin siinä miehelle että onpa ihana lehmä, onkohan se menossa meijeriin. Mies oli tikahtua nauruun että joo kyllähän ne roudaa joka aamu lehmät meijeriin lypsettäväksi ja vie sitten takaisin. Ohittaessa käski oikein katsomaan että olikohan siinä autossa Valion tarrat. Onneksi istuin apukuskin paikalla